רעות כהן, בעלת מסעדת "דיינר R&R" במרכז העיר (צילום: אמיל סלמן)
רעות כהן (צילום: אמיל סלמן)

"משטרת ישראל אתם ביזיון": בעלת "דיינר R&R" זועמת על ההחלטה לסגור את תיק החקירה

משטרת ירושלים החליטה לסגור את תיק החקירה נגד השכנים החרדים, שלפי החשד התנכלו למסעדה הפועלת בשבת. הסיבה: "לא נמצאו ראיות מספיקות", וזאת למרות שהוגשו לחוקרים סרטונים והקלטות. בעלת המקום, רעות כהן, פרסמה פוסט זועם בפייסבוק: "משטרת ישראל, אכזבתם אותי ואת שאר הציבור השפוי שנשאר במדינה הזאת"

פורסם בתאריך: 21.2.18 16:08

סרטונים, הקלטות, צילומים, עדים – כל זה כנראה לא מספיק למשטרה על מנת לפעול להעמיד לדין את השכנים החרדים, שהתנכלו למסעדת "דיינר R&R" במרכז העיר. כזכור, "דיינר R&R" נפתחה לפני ארבעה חודשים ברחוב יפו 33, המקום פועל בשבת ומציע אוכל לא כשר. ולטענת בעלות המקום רעות כהן ובת זוגה רומינה, הן ספגו אלימות, איומים כשהשיא נרשם עם ניפוץ שמשת המסעדה וביקורים לא פוסקים מצד חרדים קיצוניים שמפריעים ללקוחות. בעלות המסעדה הגישו תלונה למשטרה כאשר הן מצוידות בתיעוד המקרה על ידי מצלמות האבטחה במקום ובצילומים של החשודים. בעקבות ההתנכלויות והבריונות שספגה המסעדה התקיימה הפגנת תמיכה בהמשך הפעילות במקום.

אולם, השבוע, כשלושה חודשים לאחר הגשת התלונה, הוחלט בתחנת לב הבירה של משטרת ירושלים לסגור את תיק החקירה – הסיבה: "לא נמצאו ראיות מספיקות להעמדה לדין", כך נכתב בהודעה שנמסרה לבעלות המקום.


הזגוגית המנופצת בדיינר R&R במרכז העיר (צילום: ארנון בוסאני)

הזגוגית המנופצת בדיינר R&R במרכז העיר (צילום: ארנון בוסאני)


 

בעלת המקום רעות כהן פרסמה פוסט זועם בפייסבוק נגד החלטת המשטרה, שבו היא כותבת: "שמירה על השקט!!! התפקיד הראשי של משטרת ישראל. כי לטפל בבעיה עצמה זו כנראה עבודה קשה מידי. אז…. "אין מספיק ראיות" הם קוראים לזה! במיוחד כשיש סרטונים, הקלטות, צילומים ועדים והמון!!! אני שואלת אתכם מה זה מספיק ראיות. אדם שמוסר את ידיו לאזיקים ואומר חטאתי? פשעתי?! קחו אותי!! ???? אולי אני מדמיינת. כי כשזר ניגש אליי ואומר שישרוף לי את המקום. שיקצוץ לי את הרגליים. ש"אנחנו" לא נהיה פה. שהורס לי את העסק. שגונב לי רכוש. שמשחית לי ציוד. כל זה פשוט לא נחשב. הכל סיפורי אגדות. הרי… מי אנחנו?!?, מי אני?! עסק קטן… שרוצה להתפרנס בכבוד, לשמח אנשים ( בקטנה … you know )".




 

בסוף הפוסט מדגישה כהן: "לא מתכוונת לזוז מכאן. נלחמת עד הסוף! אתכם/ בלעדיכם, זה כבר לא משנה #משטרת ישראל אתם פשוט ביזיון. אכזבתם אותי ואת שאר הציבור השפוי שנשאר במדינה הזאת". כהן צירפה לפוסט תמונה של הודעת המשטרה ובה פירוט העברות שבגינן התלוננה: איומים, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, גניבה, החזקת נכס חשוד כגנוב, היזק לרכוש במזיד, וקשירת קשר לעשות עוון. הפוסט זכה לשיתופים וללייקים, מצד תומכים בכהן ובהמשך פעילות המסעדה.


רעות כהן, בעלת מסעדת "דיינר R&R" במרכז העיר (צילום: אמיל סלמן)

רעות כהן (צילום: אמיל סלמן)

הפגנת התמיכה ב"דיינר R&R" במרכז העיר (צילום עדי שביט)

הפגנת התמיכה ב"דיינר R&R" במרכז העיר (צילום עדי שביט)

ממשטרת ירושלים נמסר: "בעקבות תלונה שהוגשה במשטרה נפתחה חקירה במהלכה נעצרו/עוכבו מספר מעורבים לחקירה ואף חלקם הובאו בפני שופט. המשטרה הייתה בקשר עם המתלוננת לכל אורך החקירה, במהלכה אף הוחזר לידיה של המתלוננת חפץ שלטענתה פורק ונגרם לו נזק. בניגוד לנטען, המשטרה ביקשה מספר פעמים מהמתלוננת במהלך התנהלותה של החקירה, להעביר ממצאים המעידים על היקף הנזק הכספי שנגרם לאותו חפץ על מנת שיסייעו בקידומה של החקירה, אך אלו לא הועברו לידי המשטרה. משטרת ישראל תמשיך לעשות כל שביכולתה על מנת להגיע לחקר האמת בכל תלונה ואו דיווח המתקבלים במשטרה".

 

***

גם מבקרי האוכל של "כל העיר" עמית אהרנסון ויהונתן כהן, הלכו לאכול בדיינר R&R – לביקורת המלאה.

יהונתן כהן ועמית אהרנסון, "דיינר R&R" (צילום: ארנון בוסאני)

יהונתן כהן ועמית אהרנסון, "דיינר R&R" (צילום: ארנון בוסאני)

דיינר R&R פועלת ברחוב יפו 33, בימים א'-ה' החל מ-12:00 ועד אחרון הלקוחות, בימים שישי-שבת – המסעדה פתוחה החל מ-8:00 ועד אחרון הלקוחות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. מני

    עושה יחסי ציבור למסעדה בשקרים על המשטרה יפה מאד לא אתפלא לגלות שגם שילמה לחרדים שיבואו להפגין

  2. סלים ממזרח ירושלים

    המדינה הולכת לכיוון הדתי כמו העולם המוסלמי,זאת רק ההתחלה, אין פתרון! הפתרון היחיד לעזוב את הארץ לאירופה לעולם הנוצרי החופשי!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר