קניון רמות, קניון הדר, קניון מלחה, קניון האחים ישראל (צילומים: ארנון בוסאני, אסף קרלה)
קניון רמות, קניון הדר, קניון מלחה, קניון האחים ישראל (צילומים: ארנון בוסאני, אסף קרלה)

מתכוננים לערב פסח: הקניונים בעיר כבר ערוכים

מתחמי הקניות הגדולים בירושלים מחכים לאלפי תושבי העיר, שצפויים להוציא גם השנה מאות שקלים על מתנות ומוצרים לבית

פורסם בתאריך: 20.3.18 08:26

מזון, בגדים, כלי בית ומתנות זוהי רק רשימה מצומצמת של פריטים שהירושלמים אוהבים לקנות לכבוד חג הפסח. המוכרים – הקניונים ורשתות המזון – מודעים לכך, ונערכים מבעוד מועד למשוך ולפנק את הלקוחות, עם שלל מבצעים והטבות.

עם כל הכבוד לקניות הזולות באתרי האינטרנט, עדיין תקופת חג הפסח, היא שעתן היפה של הקניונים. מהן שעות העומס? ואיזה מבצעים ופעילויות יפנקו את הירושלמים השנה?

קניון האחים ישראל (צילום: אסף קרלה)

קניון האחים ישראל (צילום: אסף קרלה)

קניון האחים ישראל: יריד מוצרי חשמל

בקניון האחים בתלפיות יתקיים לקראת חג החירות יריד מוצרי חשמל. ערן רווה, מנכ"ל הקניון מספר: "היריד יהיה מהיבואן לצרכן, עם מחירים מצוינים. כל לקוח שקונה ב-349 שקלים מצטבר יומי, מקבל סט סכום יוקרתי במתנה. כלל החנויות יצאו במבצעים מיוחדים לחג. גם הרשתות וגם עסקים מקומיים".

רווה עוד מוסיף כי בחול המועד לא צפויות להיות פעילויות מיוחדות, וכי כל המסעדות בקניון כשרות לפסח. החל מהשבוע הקרוב, שעות הפעילות של הקניון יורחבו. עוד מדגיש רווה כי לקניון יש חניון חינמי לרשות הלקוחות, ולכן לא מורגש עומס בקניון. "אנחנו מזמינים את הקהל להגיע לקניון האחים ישראל. אנחנו רואים גידול בפדיונות של הלקוחות. אנחנו מודדים דריכות רגליים, ואנחנו רואים שיותר לקוחות נכנסים אלינו. אנחנו מרוצים מהתוצאות של הרבעון האחרון של 2017, ואנחנו נותנים תמורה מצוינת ללקוחות שלנו".


קניון הדר (צילום: אסף קרלה)

קניון הדר (צילום: אסף קרלה)

קניון הדר: פעילויות לילדים

קניון הדר יקיים פעילויות מיוחדות באווירת חג פסח שכוללות, מתחם Music land לילדים שמורכב מארבעה מתחמי משנה – יצירה, כלי נגינה לקטנטנים, הפעלות מוזיקליות ואיפור וצילום. בנוסף תתקיים פעילות בשיתוף עם חנות הפיראט האדום: אוטובוס ההפתעות. אוטובוס בגודל מלא אשר יחנה בכניסה לחנות ובתוכו מגוון רחב של פעילויות יצירה לילדים. כמו כן יתקיים יריד מכירות ובו יוקמו דוכני מכירה של החנויות של מתנות ומארזים לחג במחירים אטרקטיביים ובלעדיים לקניון, דוכני מזון וכמובן אווירה של חג.

ממידע נוסף שנמסר מהקניון קמפיין פרסומי חדש צפוי לעלות באווירת חג הפסח, שעות הפעילות של הקניון יורחבו בשבוע שלפני החג, וצוות עובדי הקניון יתוגבר.


קניון מלחה (צילום: אסף קרלה)

קניון מלחה (צילום: אסף קרלה)

קניון מלחה: יריד כלי בית ומתנות

קניון עזריאלי מלחה יקיים לכבוד חג הפסח יריד ססגוני עם כלי בית ומתנות. כולל טקסטיל, קוסמטיקה ועוד. יורם פיק, מנכ"ל הקניון משתף בהיערכות: "כמו בכל שנה, הדבר הראשון והכי חשוב שאנחנו עושים זה להכשיר את הקניון ואת עסקי המזון לפסח. בנוסף, יהיו פעילויות מגוונות בחול המועד בוקר, צהריים וערב. פעילויות לנוער, ילדים ומבוגרים. יומיים לפני החג נגביר את שעות הפעילות של הקניון. בנוסף יש לנו מבצע קידום מכירות של גיפט קארד. כל מי שקונה בסכום של 500 שקלים יקבל גיפט קארד מתנה. נעשה פרסום במדיה ובכל מקום רלוונטי בעיר. יש לנו ירידים לפני החג, בעיקר מתנות וכלי בית לקראת החג. בקיצור, יהיה שמח".


קניון רמות (צילום: ארנון בוסאני)

קניון רמות (צילום: ארנון בוסאני)

קניון רמות: שוק פירות וירקות ענקי

נתי גמליאל, מנהל השיווק של קניון רמות מציין כי במסעדות הקניון כבר רואים תנועה מוגברת של סועדים, כיוון שאנשים מתחילים להכשיר את הבתים שלהם לפסח. "לקראת פסח אנחנו יוצאים במבצע שכל מי שקונה בסכום של 399 שקלים מקבל מתנות: אנחנו נותנים עניבה לגבר או מוצר טיפוח מסופר פארם. כמו כן, פתחנו את שוק רמות מרקט, שעובד מאוד חזק עם מיני תכשיטים ואקססוריז בעבודות יד ובמגוון סגנונות לפני החג. בחג עצמו יהיו לנו גם פעילויות. בחול המועד יהיה מופע לילדים, כל יום בשעה 17:00. זה כולל מופעי קוסמות, להטוטנים, עוד".

מה הירושלמים אוהבים לקנות לפני החג?
"אוכל, הרבה מאוד בגדים, מוצרי טיפוח, מתנות וכלי מטבח חדשים".

מתי מומלץ להגיע בשביל להימנע מעומס ודוחק?
"שלושה או ארבעה ימים לפני החג ממש מלאים, לכן עדיף להקדים את הקניות כבר לעכשיו. חשוב לציין שאצלנו שעות הפעילות יישארו כמו תמיד – החל מ-9:30 ועד 22:00".


קניון ממילא (צילום:אסף קרלה)

קניון ממילא (צילום:אסף קרלה)

קניון ממילא: עד אחרון הלקוחות

רשתות וחנויות השדרה צפויות לצאת במבצעים אטרקטיביים לקראת חג הפסח. שמוליק בן משה, מנהל נכסים של חברת אלרוב ישראל מספר כי "אנחנו נערכים לחג בכל המובנים. שדרגנו מספר חנויות, הבאנו מרמת אביב את המותג פקטורי 54, הבאנו חנות של נייקי, ודברים נוספים שעשו טוב לשדרה ולתושבי ירושלים. לנוחות המבקרים יש אצלנו חניון יפה ובטיחותי. אנחנו ערוכים לחג עם הרבה חיזוק מאת תושבי ירושלים שיספגו את אווירת החג. הרשתות יוצאות במבצעים, ואנחנו מרגישים את זה יפה מאוד. תושבי ירושלים אוהבים אותנו ואנחנו מחזירים להם חיבוק. הכל מתחיל בשירות טוב, בהבנת צרכי הלקוח ולפנק אותו".

מה הירושלמים אוהבים לקנות לפני פסח?
"באופן טבעי אנשים קונים בגדים לחג. אנשים נמצאים בחופשה ואוהבים להסתובב במסעדות ובתי קפה, ואצלנו הכל כשר, וזה כיף".

מה יהיו שעות הפעילות בחג?
"החנויות לא סוגרות עד שאחרון המבקרים עוזב את השדרה. יש אצלנו פעילות מאוד יפה גם בלילות, כי אנשים אוהבים להסתובב והחגיגה בעיצומה אצלנו. אני מאחל חג שמח לכל עם ישראל ולכל האורחים היקרים שבאים ליהנות מירושלים עיר הקודש שלנו, בחג ובכל ימות השנה".

הקניונים ומתחמי הקניות, לא נמצאים לבד בזירה. גם רשתות המזון נערכות במשנה מרץ להילחם על תשומת לב הקונים. ליל הסדר, חול המועד, והחג השני, שמגיעים מיד לאחר מכן, מובילים את הירושלמים להצטייד בכמויות מזון לא מבוטלות. מי שנהנה מכך, פרט להמוני החוגגים המאושרים, הם לא אחרים מאשר רשתות המזון עצמן, אשר נערכות כבר מעכשיו לתגבור עובדים והזמנת מוצרים בכמות גדולה יותר.


סניף רמי לוי שיווק השקמה בתלפיות (צילום: תומר נויברג-ג'ני)

סניף רמי לוי שיווק השקמה בתלפיות (צילום: תומר נויברג-ג'ני)

רמי לוי – שיווק השקמה: מוצרים טריים

יפית אטיאס לוי, מנהלת השיווק של הרשת מספרת: "כמו בכל שנה, פרט למחירים הנמוכים ממילא, יהיו לנו תנאים טובים, תגבור עובדים ומבצעים מיוחדים. מעבר לכך, אנחנו מאמצים את כל עולם המוצרים הטריים. לצורך העניין, אנחנו מביאים מבחר של בשרים, גבינות, ירקות ופירות. אנחנו משתדרגים במסחר לקראת החג".


קואופ שופ (צילום: גידי אבינערי)

קואופ שופ (צילום: גידי אבינערי)

קואופ: מוצרי שולחן במחירים אטרקטיביים

"אנחנו כבר מוכנים וערוכים לעליה בכמות הקונים, שהחלה מיד לאחר פורים, ותגדל משמעותית ככל שיתקרב החג", נמסר מרשת קואופ. "כחלק מההיערכות, הגדלנו משמעותית את כמות הסחורה ומוצרי החג כבר נמצאים על המדפים וביניהם, מצות, גפילטע פיש, עוגיות כשרות לפסח וכמובן גם מוצרי הניקיון. חלק מהמחלקות כבר הוכשרו לפסח, ובשבועות הקרובים נסיים להכשיר את השאר, יחד עם זאת, עד ערב החג קהל לקוחותינו יוכל להמשיך לקנות גם מוצרי חמץ".

איזה מבצעים יהיו?
"מבצעי החג כבר מחכים בסניפים ואנו מציעים מוצרי שולחן חג במחירים אטרקטיביים ביותר. החזרנו את מבצע 'כסף בחזרה' שהיה פופולארי במיוחד בשנה שעברה, במסגרתו בכל קניה לקוחות הקואופ צוברים בולים המהווים כסף לקניות החג ברשת. אנו מציעים לכלל לקוחותינו, לא רק לחברי מועדון כנהוג ברשתות אחרות, הטבות ומבצעים מיוחדים בשלל המחלקות, מוצרי ניקיון, מוצרי מזון לחג, מחירי מבצע על המוצרים הטריים, העוף, הבשר והכבש שנחשב למבוקש במיוחד בחג. בנוסף, קיימים מבצעים אטרקטיביים במיוחד על מוצרי כלי הבית והמטבח, מוצרי החשמל ומוצרי הטקסטיל המאפשרים להתחדש עם בוא האביב, במגוון מוצרים חדשים ואיכותיים לחג ומתנות שוות במחירים אטרקטיביים".

האם שעות הפעילות יורחבו?
"בשבוע של ערב החג, החל מיום ראשון, 25.3, אנו נעבור לפעול במתכונת חג עם שעות פעילות מורחבות. גילינו שיש קהל רחב של לקוחות שמעדיפים לרכז את הקניות לחג ולהגיע בשעות הערב המאוחרות, ולכן לקראת החג, בימים שלישי עד חמישי, התאמנו עבור הלקוחות את שעות הפעילות וחלק מהסניפים יפעלו עד חצות. בשעות הפעילות המדויקות של הסניפים ניתן להתעדכן באתר שלנו".

האם כוח האדם בסניפים יתוגבר?
"בוודאי. כבכל חג, אנו מתגברים את צוות העובדים. עובדי קואופ הנאמנים ביניהם, צוות הקופות, סדרני המדפים, קצבים, ירקנים, כלל עובדי המחלקות הטריות וצוות עובדי הניקיון, כל אלו עובדים יחד סביב השעון, בכדי להציע ללקוחותינו שירות מהיר, אדיב וסבלני, כפי שהם רגילים לקבל בסניפי הרשת. הירושלמים יודעים להעריך זאת במיוחד ומצביעים בכל פסח בחדש ברגליים".

מה הירושלמים קונים לקראת פסח?
"כרשת ירושלמית ותיקה, אנו מכירים ומורגלים להרגלי הקניה של הירושלמים ומתאימים את החנויות לביקוש הצפוי. הירושלמים אוהבים לארח, והם מקפידים על טריות ואיכות של מוצרי הירקות, הגבינות והבשר. כמו כן, לקראת החג, נרשמת עליה משמעותית גם במחלקת היינות. בוא האביב והחג, מביאים את לקוחותינו להתחדש גם בכלי בית, מטבח וטקסטיל חדשים. אנו מרגישים עליה חדה בקניית מתנות לחג ממגוון המחלקות, כמו לדוגמא סטים של סירים וסכו"ם, סטים של מצעים, מפות חדשות וכו'".

מתי הצפי לימים והשעות העמוסות?
"באופן טבעי מיד לאחר חג הפורים התרחש המעבר לאווירת חג הפסח ומתחילים ברכישת חומרי ניקוי. אנו צופים שכתמיד נראה עליה נוספת ברכישת מוצרי המזון כשבועיים לפני החג. עובדי הסניפים ערוכים ומוכנים להקל על חווית הקניה ולצמצם עומסים ככל האפשר, אך אנו ממליצים ללקוחותינו להקדים את קניותיהם ולהגיע כבר כעת בכדי להספיק לנצל את המבצעים".

אילו פינוקים והטבות הסניפים בירושלים יעניקו ללקוחות שלהם?
"בכל הסניפים שלנו בירושלים תקף מבצע "כסף בחזרה", ככל שקונים יותר מקבלים יותר כסף בחזרה! ככה שהלקוחות הירושלמים שלנו בפסח הזה ירוויחו יותר! בנוסף, בקרוב נפיץ ברשתות החברתיות ובפרסומים השונים קופונים עם מבצעים מיוחדים להעצמת חווית הקנייה של לקוחותינו".


 

יינות ביתן (צילום: אורן בן-חקון)

יינות ביתן (צילום: אורן בן-חקון)

יינות ביתן: הטבות למי שקונה מעל 400 שקלים

ביינות ביתן מדגישים כי לקראת חג הפסח הם נערכים בתגבור כוח האדם, חידוש המלאי וניקיון הסניפים, כשבנוסף מוצעים מגוון מבצעים. שעות הפעילות בשבוע של החג יוארכו. בימים א'-ג' (27.3-25.3) הסניפים יהיו פתוחים החל מ-8:00 ועד 22:00; בימים ד'-ה' (29.3-28.3) שעת הסגירה תהיה ב-23:00. מרשת יינות ביתן נמסר: "הימים העמוסים הם: רביעי, וחמישי, בשעות הבוקר והערב, ושישי מרגע פתיחת הסניף ועד הסגירה, בשבוע האחרון של החג כל השבוע הוא די עמוס. אנו ערוכים ומוכנים לקראת החג, כמובן שבמידת הצורך כוח האדם יתוגבר".

איזה הטבות הרשת תעניק ללקוחותיה?
"בקנייה מעל 400 שקלים בחנות מקבלים את אחת מהמתנות הבאות ב-99 שקלים: שואב אבק, מעבד מזון או סט סירים 4 חלקים".


מגה: גיוס לקוחות למועדון דיילי

לקראת חג הפסח, הרשת תיערך בתגבור עגלות, בתגבור כוח אדם, הארכת שעות העבודה, ניקיון והכשרת מחלקות השירות, ניקיון כללי בחנות, הזמנת ושילוט מוצרים כשרים לפסח. כמו כן, תעשה הפרדת מוצרים כשרים מחמץ. יעשה גיוס למועדון דיילי, ויהיו מבצעים מיוחדים. בימים שלפני החג מבצעים על מוצרי ניקיון, ובהתקרב לחג, מבצעים על מזון. כאמור, כוח האדם בסניפים יתוגבר בהתאם לצורך, מתוך מטרה לאפשר קניה נוחה ונעימה. יתוגברו כל המחלקות, בדגש על מחלקות הבשר הטרי, ירקות, חלב והקופות".

מה הירושלמים קונים לקראת פסח?
"הקניות דומות לקניות בשאר הארץ, חג הפסח מתכנס לבישולים וחגיגות משפחתיות שבהם נהנים לקנות ולהתפנק מסל המוצרים הטרי והאיכותי שמגה בעיר שמה דגש עליו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר