השר זאב אלקין (צילום: מרק ישראל סלם)
השר זאב אלקין (צילום: מרק ישראל סלם)

ההחלטה הגדולה התקבלה: השר אלקין הודיע על התמודדותו לראשות העיר

"אני מוכן לוותר על משרה של שר בכיר וחבר קבינט עבור ירושלים כי ירושלים היא אתגר ברמה הלאומית בעל חשיבות עליונה" - השר זאב אלקין הכריז רשמית: מתמודד על ראשות העיר ירושלים

פורסם בתאריך: 31.5.18 16:22

השר זאב אלקין הודיע אחה"צ (חמישי) על התמודדותו על ראשות העיר ירושלים.

"תושבות ותושבי ירושלים היקרים", כך פתח אלקין בהודעתו בדף הפייסבוק שלו, "הודעתי כעת לראש הממשלה כי החלטתי להתמודד לראשות העיר. אני מוכן לוותר על משרה של שר בכיר וחבר קבינט עבור ירושלים כי ירושלים היא אתגר ברמה הלאומית בעל חשיבות עליונה. אבקש את אמונכם ותמיכתכם בבחירות".

השר אלקין, חבר כנסת בליכוד, מכהן כיום בתפקידי השר ירושלים ומורשת והשר להגנת הסביבה, כמו כן הוא חבר בקבינט המדיני-ביטחוני. הוא בן 47, בעבר שימש כשר העלייה והקליטה, יו"ר ועדת הכנסת, יו"ר הקואליציה ויו"ר ועדת חוץ וביטחון. אלקין, נשוי בשנית ואב לחמישה, מתגורר בכפר אלדד שבגוש עציון, אך העביר את כתובתו לבית הוריו בנוה יעקב בירושלים.


  • הורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

כפי שפורסם ב"כל העיר" לפני כחודש, השר אלקין ואנשיו נפגשו עם אנשי מפתח ירושלמים ודמויות בולטות בעיר, חלקן מזוהות עם המחנה של ראש העיר ניר ברקת. בין הגורמים שנפגשו עם השר אלקין נמנה גם יו"ר מינהל קהילתי ארמון הנציב יהודה בן יוסף, שנחשב לאיש מפתח בירושלים. כמו כן, השר אלקין נפגש עם יו"ר ועד הסוחרים של שוק מחנה יהודה נינו פרץ, שנחשב לאחד מהגורמים הקרובים ביותר לראש העיר המכהן ניר ברקת. בנוסף, נפגש אלקין עם חברי מועצה מכהנים, כאלה שנחשבים למקורבים לברקת.

בנימין נתניהו (צילום: אמיל סלמן)

בנימין נתניהו (צילום: אמיל סלמן)

אלקין, כפי שפורסם ב"כל העיר", מנהל בתקופה האחרונה שיחות לא מעטות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ועם ראש העיר ברקת בנושא. השר אלקין חיכה למעשה לראש הממשלה בנימין נתניהו, שיעניק לו את תמיכתו במועמדות על ראשות העיר. אך, גורמים סיפרו ל"כל העיר" כי עיקר דאגתו של אלקין הוא ממועמד חרדי, וליתר דיוק ממועמדותו המסתמנת של סגן ראש העיר יוסי דייטש, נציג יהדות התורה. בתוך כך, אלקין נפרד לאחרונה משרי הררי, שהועסקה כדוברת המשרד בלשכתו וכיום היא משמשת כדוברת של המועמד לראשות העיר משה ליאון.

נינו פרץ (צילום: מתוך פייסבוק)

נינו פרץ (צילום: מתוך פייסבוק)

יהודה בן יוסף (צילום: פרטי)

יהודה בן יוסף (צילום: פרטי)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר