הכניסה לעיר, הבוקר, שלישי
הכניסה לעיר

צומת הכניסה לעיר נחסם לתנועה – מפגינים הבעירו צמיגים על רקע פינוי מאחז נתיב האבות

האזור נחסם לתנועה על רקע הפגנות נגד פינוי המאחז הלא חוקי נתיב האבות שבגוש עציון

פורסם בתאריך: 12.6.18 15:27

לפני כחצי שעה נחסם צומת הכניסה לעיר על רקע הפגנות נגד פינוי יישוב נתיב האבות. המפגינים הבעירו צמיגים – המשטרה הכווינה את התנועה לצירים חלופיים. כעבור כחצי שעה כובתה האש מהצמיגים והצומת נפתח לתנועה.


  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

במשטרת ירושלים ציינו כי "לפני זמן קצר הגיעו כמה עשרות לצומת הכניסה לעיר והבעירו צמיגים במקום ככל הנראה על רקע הפינוי נתיב האבות. הצומת חסום לתנועה לכיוון הכניסה לעיר. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ופועלים להכוונת התנועה והשבת הסדר הציבורי. ציבור הנהגים מתבקש להשתמש בשלב זה בדרכים חלופיות על מנת להיכנס ולצאת מירושלים. ניתן להשתמש בכביש מנהרת הארזים וכביש 443".

במשטרה המשיכו וסיפרו כי "שוטרים שהגיעו למקום, הדפו את המפגינים לצדי הכביש.  צומת הכניסה לעיר נפתח לתנועה לכלל הכיוונים. המשטרה עצרה 4 צעירים שהפרו את הסדר באופן בוטה ולא נשמעו להוראות השוטרים. שוטרי משטרת ישראל פועלים במקום להכוונת התנועה ולשמירה על הסדר הציבורי".

ההפגנות נערכות בהמשך לפינוי המאחז הלא חוקי נתיב האבות, הבוקר, שלישי, שבגוש עציון. עשרות צעירים התבצרו באחד הבתים במאחז, כשחלקו מחזיק בבלוקים ובבקבוקי זכוכית – כוחות רבים של משטרה הוזעקו למקום ונרשמו עימותים בין הצדדים. מוקדם יותר פינתה המשטרה יחד עם כוחות מג"ב 14 בתים במאחז. מדובר בבתים שנבנו ללא היתר על קרקעות שאינן קרקעות המדינה. סך הכל משתתפים בפינוי המאחז כ-2,000 אנשי משמר הגבול. בהמשך השבוע הבתים הלא חוקיים ייהרסו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר