עופר ברקוביץ, ניר ברקת (צילומים: שרון גבאי, מאיר אליפור)
עופר ברקוביץ, ניר ברקת (צילומים: שרון גבאי, מאיר אליפור)

ברקוביץ: "מדוע הוגש בג"ץ רק נגד כחלון?"

בהמשך לעתירת העירייה בנושא העברת יחידות הממשלה לירושלים: ברקוביץ טוען כי “עולה חשש כבד כי שיקולים זרים הנחו את ברקת”

פורסם בתאריך: 25.2.18 12:37

בתחילת חודש דצמבר, ב-5.12, כפי שפורסם ב"כל העיר", הגישה עיריית ירושלים עתירה לבג”ץ כנגד שר האוצר משה כחלון ומשרד האוצר. בעתירה נטען כי משרד האוצר, באמצעות מינהל הדיור הממשלתי שפועל תחתיו, אינו מבצע את חובתו בחוק להעברת כל יחידות הממשלה לירושלים, זאת בניגוד לחוק יסוד ירושלים ולהחלטות ממשלה שהתקבלו בנושא.

עופר ברקוביץ (צילום: שרון גבאי)

עופר ברקוביץ (צילום: שרון גבאי)

השבוע, מבקש המועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ (התעוררות) לעלות לדיון במליאת מועצת העירייה את הנושא לדיון. לטענת ברקוביץ, כפי שהוא עולה משאילתה שהוא הגיש לראש העיר ניר ברקת בנושא, "בחרת להגיש בג"ץ חלקי, נגד שר האוצר בלבד, ולא מול כל השרים השונים המחזיקים יחידות רבות בתל אביב, ביניהם רבים משרי הליכוד.

 

"עולה חשש כבד כי שיקולים פוליטיים זרים, של התמודדותך בליכוד, הביאו אותך להחלטה שאינה משרתת את ירושלים".

ניר ברקת (צילום: מאיר אליפור)

ניר ברקת (צילום: מאיר אליפור)

בשאילתה מבקש ברקוביץ מברקת להסביר "מהם הנימוקים העניינים לכך שבחרת להזניח את עצת הצוות המקצועי ולהגיש בג"ץ רק נגד שר האוצר כחלון (לשם הבהרה, אני בהחלט חושב ששר האוצר כחלון צריך להיות אחד האנשים שיידרשו לנושא)?".

מהעירייה נמסר בתגובה: "יש מי שעושה ויש מי שמקשקש. בהנחיית ראש העיר ברקת העירייה הגישה בג"ץ כנגד משרד האוצר והיחידות המקצועיות בו, כגון מינהל הדיור הממשלתי האחראי על פתרונות הדיור של כל משרדי הממשלה, שכן אלו הגופים האחראים למחדל ולהתעלמות מהחוק המורה על מיקום כלל יחידות הממשלה בירושלים. ראש העיר ימשיך לדאוג לתושבי העיר ולקדם את ירושלים, וזאת בניגוד לברקוביץ, שעסוק רק בקידום עצמי בפייסבוק".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יעל

    התמונות שלכם באתר באיכות נוראית. הכל נראה חסר צבע, או בעל צבעים מתים או חזקים מידי. בנוסף, התמונות נראות מאוד ישנות, כאילו צולמו לפני יותר מעשור. חבל, זה מוריד.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר