דידי בן ארוש (צילום: פול סגל)
דידי בן ארוש (צילום: פול סגל)

גורם המקורב לתיק החקירה של דידי בן ארוש ל"כל העיר": "הוא היה בהלם כשנעצר, נדהם"

השף הירושלמי בן ארוש, לשעבר בעלי מסעדת "קבלייר", שעדיין מצוי במעצר, הודה בביצוע שני מעשי שוד. פקד אבי שרייר, קצין מחלק פשעים בתחנת מוריה: "הגענו אליו הביתה ומצאנו אותו יחד עם האביזרים שבהם השתמש במעשי השוד"

פורסם בתאריך: 27.5.18 19:03

"כשנעצר הוא היה בהלם, ממש נדהם", כך מספר ל"כל העיר" גורם המקורב לתיק החקירה של השף הירושלמי דידי בן ארוש, שעצור בגין שני מעשי שוד בקטמון. "הוא כל הזמן חזר ואמר 'עשיתי משהו לא בסדר, עשיתי משהו לא בסדר'. אבל היה לו קשה לפרט מה קרה. עד שהוא הודה בשני מעשי השוד ופירט כל שוד בנפרד. הוא גם הסביר מה הניע אותו ומה הוביל אותו למעשים האלה".


  • הורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", פרקליטות מחוז ירושלים הגישה בשבוע שעבר כתב אישום נגד בן ארוש בגין שני מעשי שוד. במקרה השוד הראשון, שהתרחש ביום 9.5.18, בשעה 7:45, הוא הגיע לחניון ברחוב חזקיהו כשהוא מצויד בכובע גרב, תרסיס פלפל ובאקדח צעצוע מפלסטיק ושדד אישה בת 71. בן ארוש, לפי כתב האישום, הצמיד את האקדח לראשה של האישה, כשהוא יושב במושב האחורי ברכבה. בשלב כלשהו, הבחינה האישה בשכן שלה, עצרה את רכבה ויצאה ממנו בריצה. בתגובה נמלט בן ארוש עם תיקה האישי שהכיל מזומן וכרטיס אשראי. השוד השני התרחש באותו יום בשעה 17:00 – אז החליט בן ארוש לשדוד בית מרקחת ברחוב הפלמ"ח כשהוא רעול פנים, מחזיק ביד אחת אקדח צעצוע וביד השנייה תרסיס פלפל. בן ארוש דרש מהרוקח את כל הכסף בקופה והתיז עליו את תרסיס הפלפל. בן ארוש נאשם כי יצא מבית המרקחת עם שלל של 2,200 שקלים.

השוטרים הגיעו לבן ארוש תוך שעות ממעשי השוד. פקד אבי שרייר, קצין מחלק פשעים בתחנת מוריה, שאחראי על פיצוח שני מעשי השוד בקטמון, מספר היום, ראשון, בשיחה עם "כל העיר", כיצד הגיעו לבן ארוש בזמן קצר: "מיד לאחר השוד הראשון בבוקר של האישה המבוגרת, יצאנו לזירה ועשינו פעולות ראשוניות של תחקור העדים, השכנים ועשינו בדיקה למצלמות האבטחה באזור. תוך כדי התחקור של חלק מהעדים, הבנו שהוא ברח והגיע לסופר הקרוב בקטמון. לאט, לאט התחקינו אחרי הצעדים שלו. ככל שהתקדמנו, ידענו שהוא גר בגזרה, בשכונה. ידענו שבסופר מכירים אותו, אך הם לא ידעו לנקוב בשמו. מסתבר שהוא קונה שם, הבנו שמדובר בחשוד שמתגורר באזור שהוא מרכז חייו".

מתי הבנתם שהחשוד הוא דידי בן ארוש?

"הזיהוי הוודאי לגביו הגיע עוד לפני מעשה השוד השני, בשעות אחר הצהריים. תוך כדי החקירה התקבל אירוע של שוד נוסף, עשינו אחד ועוד אחד. השוד השני התאים מאוד – בוצע באותה השיטה של ביצוע השוד הראשון. הסקנו שזה אותו שודד. הגענו אליו הביתה ומצאנו אותו יחד עם האביזרים שבהם השתמש – אקדח צעצוע מפלסטיק, תרסיס פלפל וכובע גרב. לאחר חקירה בתחנת מוריה הוא הודה במעשים".

מעצרו של בן ארוש היכה בתדהמה בעלי מקומות בילוי בירושלים. אנשים בזירת המסעדנות וחיי הלילה מספרים כי ניסו לסייע ולעזור לבן ארוש במהלך התקופה שבה נקלע לקשיים. רבים הביעו עצב גדול על המצב שאליו הדרדר.


דידי בן ארוש (צילום: פול סגל)

דידי בן ארוש (צילום: פול סגל)


בן ארוש, בן 48, נולד וגדל בירושלים, היה בעליה של מסעדת היוקרה "קבלייר", שפעלה במרכז העיר קרוב ל-20 שנה – הבוהמה הירושלמית היתה נוהגת לבלות במסעדה הגורמה, רבים מתושבי המרכז היו עולים אליה לרגל. לפני כשלוש שנים, אחרי שבן ארוש יצא מהמסעדה, ניסה אחיו להחיותה על ידי חבירה לשף המפורסם יונתן רושפלד – "קבלייר ארוחת ערב", כך נקראה המסעדה, אולם היא נסגרה כעבור כמה חודשים, וזה היה סופה של מסעדת קבלייר. לבן ארוש, לאחר זמן מה, חזר הדחף לבשל – אחת מאהבותיו הגדולות בחיים – והוא החל לבשל בבתים פרטיים בסגנון "קבלייר עד הבית". בן ארוש היה מגיע בהזמנה מיוחדת לבתי לקוחות בירושלים ובתל אביב, עם ציוד ורוקח ארוחה צרפתית מחומרי גלם משובחים של המנות האהובות של הקהל הירושלמי ממסעדת קבלייר.


מסעדת קבלייר (צילום: אורן כהן)

מסעדת קבלייר (צילום: אורן כהן)

 

"תגובה מהירה של השוטרים וחוקרי המשטרה תוך שילוב מגוון אמצעים מתקדמים הביאו למעצר החשוד", נמסר ממשטרת מחוז ירושלים. "הגשת הצהרת התובע כנגדו תוך כשבוע, מהווים נדבך משמעותי ביכולתה של המשטרה להגיע לאותם עבריינים ששודדים אזרחים תמימים ברחוב ובתי עסק והכל בכדי לגנוב מהם את כספם תוך סיכון והפחדה".


כבאות ירושלים ל"כל העיר": עולה החשש לגל שריפות משמעותי

טירוף הנדל"ן בשוק: באסטה ביותר משני מיליון שקלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר