גנב רכב בקרית מנחם (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

צפו: גנב רכב בקרית מנחם, נמלט בפראות, גרם לתאונה וברח

הנהג התנגש בעוצמה בעצים באמצעות רכב שגנב מרחוב החלמית וגרם לתאונה עצמית קשה, שאחריה הוא יצא מתוך הרכב ונמלט. בשבוע שעבר הוגש נגדו כתב אישום

פורסם בתאריך: 19.6.18 09:39

צעיר בן 22 חשוד כי גנב רכב מרחוב החלמית בקרית מנחם, נמלט בפראות והתנגש בעצים – מה שגרם לתאונה עצמית קשה. הנהג וחברו שישב לידו נמלטו מהרכב – המקרה התרחש לפני כחודש, ביום 12.5.18 בשעה 4:00 לפנות בוקר. האירוע תועד במצלמת אבטחה שהוצבה בקרית מנחם. בשבוע שעבר הגישה המשטרה כתב אישום נגד הצעיר.





במשטרה מציינים כי "ראשיתה של חקירת המשטרה בתאריך 12.5.18 סמוך לשעה 4:00 לפנות בוקר, עם קבלת דיווח במוקד המשטרה על רכב שהתנגש בעוצמה בעצים. שוטרים שהוזעקו למקום, איתרו את הרכב כשהוא נטוש ובדיקה קצרה שערכו העלתה כי נגנב זמן קצר קודם לכן מרחוב החלמית בירושלים. חוקרי המשטרה פתחו בחקירה מאומצת שכללה הגעתם של חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי של משטרת ישראל שאספו ראיות וממצאים נוספים מהרכב, ובנוסף נאספו ממצאים תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים בהם מצלמות אבטחה שתיעדו את התרחשות התאונה והימלטותם של 2 החשודים מהרכב אותו על פי החשד גנבו דקות קודם לכן".

במהלך החקירה, הובילו ממצאים פורנזיים שאותרו בתוך הרכב לזהותם של שני חשודים בהם החשוד העיקרי, בן 22, תושב מזרח העיר, בגניבת הרכב, הנהיגה בו וגרימת התאונה. החשודים נעצרו והובאו לחקירה במשטרה בחשד לגניבת הרכב, והחשוד העיקרי נחקר גם בחשד לנהיגה ללא רישיון נהיגה.

ביום חמישי שעבר, 14.6, לאחר סיום חקירת המשטרה וגיבוש התשתית הראייתית, הגישה יחידת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום נגד החשוד העיקרי בגין גניבת הרכב, נהיגה ברכב ללא רישיון נהיגה ועבירות נוספות. "עם קבלת הדיווח במשטרה, פתחו החוקרים בחקירה מאומצת במהלכה נאספו בתחילה מגוון ראיות וממצאים, שבמהרה הבשילו וסייעו בהתפתחותה של החקירה, איתור זהותם של החשודים במעשה והבאתם לחקירה בגין מעשיהם", נמסר מהמשטרה, "גם במקרה זה, פעלו החוקרים בנחישות על מנת לאתר את מכלול הראיות כנגד החשוד העיקרי ולבסוף להביא לכדי הגשת כתב האישום נגדו והבאתו לדין".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אבי יצחק

    זה כבר לא סוד שגנבי רכב מסתובבים בשכונות, בודקים את השטח ומכינים את כל השלבים של גניבות רכב ומטלטלים לפרטי פרטים.
    הכל מצולם במצלמות שונות
    ואת המשטרה הדבר לא מעניין…
    חברים משכונות שונות מספרים דברים דומים.
    מתי תהיה התעוררות לפעולה…????

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר