חן פיליפוביץ' (צילום: מתוך דף הפייסבוק)
חן פיליפוביץ' (צילום: מתוך דף הפייסבוק)

הבכיר שנעצר: ראש מועצת הר אדר חשוד שהטריד מינית עובדת לשעבר

הותר לפרסום שמו של הבכיר שנעצר על ידי משטרת ירושלים בחשד לעבירה של הטרדה מינית - חן פיליפוביץ, ראש מועצת הר אדר, שטוען כי התלונה נגדו התבררה לפני שנה וחצי אצל הממונה על הטרדה מינית במועצה והוגשה כעת למשטרה במטרה לפגוע בו לפני הבחירות. הוא שוחרר למעצר בית למשך שבוע

פורסם בתאריך: 5.6.18 20:32

הותר לפרסום כי הבכיר שנעצר הבוקר, שלישי, על ידי משטרת ירושלים בחשד לעבירה של הטרדה מינית הוא חן פיליפוביץ, ראש מועצת הר הדר. פיליפוביץ הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים ושוחרר למעצר בית למשך שבוע.



כזכור, כפי שפורסם מוקדם יותר ב"כל העיר", "משטרת ישראל עיכבה הבוקר לחקירה בכיר במועצה באזור ירושלים ואדם נוסף שכיהן במשרה בכירה אף הוא במועצה בחשד לעבירות הטרדה מינית. החקירה מלווה על ידי הפרקליטות. ראשיתה של החקירה החלה עם קבלת תלונה במשטרה מאישה, לפיה נחשפה וחוותה על פי החשד הטרדות מיניות מצד הבכירים לאורך התקופה בה עבדה במועצה. לאחר גביית העדויות עוכבו הבוקר שני החשודים אחד מהם נושא משרה בכירה במועצה, החשוד הנוסף הינו בכיר לשעבר. במקביל לעיכוב החשודים, ערכו השוטרים חיפוש על פי צו במשרדי המועצה לאיתור ראיות וממצאים נוספים".

פיליפוביץ טען הבוקר בבית משפט השלום בירושלים כי מדובר בתלונה ממוחזרת, שהתבררה לפני שנה וחצי אצל הממונה על הטרדה מינית במועצה והוגשה כעת למשטרה במטרה לפגוע בו לפני הבחירות. פיליפוביץ פרץ בבכי במהלך הדיון ואמר: "החלו הבחירות, היום חוויתי את זה טוב מאוד", בהמשך הוסיף: "אני אעבוד לנקות ולהסדיר את הדבר הזה, יש לי חמישה ילדים.. תראו שאני אבחר שוב על אפם וחמתם של אנשים".

מטעם חן פיליפוביץ, ראש מועצת הר אדר, נמסר ל"כל העיר" כי "מדובר בתלונה ממוחזרת, שהתבררה עד תום ונמצאה כמשוללת יסוד, של עובדת עמותה בכירה במועצה אשר לאור תלונות רבות מצד עובדי ותושבי המועצה פוטרה מעבודתה. במהלך הליך הפיטורין ובמטרה למנוע את פיטוריה, טענה העובדת טענה שקרית בדבר הטרדתה. התלונה התבררה עד תום על ידי הממונה על הטרדה מינית ונמצאה כמשוללת יסוד. רק כעת למעלה משנה וחצי אחרי פיטוריה ולאחר שניסיונה לתבוע כספים רבים בגין פיטוריה לא צלח ולאור העובדה שמדובר בתקופת בחירות, ‎הוגשה התלונה למשטרה. מדובר בראש מועצה שעושה לילות כימים למען התושבים, והניסיון להכפיש אותו כעת לאור הבחירות בפתח ראוי לכל גינוי".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר