אוטובוס (צילום אילוסטרציה: ניר קידר)
(צילום אילוסטרציה: ניר קידר)

אין בושה: קשיש בן 80 הותקף באוטובוס על ידי צעיר. הרקע – ויכוח על מקום הישיבה

משטרת ירושלים הוזעקה ביום שישי שעבר, 15.6, לאוטובוס שנסע בכביש 1 לכיוון ירושלים, בעקבות דיווח של הנהג על צעיר שזרק בקבוקי שתייה מלאים לעבר קשיש בן 80 שישב באוטובוס. הצעיר נעצר

פורסם בתאריך: 17.6.18 11:27

צעיר בן 23 חשוד כי תקף קשיש בן 80 במהלך נסיעה באוטובוס בין עירוני בכביש 1 ביום שישי שעבר, 15.6. משטרת ירושלים הוזעקה לאוטובוס שנסע לכיוון ירושלים – וזאת בעקבות דיווח על קשיש שמותקף במהלך הנסיעה – לפי החשד הצעיר זרק לעבר הקשיש פחיות שתייה מלאות, הקשיש נחבל בידו. הרקע לתקיפה: ויכוח על מקום הישיבה. הצעיר נעצר על ידי המשטרה ומעצרו הוארך.



במשטרת ירושלים מספרים הבוקר כי "צעיר כבן 23 נעצר על ידי המשטרה בחשד שתקף קשיש במהלך נסיעה באוטובוס ציבורי – מעצרו של החשוד הוארך. ביום שישי, 15.6, הוזעקו שוטרים לכביש 1, י-ם-ת"א, בעקבות דיווח מנהג אוטובוס ציבורי אודות תקיפה המתרחשת בתוך האוטובוס בזמן הנסיעה. שוטרים שהגיבו לדיווח והגיעו למקום תוך זמן קצר, איתרו קשיש כבן 80, תושב המרכז, כאשר הוא חבול בידו וצעיר, בן 23, תושב אבו גוש, שלפי החשד תקף את הקשיש באמצעות פחיות משקה שככל הנראה היו מלאות אותן על פי החשד זרק לעברו. הפחיות נתפסו על ידי השוטרים. מתחקור ראשוני עלה החשד כי הצעיר החל לתקוף את הקשיש בעקבות וויכוח שהתפתח ביניהם על רקע מקום הישיבה באוטובוס".


אחת הפחיות שהושלכה לעבר הקשיש (צילום: דוברות המשטרה)

אחת הפחיות שהושלכה לעבר הקשיש (צילום: דוברות המשטרה)


הקשיש התפנה יחד עם בנו לקבלת טיפול רפואי. הצעיר החשוד נעצר והובא לחקירה במשטרה בחשד לתקיפת חסר ישע וגרימת חבלה של ממש. אמש, מוצ"ש, הוארך מעצרו של החשוד עד לתאריך 18.6 בפני בית המשפט.

"עבירות תקיפה המבוצעות כנגד קשישים ואנשים חסרי ישע, הינן מהקשות אשר מטופלות באופן מידי וביד קשה על ידי משטרת ישראל", נמסר מהמשטרה. "על כן עם קבלת הדיווח, מיהרו השוטרים לאתר את קו האוטובוס ואת החשוד ולהביא למעצרו וחקירתו.


אחת הפחיות שהושלכה לעבר הקשיש (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


***

בתוך כך, כפי שפורסם ב"כל העיר" בשבוע שעבר, קשישה בת 77 הותקפה על ידי אח בבית אבות בדרום העיר. משטרת ירושלים עצרה את האח, כבן 29, בחשד שתקף את הקשישה וגרם לה לחבלות. המקרה התגלה בעקבות דיווח של בית החולים שערי צדק, לפיו פונתה אליהם הקשישה מבית האבות כשעל גופה נראו סימני חבלה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דלי

    איזה כתבה 4 פעמים כתוב מה שכתוב בכותרת במילים אחרות וזהו !! זו לא כתבה זה מבזק ! אם אין לכם מה להוסיף אל תהפכו את זה לכתבה או שתעשו תחקיר כמו שצריך! נמאס מהריקנות הזו!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר