רחוב סן מרטין, השבוע
רחוב סן מרטין, השבוע

עשרות מקומות חניה בוטלו בקטמונים בעקבות עבודות תשתית – הדיירים זועמים

על רקע עבודות להרחבת המדרכות ברחוב סן מרטין, הדיירים מתלוננים על צמצום מקומות החניה: "חיי התושבים הקשים ממילא, הפכו להיות קשים יותר"

פורסם בתאריך: 9.5.18 09:07

בשורה משמחת להולכי רגל, לציבור הנהגים – פחות. בשבועות האחרונים החלו שיפוצים להרחבת המדרכה ברחוב סן מרטין בקטמונים, לטובת הולכי הרגל. במסגרת השיפוץ המדרכה הוגבהה ונוספו עמודי תאורה. אולם, בעקבות העבודות נגרעו כ-50 מקומות חניה לרכבים פרטיים, ללא פתרון או חלופה – חלק מבעלי הרכבים ברחוב חונים על המדרכה.


  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

"בשבועות האחרונים מתבצעת עבודת שיפוץ רחבת היקף במדרכות של רחוב סן מרטין, הייתי מברך על זה אם לא היו מצמצמים כל כך את מספר מקומות החניה", מספר דייר ברחוב. "לא זו בלבד שהגביהו את המדרכות  בצורה כזאת שקשה לעלות עליהן כדי לחנות, דבר שהיה נהוג מזה עשרות שנים בגלל שאין מקומות חניה מוסדרים אחרים, אלא שגם מדי כמה מטרים עשו מעין 'מפרצים' – כניסה והרחבה מהמדרכה לכביש, וזה גזל עוד עשרות חניות מהנהגים. לדעתי זה גובל בחוצפה וזלזול של העירייה בתושבי הרחוב. לא יודע אם הדבר נעשה בכוונה כדי שאנשים יעברו לתחבורה הציבורית, הזוועתית בפני עצמה בעיר הזאת. חיי התושבים הקשים ממילא, הפכו להיות קשים יותר. כנראה אין נציגות לתושבים אלה שתייצג אותם בפני העירייה".

רחוב סן מרטין, השבוע

רחוב סן מרטין, השבוע

הדייר מוסיף ואומר כי לצד צמצום מקומות החניה בשכונה, התחבורה הציבורית באזור איננה סדירה. "התחבורה הציבורית היא זוועתית", מבהיר הדייר, "וגם לא נוחה. אנחנו יוצאים קירחים מכאן ומכאן, בלי חניה לרכבים פרטיים ובלי תחבורה ציבורית. כשפניתי לעירייה הם טענו שזה לטובת הולכי רגל".


הדוח על תחנת לב הבירה במגרש הרוסים: ראיות זרוקות; חלק מדגימות של נפגעי עבירות מין שמור במקרר האוכל

שלושה חודשים לאחר פיצוץ הגז בבקעה – עשרות משפחות עדיין לא חוברו למערכת הגז


מהעירייה נמסר בתגובה: "אגף תחבורה ופיתוח תשתיות בשיתוף משרד השיכון, משדרג את המרחב הציבורי בקטמון ח'-ט'. התוכנית כוללת מתן מענה ושיפור בטיחותי לכל משתמשי הדרך (מדרכות, כביש, תחבורה ציבורית, מעקות בטיחות, מיתון תנועה, מעברי חציה וכד'), כמו-כן שדרוג נראות השכונה. התוכנית נבנתה מתוך מטרה למקסום מקומות חניה ששומרות על רמת בטיחות גבוהה והשדרוג יוסיף מאוד לשכונה הן בהיבט הבטיחות והן היבט הנראות. בעירייה נעשה כל מאמץ לסיום העבודות בזמן הקרוב על מנת שהתושבים ייפגעו כמה שפחות. יש לציין כי העבודות מבוצעות בתיאום מלא עם נציגות התושבים והנהלת הרובע.

רחוב סן מרטין, השבוע

רחוב סן מרטין, השבוע

כמו כן, בעירייה מגיבים לטענות שעלו נגד מצב התחבורה הציבורית בשכונה: "לנושא תחבורה ציבורית: רחוב סן מרטין משורת על ידי שני  קווי תחבורה ציבורית: 18 ו-10. לקו 18 תדירות גבוהה של בין 5-4 נסיעות בשעה לכל כיוון וקו 10 פועל בתדירות של 2 נסיעות בשעה, כך שהרחוב מקבל כמות נסיעות תדירה לאורך כל היום. יש לציין כי התדירות המסופקת הינה בהתאם לביקושים. בנוסף, ניתן לבצע מעבר באמצעות קווים אלו בתחנת גולומב/סן מרטין שבה עוצרים קווים נוספים רבים למגוון יעדים ברחבי העיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. סובל כבר לא בשקט.

    גם ככה זה רחוב מגעיל ומוגבל מכל בחינה. כל משחק או אירוע באיצטדיון טדי גוזל מאות מקומות חניה והכאוס חוגג. חוסר התחשבות בתושבים האומללים פה. גם אונסים אותנו להשתמש בתחבורה הציבורית. עיריה מטונפת וגזלנית. וכל זה בשביל לגזור עוד קופונים על אילו שחונים על המדרכה בלית ברירה כדי לחלק להם דוחות ולהשמין מעט את קופת העיריה.
    עושקקקק האיש הקטן.

  2. המתלונן איבד את הבושה

    אין לאנשים בושה. הוא מתלונן שמגביהים את המדרכה והוא לא יכול לחנות עליה. למה לא מגבירים את האכיפה בגין חניה על מדרכות? למה נותנים לעבריינים במה? מה עם אייטם על זה שכבר לא נהוג להטריד נשים כמו בעבר? זה אייטם לגיטימי?

  3. מני

    לזה ששואל אם אין לאנשים בושה. אולי אתה לא רואה או שהרגע נחתת כאן ממאדים. אבל א- י- ן חניה אחרת לאנשים ברחוב הזה. וזה המצב מזה עשרות שנים. ומה קשור כאן עניין הטרדת הנשים לסיפור הזה. פשוט הזוי. אתה מסנגר כאן על מעשה איוולת של העירייה. בגלל אנשים כמוך מטפסים עלינו.

  4. אחד

    לזה שמסביר ש א-י-ן מקומות חנייה: חבוב: אם אתה שוכר דירה בשכונה אתה משלם הרבה אלפי שקלים כדי לגור שם, וכנראה שזה כולל גם כמה עשרות שקלים בחודש כדי להחנות את מכונת הכביסה שלך בדירה. אז למה פתאום אתה דורש שהעירייה תקצה (!!) לך מקומות מהמרחב הציבורי כדי להחנות את המכונית שלך? ועוד בשכונה צפופה, כלומר, על חשבון המדרכות, ועל חשבון הכבישים, וכל חשבון הולכי הרגל, ובעלי עגלות נכים, ועלות ילדים, שצריכים לרדת לכביש ולסכן את חייהם מול המכוניות שעוברות שם?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר