זירת האירוע, סמוך לקניון הדר (צילום: שלמה מור)
זירת האירוע, סמוך לקניון הדר (צילום: שלמה מור)

הותר לפרסום – ניסיון החיסול בתלפיות: אושרי בנימין נאשם כי ניסה לרצוח בכיר בכנופיה

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אושרי בנימין, שמוכר למשטרה - הוא נאשם כי ניסה לרצוח בכיר בכנופיה של איציק בר מוחא, בצוהרי היום מול קניון הדר לפני למעלה מחודש. שוטר שהיה במקום חשב שמדובר בפיגוע טרור, ירה לעבר בנימין ופגע בבטנו

פורסם בתאריך: 6.6.18 13:33

הותר לפרסום: אושרי בנימין, בעל עבר פלילי המוכר למשטרה ובנו של חומי בנימין שגם מוכר למשטרה, נאשם כי ניסה לרצוח בכיר בכנופיה של איציק בר מוחא. פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד דניאל מור, הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אושרי בנימין בגין עבירות של ניסיון רצח, נשיאת נשק והחזקת סכין שלא כדין.

לפי כתב האישום, אושרי בנימין ירה ירייה אחת לפחות לכיוונו של הבכיר בכנופיה והחטיא. לאחר מכן, נטען בכתב האישום כי הוא ניסה לדקור אותו באמצעות סכין, וכל זאת בצוהרי היום באזור עמוס והומה אדם בתלפיות – מול קניון הדר.



האירוע התרחש, כפי שפורסם ב"כל העיר", ב-29.4.18 בשעה 13:30 ברחוב פייר קניג, בנימין עצר את הקטנוע שלו סמוך לאותו אדם, עימו היה בסכסוך על רקע פלילי, ולאחר חילופי דברים ביניהם הוא שלף אקדח וירה לעברו, אך החטיא. מיד לאחר מכן, בנימין החל לרדוף אחריו כשהוא אוחז סכין בידו, התנפל עליו ודקר אותו במרכז גופו תוך כדי מאבק. בד בבד, שוטר שנכח בסמוך לזירה רץ לכיוון בנימין – השוטר חשב כי מדובר בפיגוע טרור וירה בבנימין ירייה אחת מאקדחו האישי ופגע בבטנו. לאחר זמן קצר פונה בנימין לבית החולים שערי צדק.

בכתב האישום נכתב כי במעשיו המתוארים, ניסה בנימין לגרום למותו של האדם, "בדם קר מבלי שקדמה התגרות בתכוף למעשה, בנסיבות שיכול היה לחשוב ולהבין את תוצאות מעשיו, ולאחר שהכין עצמו להמיתו; נשא הנאשם נשק שלא כדין; החזיק סכין מחוץ לתחום ביתו או חצריו שלא למטרה כשרה".

הפרקליטות מבקשת לעצור את בנימין עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, בין השאר בשל החששות שיימלט מדין, ישפיע על עדים ויפגע בראיות בדרך אחרת. בבקשת המעצר עד תום ההליכים מציינת הפרקליטות כי לבנימין עבר פלילי, בין השאר בגין הרשעות בעבירות של איומים, חבלה בנסיבות מחמירות, הדחה לעדות, סחיטה באיומים, החזקת סמים והפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו – על בנימין נגזרו בעבר מאסרים בפועל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עג

    מצער שלא ירה להרוג. כדאי שכל עבריין יקח בחשבון את הסיכונים המקצועיים בעבודתו

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר