תפיסת סמים מריחואנה, כסף מזומן, גרזן, סכין -באמצעות טלגראס (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה נלחמת בטלגראס: הוחרמו 25 שקיות מריחואנה שנועדו להפצה בירושלים

שוטרי ירושלים עצרו הלילה שני צעירים בארמון הנציב כשברכבם נמצאו סכין, גרזן, כסף מזומן ושקיות המריחאונה שנועדו לפי החשד להפצה ברחבי העיר

פורסם בתאריך: 28.2.18 15:32

25 שקיות שהכילו לפי החשד מריחואנה הוחרמו על ידי משטרת ירושלים, במהלך חיפוש שערכו שוטרים הלילה, בין שלישי לרביעי, ברכבם של שני צעירים שהגיעו לשכונת ארמון הנציב בעיר.  לפי החשד המריחואנה נועדה להפצה ברחבי ירושלים.עוד נמצר ברכבם של הצעירים החשודים, תושבי אשקלון, גרזן וסכין. מהחקירה עולה כי הצעירים עשו שימוש באפליקציית טלגראס לפני שהגיעו לירושלים.

"בשעות הלילה במהלך פעילות מבצעית יזומה של השוטרים בשכונת ארמון הנציב, הבחינו השוטרים ברכב ובו שני צעירים שעוררו את חשדם", מספרים במשטרה, "בתחקור ראשוני של החשודים, עלה החשד כי מסתירים ברכב דבר מה שאינו חוקי, ובחיפוש שערכו השוטרים נתפסו מעל 25 שקיות המכילות חומר החשוד כסם מסוכן מסוג מריחואנה, שהוחבאו במקומות שונים וכסף מזומן על סך כ-3,500 שקלים. עוד נתפסו כלי תקיפה בהם סכין וגרזן".

רכבם של החשודים ששימש אותם בביצוע העבירה, נתפס גם הוא ע"י השוטרים ובהמשך יוחלט האם להעבירו לחילוט.

החשודים, בני 26 ו-21, תושבי אשקלון, נעצרו והובאו לחקירה בתחנת עוז בחשד לייבוא, מסחר והספקה של סמים מסוכנים, החזקת סכין שלא למטרה כשרה ועבירות נוספות. מחקירתם של החשודים עולה החשד כי "החשודים עשו שימוש באפליקציית טלגראס, וכי הגיעו במיוחד לירושלים, לפי החשד במטרה לסחור ולהפיץ את הסמים שנתפסו ברשותם".

 

 

אין זה המעצר הראשון בירושלים בעקבות מעקב שוטרים אחר הפעילות באפליקציית טלגראס. כפי שפורסם ב"כל העיר", לפני שבועיים נעצר נער בן 17, ברחוב קינג' ג'ורג' במרכז העיר כשבתיקו שקית שמכילה מריחואנה, שלפי החשד היה מיועד למכירה בירושלים. הנער, תושב באר שבע, הגיע לירושלים, לפי החשד, במיוחד על מנת למכור את הגראס, וזאת לאחר שככל הנראה פעל באפליקציית טלגראס.

בתחילת החודש, משטרת ירושלים עצרה 13 צעירים בחשד לסחר בסמים, וזאת במסגרת הפעלת סוכנים סמויים של המשטרה, שחדרו לאפליקציית טלגראס. החשודים נעצרו לאחר חקירה סמויה שנערכה ביחידה המרכזית (ימ"ר) של המשטרה במשך כחודש וחצי, במסגרתה הופעלו סוכני משטרה סמויים. "הסוכנים הצליחו בתחכום לחדור את 'מעגלי האבטחה' ברשת 'הטלגראס' וליצור אמון בקרב סוחרי הסמים", ציינו במשטרה, "בפעילות זו הפלילו הסוכנים המשטרתיים סוחרי סמים שהפיצו, מכרו וסחרו בסמים באמצעות האפליקציה".

בפעמים אחרות – כפי שפורסם ב"כל העיר", בחודש דצמבר בשנה שעברה עצרה המשטרה במרכז העיר צעיר עם סמים וכסף מזומן, וזאת בעקבות פעילות מבצעית באפליקציה טלגראס. בחודש אוקטובר בשנה שעברה, עצרה המשטרה שלושה צעירים בחשד לסחר בסמים, שהיו מיועדים למכירה בקרב בני הנוער בעיר. ובחודש יולי נעצרו 23 סוחרי סמים בעקבות פעילות של סוכן סמוי.

"מאבקה הנחוש של משטרת ישראל בסחר והפצה של סמים מסוכנים נמשך ביד קשה", נמסר היום מהמשטרה, "ובמטרה להרחיק את הסמים מהאוכלוסייה, למנוע הגעתם לידיהם של בני נוער וקטינים ולהביא לדין את העבריינים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר