אמבולנס (צילום: ג'יני)
(צילום: ג'יני)

מבשרת ציון: נקבע מותו של הפעוט בן השנה שטבע בגיגית בביתו

פרמדיקים של מד"א פינו את הפעוט כשהוא במצב אנוש לבית החולים הדסה עין כרם, לאחר מאמצי החייאה נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירה

פורסם בתאריך: 13.5.18 17:04

פעוט בן שנה טבע היום, ראשון, אחר הצהריים בביתו במבשרת ציון, כוחות מד"א הגיעו למקום והחלו לבצע בו פעולות החייאה. לאחר כמה דקות פונה התינוק באמבולנס כשהוא במצב אנוש לבית החולים הדסה עין כרם. לא ברור בשלב זה כיצד טבע הפעוט. לאחר מספר ניסיונות החייאה נאלץ הצוות הרפואי בהדסה לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה.


  • הורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

ממד"א נמסר: "בשעה 16:22 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על פעוט שטבע בבית במבשרת ציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה בפעוט כבן שנה".

מאיחוד הצלה – מחוז ירושלים נמסר: "למוקד 1221 של איחוד הצלה התקבלה קריאה על פעוט כבן שנה שטבע בגיגית מים בחצר ביתו במבשרת ציון. פרמדיק וחובשים מתנדבים באיחוד הצלה סניף מבשרת והסביבה שהגיעו ראשונים למקום ביצעו בו פעולות החייאה עד להגעת צוות ניידת טיפול נמרץ שהעבירו את הפעוט תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש לבית החולים בירושלים".

"סמוך לכניסה לבית על המדרכה ברחוב ראינו את הפעוט מחוסר הכרה לאחר שטבע", סיפר פראמדיק מד"א, עדן פמסון, "הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים והוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית חולים תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו אנוש".

מהמשטרה נמסר: "לפני זמן קצר הוזעקו שוטרים לבית במבשרת ציון בו דווח על פעוט כבן שנה שטבע ככל הנראה בגיגית מים. הפעוט טופל במקום על ידי מד"א ופונה לבית החולים במצב קשה מאוד. חוקרי משטרת ישראל נמצאים במקום ופתחו בחקירה תוך איסוף ראיות וממצאים נוספים".

מהדסה נמסר: "אל יחידת הטראומה פונה בשעות אחה״צ תינוק בן שנה לאחר טביעה, כשהוא ללא דופק ובמהלך מאמצי החייאה.
מאמצי החייאה ממושכים נמשכו אף בבית החולים אך הצוות נאלץ לקבוע את מותו של התינוק".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר