כדורי האקסטזי שנתפסו (צילום: דוברות המשטרה)
כדורי האקסטזי שנתפסו (צילום: דוברות המשטרה)

אלו לא סוכריות: 500 כדורי אקסטזי היו בדרך לבני נוער בירושלים

שוטרי ירושלים עצרו צעיר בחשד שהתכוון להפיץ סמים מסוכנים - בביתו נתפסו למעלה מ-500 כדורי אקסטזי בשווי מוערך של אלפי שקלים

פורסם בתאריך: 25.4.18 09:06

מכת הסמים המסוכנים בירושלים: השבוע עצרו בלשי המחוז צעיר בשנות ה-20, תושב מזרח העיר, בחשד שהתכוון להפיץ למעלה מ-500 כדורי אקסטזי בירושלים, וככל הנראה היו מיועדים למכירה בקרב בני נוער בעיר.



במשטרה מספרים כי "ביום ראשון השבוע, 22.4, בפעילת ממוקדת של בלשי משטרת ישראל במזרח העיר כנגד סחר והפצת סמים מסוכנים, הגיעו השוטרים לחיפוש בביתו של צעיר (שנות העשרים). בחיפוש שערכו השוטרים בבית החשוד נתפסו חומרים החשודים כסמים מסוכנים מסוגים שונים בהם 10 פלטות חשיש ומעל ל 500 כדורים מסוג אקסטזי בשווי מוערך של אלפי שקלים. לפני מספר חודשים בלשי המשטרה ערכו חיפוש במתחם השייך לחשוד במזרח העיר. בחיפוש זה נתפסו סמים פלטות חשיש וכדורי אקסטזי בשווי מעורך של אלפי שקלים. החשוד שלא נמצא בביתו בשני החיפושים ואותר אתמול (24.4) על ידי כוחות משטרה ולוחמי מג"ב, נעצר והובא לחקירה בתחנת שלם.

מעצר החשוד הוארך על ידי בית משפט עד ליום ראשון, 29.4. "משטרת ישראל תמשיך לפעול בפעילות גלויה, סמויה וממוקדת תוך שימוש בכלל הכלים העומדים לרשותה במטרה לאתר את אותם גורמים עבריינים העוסקים בסחר בסמים ולמצות את מלא הדין עמם", נמסר מהמשטרה. "סמים מסוגים שונים בשווי מוערך של אלפי שקלים שעל פי החשד יועדו להפצה בירושלים, נתפסו במזרח ירושלים בביתו של צעיר בפעילות מבצעית ממוקדת של בלשי משטרת ישראל. מאבקה הנחוש של משטרת ישראל בסחר והפצה של סמים מסוכנים נמשך ביד קשה ובמטרה להרחיק את הסמים מהאוכלוסייה בכל חלקי ירושלים, למנוע הגעתם לידיהם של בני נוער וקטינים ולהביא לדין את העבריינים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר