הסוס שניצל על ידי השוטרים (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

סימני אלימות והזנחה: שוטרים הצילו סוס שסבל מהתעללות קשה סמוך לעיר העתיקה

על הסוס נמצאו סימני אלימות ופציעות המעידים על הזנחה קשה והתעללות. שני נערים עוכבו לחקירה, השוטרים נתנו לסוס אוכל ושתייה והעבירו אותו לווטרינר המחוזי

פורסם בתאריך: 18.6.18 15:49

סוס עם סימני אלימות קשים נמצא היום, שני, בצהריים, סמוך לעיר העתיקה על ידי שוטרים. צוות השיטור הבחין כי על הסוס פציעות המעידות על התעללות והזנחה, העניק לו אוכל ומים והזעיק א הווטרינר המחוזי. שני נערים עוכבו לחקירה בחשד שהתעללו בסוס.



"שוטרי משטרת ישראל איתרו לפני זמן קצר סוס שככל הנראה עבר התעללות קשה – השוטרים בשעה זו מטפלים בסוס ועיכבו 2 קטינים חשודים", נמסר מהמשטרה. "כחלק מעבודתנו בגזרה הזו, שמענו לא מעט פעמים על ניצולם של חיות על ידי תושבים מקומיים לצרכים שונים, ולכך בדיוק כיוונו את פעילותנו היום, אנחנו שמחים שאיתרנו את הסוס הזה בזמן לפני שמצבו החמיר ומקווים לאתר נוספים ולהביא להפסקת התופעה הקשה הזו".



במסגרת האכיפה המוגברת ולאור מספר מקרים שאירעו בעת האחרונה בהם עלה חשד להתעללות בסוסים, החזקתם ושימוש בהם תחת תנאי תברואה קשים, הבחינו השוטרים לפני זמן קצר בשני קטינים סמוך לעיר העתיקה כאשר אחד מהם רוכב על גבו של הסוס. על גופו של הסוס הבחינו השוטרים בסימני אלימות ופציעות המעידים ככל הנראה על הזנחה קשה והתעללות ובשל כך החליטו לעכב את 2 הקטינים ולקחת אחריות על הסוס על מנת להעבירו לווטרינר המחוזי שהוזמן למקום.

בשעה זו, מטפלים השוטרים בסוס, נותנים לו אוכל ושתיה עד להגעתו של הווטרינר. "שני הקטינים מעוכבים בתחנת המשטרה עד להגעת אביהם שזומן אף הוא", נמסר מהמשטרה.

"משטרת ישראל רואה בהצלת בעלי החיים והשמירה עליהם כערך עליון", מדגישים במשטרה, "שכן במקרים רבים מדובר בחברו הטוב של האדם, וכן אמונים השוטרים על הצלת חיים בכל עת, בכל מקום ושל כל אדם או בעל חיים במצוקה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר