הכניסה לעיר, גשר המיתרים (צילום: ארנון בוסאני)
(צילום: ארנון בוסאני)

עומסי תנועה כבדים בכניסה לעיר – נתיבים נסגרו עקב תאונה

לפני כמה דקות התרחשה תאונת דרכים סמוך לגשר המיתרים, במהלכה נפגע הולך רגל על ידי אוטובוס, שפגע גם ברכב פרטי נוסף - בזירה שלושה פצועים. שוטרים סגרו חלק מהנתיבים, במקום עומסי תנועה כבדים

פורסם בתאריך: 3.6.18 12:37

בעקבות תאונת דרכים שהתרחשה לפני כמה דקות בצומת הכניסה לעיר, סמוך לגשר המיתרים, סגרה המשטרה חלק מהנתיבים – במקום עומסי תנועה כבדים.

במסגרת התאונה ככל הנראה אוטובוס פגע בהולך רגל וברכב פרטי. במקום מטופלים שלושה פצועים באורח קל.


  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

מהמשטרה נמסר: "לפני זמן קצר התקבל דיווח אודות תאונה דרכים בצומת הכניסה לעיר בשדרות ויצמן, במהלכה ככל הנראה נפגע הולך רגל על ידי אוטובוס ציבורי, שפגע גם ברכב פרטי נוסף. שוטרים שהגיעו למקום, החלו בהכוונת התנועה ואיפשרו לצוותי מד"א לטפל בשלושה פצועים, בהם הולך הרגל שפונה במצב קל – בינוני ונהגיהם של האוטובוס והרכב הפרטי שפונו במצב קל. בוחני משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה".

במשטרה מדגישים כי "במקום ישנם שיבושים בעקבות סגירת הנתיבים".

אמבולנס (צילום: ג'יני)

(צילום: ג'יני)

כזכור, בשבוע שעבר התרחשה תאונת דרכים קשה בשדרות לוי אשכול, סמוך לשכונת רמת אשכול – הולך רגל, פועל ניקיון שעבד באזור, נפגע מרכב ונלכד תחתיו – עוברי אורח חילצו את הפועל מתחת לגלגלי הרכב – הם הרימו יחדיו את הרכב. הפועל נפצע באופן קשה ופונה למרכז הרפואי הדסה.

ביום שלישי שעבר הולך רגל בן 30 נפגע מאוטובוס ברחוב יפו, סמוך לתחנה המרכזית בירושלים, ופונה במצב בינוני. באיחוד הצלה – מחוז ירושלים סיפרו כי "למוקד 1221 של איחוד הצלה התקבלה קריאה על הולך רגל שנפגע מאוטובוס ברחוב יפו בירושלים מול התחנה המרכזית. מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף ירושלים העניקו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה להולך רגל שנפצע באורח בינוני". ולפני שבועיים התרחשה תאונת דרכים קטלנית בדרך חברון בירושלים – הולך רגל נפצע באורח קשה לאחר שנפגע מאוטובוס. הולך הרגל, בן 30, חצה את הכביש בדרך חברון ואוטובוס שנסע בכביש פגע בו. פרמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה פינו את הולך הרגל לבית החולים הדסה עין כרם. המשטרה הגיעה לזירת התאונה ופתחה בחקירה.

בתוך כך, 33 אחוז מתושבי ירושלים מצהירים כי אינם מרגישים בטוחים כלל, או מרגישים לא כל כך בטוחים, בעת שהם חוצים כביש בעיר. כך עולה מסקר שביצעה באחרונה עמותת 'אור ירוק' בנוגע לתחושותיהם של הולכי הרגל המשתמשים בכבישים ברחבי הארץ. הסקר בא על רקע נתונים שאספה העמותה ולפיהם מתחילת שנת 2017 נהרגו בכבישי ישראל 77 הולכי רגל – מספר המהווה יותר מרבע מסך כל ההרוגים בתאונות דרכים השנה. העמותה בדקה בסקר את תחושותיהם של הולכי הרגל בכל הערים בישראל, ומצאה כי בערים רבות הולכי הרגל אינם מרגישים בטוחים בעת החציה. ירושלים דווקא נמצאת בתחתית הרשימה מבחינה זו, בעוד שבתל אביב 52 אחוז מהנשאלים השיבו כי הם לא מרגישים בטוחים בעת חציית כביש, במידה כזו או אחרת, ו-48 אחוז מתושבי חיפה והצפון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר