גיליון המזכרת לרגל יום ירושלים ה-51 (צילום: דוברות הדואר)
גיליון המזכרת לרגל יום ירושלים ה-51 (צילום: דוברות הדואר)

חדש: בול "ירושלים של זהב" בשילוב הדפסת זהב

בול חדש הונפק על ידי השירות הבולאי בדואר ישראל לרגל יום ירושלים ה-51 בכתב ידה של המשוררת הלאומית נעמי שמר ז"ל

פורסם בתאריך: 15.5.18 21:06

לרגל יום ירושלים, הנפיק השירות הבולאי בדואר ישראל בול וגיליונית מזכרת 'ירושלים של זהב', שעוצבו על ידי המעצב דוד הראל. בגיליונית המזכרת נראים מבני האבן המיוחדים של ירושלים – עבר, הווה ועתיד, כולל הקשתות והכיפות שאופייניות רק לירושלים, על רקע מילות השיר 'ירושלים של זהב' בכתב ידה של המשוררת הלאומית נעמי שמר ז"ל – שגם לכבודה ולזכרה הונפק בול מיוחד, בשנת 2009, לאחר מותה.


  • הורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

הכינור המופיע בבול 'ירושלים של זהב' משמש מסגרת לנופי העיר: מבני שלוש הדתות, חומות העיר העתיקה שבראשן מגדל דוד שהפך לסמל העיר, תחנת הקמח בימין משה, בתי כנסת, כנסיות ומסגדים המזדקרים מעבר לחומות ומזכירים את עברה המפואר של העיר הנצחית – בירת ישראל.

הבול וגיליונית המזכרת 'ירושלים של זהב' יוצגו ב'אליפות העולם בבולאות 2018' – תערוכת הבולים העולמית שתתקיים השנה בישראל, בנוכחות נציגי 50 מדינות ובמעמד שר התקשורת ח"כ איוב קרא, וראש העיר ניר ברקת. התערוכה תתקיים בבנייני האומה, בין 27 ל-31 למאי.


בול המזכרת לרגל יום ירושלים ה-51 (צילום: דוברות הדואר)

בול המזכרת לרגל יום ירושלים ה-51 (צילום: דוברות הדואר)


מנהל השירות הבולאי בחברת דואר ישראל, אלחנן שפירא, אומר כי ההנפקה הבולאית המיוחדת לציון 70 שנות מדינה ויום ירושלים מבטאת את החשיבות שיש לעיר ירושלים בעיני העולם כולו ובעיני תושבי ישראל בפרט. "חברת דואר ישראל גאה להיות שותפה למורשת ולאהבה לעיר המיוחדת הזו, והבולים הרבים שינדדו בכל רחבי הארץ והעולם יהוו שגרירים של רצון טוב, של סובלנות ושל כבוד לכל מוקירי העיר". שפירא הוסיף כי במהלך השנה מונפקות גיליוניות מזכרת בהיקף מצומצם מאוד, בעיקר לציון אירועים ממלכתיים בעלי אופי ייחודי.

מדואר ישראל נמסר כי את הבול ואת גיליון המזכרת ניתן לרכוש החל מ-27.5 בסניפי דואר ישראל או בתערוכת הבולים.


פרופ' אבי ריבקינד: "מרגשת אותי הבחירה בי כיקיר ירושלים"

כשרות צהר בדרך לשבור את מונופול הרבנות בירושלים


 

 

מחיר הבול: חמישה שקלים; מחיר גיליונית המזכרת – 15 שקלים. מחיר מעטפת היום הראשון של הבול – 6.20 שקלים; מחיר מעטפת היום הראשון של גיליונית המזכרת – 16.20 שקלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר