שוד בסופר דניה
שוד בסופר דניה

(וידאו) צפו בתיעוד: השוד הכפול בסופר דניה ובצומת אורה – כנופיה אחת

ביום שני שעבר נכנסו רעולי פנים לסופר דניה ושדדו באיומי סכין כסף מזומן, בקבוקי אלכוהול וסיגריות. לאחר יומיים התרחש שוד בדפוס דומה בצומת אורה - שם נלכד השודד על ידי עובד המקום. המשטרה עצרה שלושה חשודים. הפרקליטות הגישה נגדם היום, רביעי, כתב אישום

פורסם בתאריך: 7.3.18 13:06

בשבוע אחד – שני אירועי שוד במינימרקטים בתחנות דלק בירושלים. ביום שני שעבר התרחש שוד באיומי סכין בסופר בתחנת הדלק בצומת דניה – שני רעולי פנים נכנסו למקום ושדדו באיומי סכין כסף מזומן, סיגריות ובקבוקי אלכוהול. יומיים לאחר מכן התרחש שוד נוסף, כפי שפורסם ב"כל העיר", במינימרקט בתחנת דלק בצומת אורה בדפוס דומה – אולם במקרה זה השודד נתפס על ידי העובד, שהצליח להשתלט עליו ולכלוא אותו בשירותים עד להגעת המשטרה.


צפו: השוד בסופר דניה והשוד בצומת אורה


 

היום, רביעי, הגישה פרקליטות מחוז ירושלים כתב אישום כנגד שלושה חשודים בגין שוד וניסיון שוד באישון לילה של שני הסופרים בשבוע שעבר. לפי כתב האישום ביום 26.2.18 לפנות בוקר הגיעו הנאשמים – חיים אברמסון והאחים דן ועמנואל לוי , ברכבו של עמנואל לוי, לחנות סופר דניה, הממוקמת בתחנת הדלק פז במטרה לשדוד אותה. לשם ביצוע השוד, כך נכתב בכתב האישום, היה חיים אברמסון חמוש בסכין ודן לוי בגז מדמיע. השוד בוצע בשותפותו של עמנואל לוי אשר היה שותף לתכנון השוד, הסיע את הנאשמים למקום האירוע, שימש כתצפיתן בעת האירוע ומילט את אחד הנאשמים לאחריו. במהלך השוד, כך נכתב בכתב האישום, נטלו הנאשמים מן החנות סכום של כ 3,100 שקלים, בקבוקי וודקה וקופסאות סיגריות.

לפי כתב האישום, יומיים לאחר מכן, לפנות בוקר, הגיעו הנאשמים ברכבו של עמנואל לוי לחנות הנוחות מנטה בתחנת הדלק בצומת אורה, במטרה לשדוד את החנות. חיים אברמסון נאשם כי ניסה לבצע את המעשה כשהוא חמוש בסכין ובגז מדמיע. האחים לוי, כפי שנכתב בכתב האישום, המתינו לו מחוץ לחנות במטרה למלטו מן הזירה. אברמסון נוטרל על ידי מוכר החנות, וכשבושש  לחזור, ולאחר ששני הנאשמים הבחינו בניידת משטרה שהגיעה למקום, הם נמלטו באמצעות הרכב. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

 

שוד בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

במשטרה מספרים כי לאחר שנלכד החשוד אברמסון בחנות בצומת אורה הוא הובא לחקירה במחלק הפשעים של תחנת מוריה, במהלכה העלו חוקרי המשטרה חשד כי החשוד השתמש באותו דפוס פעולה כשניסה על פי החשד לשדוד את החנות כפי שהתרחש יומיים קודם לכן, 26.2. עוד עלה החשד שהוא פעל יחד עם עם שני חשודים נוספים, כחוליה – כאמור, האחים לוי, שנגדם הוגש כתב אישום.

 

שוד בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

כבר באותו היום, 28.2, פשטו חוקרים ובלשים של המשטרה על ביתם של החשודים הנוספים בצפון העיר, עצרו אותם וערכו חיפוש בביתם, במהלכו נתפס רכוש שעל פי החשד נשדד מהחנות בצומת דניה, ובו כסף מזומן, בקבוקי אלכוהול וסיגריות. עוד תפסו השוטרים תחמושת, אמצעי לחימה שונים וחלקי נשק.

הרכב שעל פי החשד שימש את החשודים בביצוע העבירה, נתפס גם הוא וככל הנראה יחולט. כאמור, שני האחים החשודים נעצרו גם הם והובאו לחקירה במחלק הפשעים של תחנת מוריה, במהלכה נקשרו למיוחס להם.

 

עם סיום חקירת המשטרה והשלמת כלל הראיות והממצאים שסייעו בגיבוש התשתית הראייתית נגד החשודים, הועבר תיק החקירה לידי הפרקליטות שהגישה לפני זמן קצר נגד שלושת החשודים כתב אישום.

 


שוד בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

האמל"ח שנתפס (צילום: דוברות המשטרה)


 

"מעצרם של כלל חברי החוליה תוך זמן קצר", מדגישים במשטרה, "השבת הרכוש הגנוב והגשת כתב האישום תוך ימים ספורים הנם פועל יוצא של חקירה מקצועית ונחושה של חוקרי המשטרה תוך חתירה לחקר האמת. משטרת ישראל ממשיכה כל העת להגיב בנחישות בכל אירוע המתקבל במשטרה הן בדיווח והן בתלונה, וזאת במטרה להגיע אל החשודים ולהשיב הרכוש לידם של האזרחים הנורמטיביים שומרי החוק כחלק משמירה על ביטחונם ורכושם".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר