(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

מזעזע: קשישה בת 77 הותקפה על ידי אח בבית אבות בדרום העיר

משטרת ירושלים עצרה את האח, כבן 29, בחשד שתקף את הקשישה וגרם לה לחבלות. המקרה התגלה בעקבות דיווח של בית החולים שערי צדק, לפיו פונתה אליהם הקשישה מבית אבות כשעל גופה נראו סימני חבלה

פורסם בתאריך: 11.6.18 12:55

קשישה בת 77 הותקפה על ידי אח בבית אבות בדרום העיר – המשטרה עצרה אתמול בלילה, ראשון, את האח, כבן 29, בחשד שגרם לקשישה חבלות. הקשישה אושפזה בבית החולים שערי צדק.

ראשיתה של חקירת המשטרה ביום 22.5.18, עם קבלת דיווח מבית החולים שערי צדק, לפיו פונתה אליהם קשישה כבת 77 מבית אבות בדרום העיר על ידי מד"א, כשעל זרועה נראים סימני חבלה. חוקרי משטרת ישראל שהגיעו לבית החולים ופגשו בקשישה פתחו בחקירה וגבו עדותה. במשטרה מציינים כי "לפי חוות דעת רפואית, סימני החבלה על זרועה נגרמו ככל הנראה בעקבות תקיפה או כתוצאה ממאבק".



לאחר פעולות חקירה וגביית עדויות נוספות, איתרו חוקרי המשטרה את זהותו של האח החשוד, תושב מזרח העיר, שהועסק כאח בבית האבות עת התרחשות המקרה. אמש, עצרו השוטרים את החשוד והביאו אותו לחקירה במשטרה בחשד לתקיפת חסר ישע וגרימת חבלה על ידי אחראי.

היום, שני, יובא החשוד בפני בית המשפט לדיון בדבר הארכת מעצרו.

אילוסטרציה מעצר (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה)

"אירועי תקיפה וחבלה כנגד אוכלוסיית הגיל השלישי הנם מהעבירות החמורות והקשות אותם משטרת ישראל חוקרת", מציינים במשטרה, "שכן לעיתים מדובר בקשישים שלא ניתן לתקשר עמם ועל המשטרה לפעול בחקירה מקצועית ויסודית תוך ביצוע מגון פעולות למטרת הגעה לחקר האמת ומעצר חשודים. זאת לצד רגישות יתר וסבלנות הן אל מול הקורבנות והן אל מול משפחותיהם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ציפי

    תופעה מוכרת וכואבת ביותר.

    מקווה שהפעם יפעלו ויטפלו באמת בתיק החקירה כראוי.

    לצערנו הזלזול בתיק החקירה שנערך בתלונתנו האמיתית והעניינית כולל תעודים בגין תקיפות וחבלות של חסרת ישע לא נחקר כראוי. (נסגר בטענה שלא נמצא העבריין). בושה . העבריינים עדיין בבית החולים הסיעודי.

    זלזול בחיי אדם בחסות גורמי החוק .

  2. נמר

    להציב מצלמות ולמגר את תופעת האלימות כלפי חסרי הישע המבוגרים גם אתם שעוצמים עיין לנוכח התופעה תזדקנו אין אל מוות צאו להפגנות והשמיעו את קולכם זה הזמן

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר