קולנוע רחוב (צילום: בנצי שמש, מנכ"ל פתרונות סולאריים)
קולנוע רחוב (צילום: בנצי שמש, מנכ"ל פתרונות סולאריים)

10 מיליון שקלים – לעידוד הקולנוע הירושלמי ולפיתוחו

התוספת אושרה במסגרת שורת החלטות ממשלתיות שהתקבלו לרגל יום ירושלים ה-51

פורסם בתאריך: 19.5.18 23:20

ממשלת ישראל התכנסה השבוע לכבוד יום ירושלים ה-51, כדי לאשר שורת החלטות הנוגעות לפיתוח העיר, ובהן תוכנית חומש בהשקעה של מיליארדים לפיתוח עיר הבירה. בין היתר הוחלט גם לקדם את תחום התרבות בעיר, ולהקציב לעידוד הקולנוע הירושלמי ולפיתוחו כ-10 מיליון שקלים. לצורך כך הוחלט להגדיל את המסגרת התקציבית של תחום 'תעשייה מתקדמת' במסגרת תוכנית היובל לפיתוחה הכלכלי של ירושלים, בין השנים 2019‾2023. הכסף יוזרם לעיר מתקציבי משרדי האוצר והתרבות.

  • הורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

נוסף על כך, הוחלט להקצות 2.5 מיליון שקלים מתוך תקציב תוכנית היובל ולטובת חיזוק העיר ירושלים בתחומי הקולנוע והטלוויזיה, ולעידוד תחום לימודי הקולנוע בעיר. המסגרת התקציבית של תוכנית היובל לאחר ההרחבה הזו תעמוד על סך כולל של 885 מיליון שקלים. יישום ההחלטה ייעשה במסגרת תוכנית היובל, בהתאם להוראותיה ולנוהלי עבודתה.

החלטה זו מצטרפת ליתר הפעולות המתבצעות במסגרת תוכנית היובל, אשר תכליתן לחזק את תעשיית הקולנוע והטלוויזיה בעיר ולפעול להכשרת הון אנושי איכותי לטובת פיתוח והשארת המעמד היצירתי בעיר, בדגש על תחום הקולנוע, באמצעות לימודים מגוונים ותוכניות שונות. תקציב זה יוביל לגידול משמעותי במספר לומדי הקולנוע בעיר, ויתרום להגדלת ולהרחבת היצירה הקולנועית בירושלים באמצעות הכשרת הון אנושי מתאים. התוכנית מקודמת על ידי משרדי הממשלה השונים, וביניהם משרד ירושלים ומורשת, משרד האוצר ומשרד התרבות והספורט.


תלונה במשטרה: עבריינים התחזו לעובדי עירייה וניסו להונות בעלי עסקים בירושלים

מפגעי בטיחות בסביבת בתי הספר בירושלים


השר לירושלים ומורשת ח"כ זאב אלקין מסר: "החלטה זו מצטרפת ליתר הפעולות המתבצעות במסגרת תכנית היובל אשר תכליתן לחזק את תעשיית הקולנוע והטלוויזיה בעיר, לפעול להכשרת הון אנושי איכותי לטובת פיתוח והשארת המעמד היצירתי בעיר בדגש על תחום הקולנוע, באמצעות לימודים מגוונים ותכניות שונות. תקציב זה יוביל לגידול משמעותי במספר לומדי הקולנוע בעיר ויתרום להגדלת והרחבת היצירה הקולנועית בעיר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר