תור ענק בעמדה לרכישת רב קו (צילום: 15 דקות)
(צילום: 15 דקות)

נוסעים מתלוננים: תורי ענק בעמדות הרב קו ברחבי העיר

יוסי סעידוב, ממייסדי 15 דקות: "משרד התחבורה הטעה את הציבור כשדרש החלפת כרטיסי רב קו ויצר כאוס, תורות ענק ובזבוז זמן אדיר של הנוסעים"

פורסם בתאריך: 13.3.18 14:07

תורי ענק בעמדות להנפקת רב קו ברחבי העיר. תושבים מדווחים על המתנה של שעות עבור רכישת כרטיס רב קו בעמדות בקניון הדר, בקניון רמות ובתחנה המרכזית.  בארגון התחבורתי 15 דקות מציינים: "אנחנו מקבלים עשרות תלונות על תורים ארוכים בעמדות הרב קו ברחבי העיר. התורות אורכים כשעה וחצי לפחות, ומסתבר שמשרד התחבורה הטעה את הציבור.  אפשר להמשיך ולנסוע ולטעון רב קו בלי צ'יפ. הצ'יפ רלוונטי רק למי שמעוניין לטעון דרך אפליקציה (רק בעלי אנדרואיד) או דרך המחשב (צריך בנוסף התקן מיוחד)".

תור ענק בעמדה לרכישת רב קו (צילום: 15 דקות)

(צילום: 15 דקות)

תושבת מספרת ומתארת: "חיכיתי שעה וחצי ואמרו לי שאני צריך לחזור עם הילדים כדי להנפיק להם רב קו, ואז חיכינו כל המשפחה שעה וחצי והתייאשנו".

ב-15 דקות מדגישים וטוענים כי "בניגוד לפרסומים – חוזי הנסיעה של הרב קו לא מועברים לכרטיס החדש והנוסעים צריכים ללכת למפעיל כדי להעביר את החוזים. הם עומדים שוב בתור של כשעתיים".

תור ענק בעמדה לרכישת רב קו (צילום: 15 דקות)

(צילום: 15 דקות)

יוסי סעידוב, ממייסדי 15 דקות, מבהיר ואומר כי "משרד התחבורה הטעה את הציבור כשדרש החלפת כרטיסי רב קו ויצר כאוס, תורות ענק ובזבוז זמן אדיר של הנוסעים. ביטול מכירת הכרטיסים אצל הנהג צריכה להיעשות רק אחרי הצבת מכונות למכירת כרטיסים במזומן בשכונות. חבל שבמשרד התחבורה מתנכלים באובססיביות לנוסעים בירושלים במקום לפעול לשיפור שירותי התחבורה הציבורית בעיר".

יוסי סעידוב (צילום: שי חמד)

יוסי סעידוב (צילום: שי חמד)

תור ענק בעמדה לרכישת רב קו (צילום: 15 דקות)

(צילום: 15 דקות)

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", ביום חמישי שעבר, 8.3, הופסקה מכירת כרטיסי נסיעה אצל הנהגים והנוסעים צריכים לרכוש מראש כרטיסי נסיעה במכונות, או להטעין את כרטיס הרב-קו באמצעות האפליקציה.

ממשרד התחבורה נמסר בתגובה: "בשבוע האחרון בלבד הוחלפו 32 אלף כרטיסי רב קו בירושלים – יותר מפי עשרה מבדרך כלל. משרד התחבורה מתגבר את עמדות השירות, בפני הציבור מוצבים דיילים שמסייעים, כל זאת על מנת לקצר את התורים. חשוב לציין כי בימים האחרונים התורים בעמדות על הקו התקצרו משמעותית".

עוד מוסיפים במשרד התחבורה: "ביטול אפשרות רכישת כרטיסי נסיעה או טעינת כרטיס רב קו אצל הנהג, נעשה במטרה לאפשר לנהגים להתרכז בנהיגה בלבד ולהפוך את הנסיעה לבטוחה ומהירה יותר. משרד התחבורה העמיד לרשות ציבור הנוסעים בתחבורה הציבורית מגוון רחב של אפשרויות טעינה של כרטיס הרב קו לפני העלייה לאוטובוס, במזומן או בכרטיס אשראי בכל אחת מ-400 נקודות ההטענה שנפרסו בירושלים. כמו כן קיימת אפשרות טעינה בטלפון הנייד, באמצעות אפליקציית "רב קו אונליין" וכן במחשב הביתי, בעזרת 'קורא כרטיסים' ייעודי. כדי להקל על הנוסעים את ההסתגלות לשינוי, ניתן יהיה בחודשים הקרובים לטעון את הרב קו אצל נהגי האוטובוסים בחוזה "חופשי יומי" או בנסיעה בודדת וכן לרכוש כרטיס רב קו אנונימי, תמורת חמישה שקלים בלבד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שיצ'וק

    באמת תוקים ארוכים אבל אחלה רפורמה – העולם הולך קדימה ולא אחורה..

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר