תאונה בשדרות לוי אשכול (צילום: דוברות איחוד הצלה)
שדרות אשכול, הבוקר (צילום: דוברות איחוד הצלה)

שדרות אשכול: הולך רגל נדרס ונלכד מתחת לרכב, פונה במצב קשה להדסה

הולך הרגל, פועל ניקיון שעבד באזור, חולץ על ידי עוברי אורח מתחת לגלגלי הרכ ופונה במצב קשה להדסה; עומסי תנועה כבדים נרשמו בציר

פורסם בתאריך: 31.5.18 12:03

תאונת דרכים קשה התרחשה הבוקר בשדרות לוי אשכול, סמוך לשכונת רמת אשכול – הולך רגל, פועל ניקיון שעבד באזור, נפגע מרכב ונלכד תחתיו – עוברי אורח חילצו את הפועל מתחת לגלגלי הרכב – הם הרימו יחדיו את הרכב. הפועל נפצע באופן קשה ופונה למרכז הרפואי הדסה.


  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

נחום ברנשטיין, ראש סניף ציון-ירושלים באיחוד הצלה, סיפר: "הולך הרגל, פועל שעסק בניקוי אי תנועה, נלכד תחת הרכב שפגע בו תוך כדי עבודתו וחולץ ע"י עוברי אורח ונהגים שעצרו לסייע שהרימו יחדיו את הרכב בכדי לאפשר מתן טיפול רפואי ראשוני לפצוע".

מאיחוד הצלה – מחוז ירושלים נמסר: "למוקד 1221 של איחוד הצלה התקבלה קריאה על תאונה עם מעורבות רכב פרטי והולך רגל בשדרות לוי אשכול בירושלים. מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף ירושלים העניקו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה להולך הרגל שנפצע באורח בינוני ולנהג הרכב שנפצע באורח קל".

במשטרת ירושלים מציינים כי "התקבל דיווח במוקד המשטרה על תאונת דרכים ברחוב לוי אשכול בירושלים, בה רכב פגע באדם שהיה במקום, הוא פונה ע"י מד"א במצב בינוני עד קשה לבית חולים. הנהג מעוכב במקום. שוטרים נמצאים במקום נפתחה בחקירה".


תאונה בשדרות לוי אשכול (צילום: דוברות איחוד הצלה)

שדרות לוי אשכול, הבוקר (צילום: דוברות איחוד הצלה)


במד"א ירושלים מוסיפים: "בשעה 8:31 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על הולך רגל שנפגע מרכב במנהרת לוי אשכול בירושלים. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים הדסה עין כרם גבר כבן 30 במצב בינוני עד קשה עם פגיעה רב מערכתית".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נתח

    הלוו הוא לא פועל נקיון זה דוד שלי גר במקום מי שאמר שהוא פועל נקיון שיחשוב פעמים לפני מה שהוא כותב

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר