יוהנה ארביב-פרוג'ה, נשיאת הקרן לירושלים הפורשת (צילום: יח"צ)
יוהנה ארביב-פרוג'ה, נשיאת הקרן לירושלים הפורשת (צילום: יח"צ)

נשיאת הקרן לירושלים יוהנה ארביב-פרוג'ה פורשת מתפקידה

ארביב-פרוג'ה שימשה בתפקיד בשלוש השנים האחרונות. החלטתה תיכנס לתוקף ב-30 ביוני

פורסם בתאריך: 24.4.18 15:20

"אחרי שלוש שנים של הישגים והובלת הקרן לירושלים לעידן חדש, הגיעה העת עבורי לעבור לאתגר הבא", אומרת יוהנה ארביב-פרוג'ה, נשיאת הקרן לירושלים, בהודעה רשמית שפרסמה המבשרת על החלטתה לפרוש מתפקידה.

"אני גאה בהישגים שהגענו אליהם וחשה הגשמה עצמית לגבי כל הדברים שעשינו", אמרה ארביב-פרוג'ה. "כעת יש לקרן כיוון אסטרטגי חדש, רשימה של פרויקטים חדשניים ומעניינים שאנו מאמינים שישפיעו על העיר לשנים רבות, וצוות בכיר ומקצועי חדש שידע להנהיג את הקרן בכיוונים חדשים. המשכנו לחזק את קשרינו עם תורמינו הוותיקים, בד בבד עם יצירת קשרים חדשים עם דור צעיר של תורמים, והגענו ליעדי הגיוס שהצבנו לעצמנו בשלוש השנים האחרונות".

ארביב-פרוג'ה הודיעה כי תקדיש עצמה למטרות אחרות חשובות לעם היהודי, כגון זהות יהודית והמשכיות יהודית, ותמשיך לסייע בהפיכת מדינת ישראל למקום רלוונטי ומשמעותי לכל יהודי בכל מקום בעולם. הוועד המנהל של הקרן לירושלים הודיע כי יחל בחיפוש אחר מחליף לגב' ארביב-פרוג'ה, ומהקרן  נמסר כי הנשיאה תפרוש מתפקידה רשמית ב-30 ביוני 2018.

"יוהנה הביאה איתה לארגון יכולות רחבות בגיוס, והקרן הרוויחה מניסיונה הרב ומהידע שלה", אמר דוד ברודט, יו"ר הוועד המנהל. "יוהנה למדה את צרכיה המיוחדים של ירושלים ואת האתגרים הגדולים של העיר, והתאימה את האסטרטגיה של הקרן להתמודדות זו".

סלי מרידור, היו"ר הבינלאומי של הקרן לירושלים: "אני מעריך ומוקיר את יוהנה, שהפגינה מחויבות גדולה לירושלים ולקרן. יוהנה הובילה את הקרן לירושלים בהצלחה גדולה בקמפיין לציון שנתה ה-50, היא אחראית להישגים מעולים בתחום הגיוס והיא חידשה את ההנהגה הבכירה של הקרן בישראל ומעבר לים. קשריה בעולם הפילנתרופי השפיעו באופן משמעותי על הקרן והיא הפיחה רוח חיים חדשה בארגון".

"בשמי ובשם תושבי העיר אני רוצה להביע את הערכתי הגדולה ליוהנה ולכל מה שעשתה למען ירושלים בתפקידה כנשיאת הקרן לירושלים", אמר ראש העיר ניר ברקת. "מנהיגותה ותרומתה לעיר יורגשו עוד שנים רבות. ההפסד כולו שלנו, ואנו מאחלים לה הצלחה בכל אשר תבחר לעשות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר