נוסעים שהורדו הבוקר מהרכבת הקלה בשל תקלה (צילום: רץ ברשת, מפורסם לפי סעיף 27א)
נוסעים שהורדו הבוקר מהרכבת הקלה בשל תקלה (צילום: רץ ברשת, מפורסם לפי סעיף 27א)

בכפיר מתגאים במרכז שירות חדש – אבל שוכחים לתת שירות לנוסעים ברכבות עצמן

"התחדשנו עבורכם", "ממשיכים להשתפר" - אלו הן רק חלק מפרסומת שמופיע בעמוד הפייסבוק של מפעילת הרכבת הקלה 'כפיר', שמתגאה במרכז שירות חדש שנפתח בהדסה עין כרם. אבל מה עם שירות ברכבות עצמן? איפה מענה לתלונות הנוסעים והנוסעות על אינספור תקלות, עיכובים, איחורים וצפיפות בלתי נסבלת? כך נראה הבוקר, רביעי, ברכבת. מרגיש למישהו שיפור?

פורסם בתאריך: 5.3.25 09:12

ממשיכים להשתפר עבורך – במילים האלו נפתח סרטון פרסומת של חברת כפיר – מפעילת הרכבת הקלה – שנעוץ בראש העמוד של החברה ברשת החברתית פייסבוק/מטא. מילים שמרגישות קצת מנותקות מהמציאות היומיומית ברכבת – לא?

כמו בכל יום ב-3 השבועות האחרונים – גם הבוקר הנוסעים והנוסעות ברכבת הקלה זועמים. התדירות נמוכה – למעלה מ-12 דקות – הרכבות צפופות ועמוסות להחריד, והרכבת נתקעת בכל כמה תחנות למשך מספר דקות. בתחנת הטורים מוקדם יותר היום – התבקשו הנוסעים לרדת מהרכבת, והמישכו למעוז חפצם ברגל – או שחיפשו אוטובוס חלופי.


הרכבת הקלה הבוקר (צילום: מתן)

אז במה בדיוק מתגאים בחברת כפיר? אה, כן, נפתח מרכז שירות חדש בהדסה עין כרם, שבו ניתן להנפיק רב קו, לקבל טיפול בכרטיסים פגומים, לקבל מענה בנושא אבידות ומציאות ועוד.

נושאים חשובים, כמובן, אבל בטח שלא כאלה שאפשר לומר "התחדשנו עבורכם" – בטח לא בימים שכל נסיעה ברכבת הקלה היא חוויה סיוטית עבור הנוסעים והנוסעות.



 

תגובות

10 תגובות
10 תגובות
  1. גבריאל אורפלי הלוי

    תוך חודש חודשיים הכול יתוקן העיקר יש רכבת הקלה להדסה עין כרם היעד הבא הקו הירוק שלוחת מלחה רכבת הקלה ישירות לאצטדיון טדי מתחנת בנייני האומה הפעלה מסחרית 01.03.2026

  2. פסגת זאב

    הרכבות החדשות מרעידות את האדמה בפסגת זאב הרעש חודר ומרטיט את קירות הבתים

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גנבים 8 ש"ח וצופף למות להיחנק ותדירות קפיאת דם יאללה אולי מישהו ירים את הכפפה וישבית אותם גנבים נבלות סרחות

  4. משה כהן

    חברת כפיר זו חברה גרועה שלא יודעת להתנהל ולא יודעת לשלם לנהגים הנהגים שלה עושים שביתה איטלקית ולא באים לעבודה והנושאים סובלים הם כאילו עושים שיש תקלות בדלתות והם מתעכבים בתחנות אבל כל המטרה שלהם זה למתוח ולמרוח את הזמן בין הרכבות כדי שאנחנו נשלם את המחיר שניסע כמו סרדינים ולסתום את הפה והם רק יגרפו עוד ועוד כסף חברה גרועה מאוד שתעוף מפה כבר

  5. נירה

    כל הכבוד על הכתבה המדוייקת!!!
    ממש ככה
    אני נמנעת מלנסוע

  6. אבטיח

    חבל שלא הוספתם שהמחיר עלות של הרכבת עלה ל-8 דקלים

  7. תחבורה ציבורית ירושלים

    חבל שלא ציינתי שהמחיר עלות לכרטיס עלה השבוע ל-8 שקלים

  8. יחזקאל נפתלי

    בושה וחרפה .אין לי מילים לתאר את שאט הנפש מהרכבת הקלה.

  9. אנונימי

    לגמריייייי נכון. אני צריכה שתי תחנות בבוקר וזה סיוט לא נורמאלי

  10. אודי

    התחדשנו בשרותי "סירדון" ודוחק בואו ותהנה..אולי תמתנו קצת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר