הולילנד ירושלים (צילום: סטודיו Y ימית הפקות)
הולילנד ירושלים (צילום: סטודיו Y ימית הפקות)

תוספת של מאות יחידות דיור: המגדלים החדשים שייבנו בהולילנד

מגדל ענק בן 31 קומות ועוד שלושה מגדלים בני 18 קומות מעל מתחם מסחרי בשטח של 1,500 מ"ר. בשני הפרויקטים החדשים בשכונה היוקרתית יכללו 421 יחידות דיור חדשות ומתחם מסחרי של 1500 מ"ר הכולל בתי קפה וחנויות שעתידים לשרת את תושבי כל האזור

פורסם בתאריך: 7.2.23 12:41

שני פרויקטים משמעותיים בחלקו הצפוני של מתחם הולילנד שיכללו 421 יחידות דיור חדשות ומתחם מסחרי של 1500 מ"ר יוצאים כעת לדרך וצפויים לשנות את פני המתחם שנחשב עם הקמתו לאחד מן האזורים היוקרתיים בעיר, אך ידע עליות ומורדות עם השנים. 


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירת 3 חדרים במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


המתחם, שהינו למעשה חלק משכונת רמת שרת, מאופיין בפיתוח סביבתי מתקדם הכולל פארק ענק המשתרע על פני כ-6 דונם. למרגלות השכונה נמצאת שמורת הטבע של עמק הצבאים בשטח של כ- 250 דונם עם נוף פתוח וירוק, כאשר קניון מלחה, אצטדיון טדי, היכל ארנה, הגן הטכנולוגי, תחנת הרכבת נמצאים בקרבת מקום. למתחם נגישות גבוהה לכביש 16 ולדרך בגין.

הפרויקט הראשון ששיווקו החל לאחרונה נקרא "הולילנד" של חברת קרדן נדל"ן וכולל מגדל מגורים שיתנשא לגובה של 31 קומות ובו 153 יח"ד. הפרויקט קיבל היתר חפירה ודיפון והעבודות בשטח החלו.  דירות 3 חדרים של 81 מ"ר, מוצעות למכירה בהחל מ-3 מיליון שקל ודירות 4 חדרים של 110 מ"ר נמכרות בהחל מ-3.59 מיליון שקל

הפרויקט השני שייצא לשיווק הוא של שתי החברות היזמיותדן נדל"ן מקבוצת התחבורה דן וחברת רמי לוי נדל"ן, ומתוכנן כקומפלקס מגורים אשר יכלול 268 יח"ד בשלושה מגדלים בני 18 קומות. הפרויקט תוכנן ע"י האדריכלים הירושלמים אמציה אהרונסון ואיל איצקין ומשלב בתוכו עירוב שימושים – מתחם מסחרי של כ-1500 מ"ר הכולל בתי קפה וחנויות שעתידים לשרת את תושבי כל האזור – החלק המזרחי של רמת שרת ושכונת בית וגן. 

 

 

"מתחם הולילנד נחשב מזה שנים לאזור יוקרתי בזכות שלושה מאפיינים עיקריים: נוף פתוח שצופה על כל ירושלים מגובה של 770 מטרים, מיקום ייחודי בליבה של ירושלים בסמיכות רבה למוקדי משיכה בעיר ונגישות תחבורתית גבוהה לכביש 16, דרך בגין ולרכבת הקלה. המאפיין השלישי הינו מתחם מגורים המציע בניה איכותית ויוקרתית ובו שטחים ירוקים רבים", אומר ינון סבג, סמנכ"ל קבוצת אמבסדור המתמחה בייעוץ ושיווק לחברות נדל"ן ופועלת מזה ארבעה עשורים בירושלים. "אנו מזהים התעניינות גוברת במתחם גם בקרב תושבי חוץ, אשר מעוניינים להתגורר כבר כיום בירושלים או כהשקעה עתידית ומגורים בטווח הרחוק יותר. ההערכה היא כי הקמתו של פרויקט עירוב שימושים הכולל מסחר, שהיה חסר לאורך השנים, יעלה עוד את איכות החיים ורמת החיים של דיירי המתחם והשכונות הסמוכות".

שמאית המקרקעין והמשפטנית, נחמה בוגין, מציינת: "העליות במחירים של השנה האחרונה ביחס לשנים קודמות אינן בכדי וקרו כתוצאה ישירה מהתעוררות הבניה במתחם. קרקעות שהיו תקועות במשך שנים בהליכי אישור תב"ע הסתיימו לאחרונה והובילו להתעניינות מחודשת של קהלי יעד שונים כדוגמת משפרי דיור ומשקיעים. במרבית המקרים תוספת נדלני"ת של יח"ד ושטחי מסחר לאזור מגורים ששנים לא קודם, מחזקת את ערך הנכסים. הצפי כי ככל שהבניה במתחם תתקדם נמשיך לראות את המחירים עולים בהתאמה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר