זירת התאונה ברחוב בצלאל (צילום: דוברות מד"א)
זירת התאונה ברחוב בצלאל (צילום: דוברות מד"א)

רחוב בצלאל נסגר בצהריים לתנועה: הולך רגל נהרג מפגיעת משאית

גבר כבן 50 נפגע לפני שעה קלה על ידי משאית. הוא פונה במצב קשה, כשהוא מורדם ומונשם, לבית החולים שערי צדק. בוחני תאונות הדרכים של המשטרה סגרו את זירת האירוע לתנועה ובמקום נרשמים עומסים כבדים

פורסם בתאריך: 8.7.18 12:37

עדכון לתאונה ברחוב בצלאל: נקבע מותו של הגבר שנפגע על ידי משאית בתאונה ברחוב בצלאל בשעה 12:00 היום (ראשון, 8.7). מהמרכז הרפואי שערי צדק נמסר כי "בשעות הצהריים פונה לשערי צדק ללא רוח חיים פצוע תאונת הדרכים שנפגע ממשאית. בבית החולים נקבע מותו".

כזכור, בשעה 12 היום (ראשון, 8.7) פגעה משאית בהולך רגל ברחוב בצלאל. מהמשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר התקבל דיווח אודות תאונת דרכים ברחוב בצלאל, במהלכה משאית פגעה בהולך רגל. הולך הרגל פונה במצב קשה מאוד על ידי מד"א". עוד נמסר מהמשטרה כי "שוטרי התנועה סגרו את זירת האירוע ובמקום ישנם כעת עומסים כבדים ועל כן מומלץ לנהגים להשתמש בדרכים חלופיות".

מהמרכז הרפואי שערי צדק, לשם פונה הולך הרגל, נמסר כי "בשעות הצהריים פונה לשערי צדק ללא רוח חיים פצוע תאונת דרכים שנפגע ממשאית . בבית החולים נקבע מותו".

במשטרה מציינים כי בוחני תאונות הדרכים בדרכם למקום. נהג המשאית עוכב לחקירה.כעת, רחוב בצלאל סגור לתנועה, ובאזור נרשמים עומסי תנועה כבדים.

ממגן דוד אדום נמסר כי "בשעה 12:00 בצהריים התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על הולך רגל שנפגע ממשאית ברחוב בצלאל. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לפצוע, גבר כבן 50, טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שערי צדק במצב קשה ועם פגיעה רב מערכתית כשהוא מורדם ומונשם".

זירת התאונה ברחוב בצלאל (צילום: דוברות מד"א)

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א יצחק אנג'ל: "כשהגעתי למקום היתה המולה רבה, אזרחים סימנו לי שיש פצוע לכוד מתחת למשאית. הנחנו את הנהג שיסע מעט לאחור על מנת שנוכל לחלץ את הפצוע שסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל הרדמה והנשמה והוא פונה במצב קשה מאוד ולא יציב לבי"ח שערי צדק".

דודי שקלאר, חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה, מוסיף: "יחד עם חובשים נוספים הענקנו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה להולך הרגל שנפצע באורח אנוש. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים שערי צדק כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית וללא הכרה".

עוד קודם לכן, במהלך הלילה שבין שבת לראשון נקבע מותו של רוכב אופניים שנפגע בשעות הערב של מוצ"ש מפגיעת רכב בציר עוזי נרקיס שדר נוה יעקב. מהמשטרה נמסר כי רוכב האופניים פונה על ידי מד"א במצב קשה לבית החולים הדסה עין כרם. עוד ציינו במשטרה כי נהג הרכב עוכב במקום לחקירה.

כאמור, במהלך הלילה נקבע מותו של רוכב האופניים במרכז הרפואי הדסה עין כרם. בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל פתחו בחקירה.

***

כזכור, כפי שפורסם לפני כחודשיים ב"כל העיר", מבדיקת עמותת אור ירוק עולה כי בין השנים 2015 ל-2017 נפגעו בתאונות דרכים בירושלים 4,108 בני אדם נפגעו בתאונות דרכים בשלוש השנים האחרונות (2017-2015) בכבישי ירושלים, נתון אשר מדרג את העיר במקום השני בארץ מבחינת מספר הנפגעים, כשרק בתל אביב נפגעו יותר בני אדם – 5,119. הנתונים, יש לציין, מבוססים על נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.

בעמותת אור ירוק לא הסתפקו בנתונים הללו וניתחו את שיעור הנפגעים בתאונות דרכים ל-1,000 תושבים בערים שבהן מתגוררים מעל 50,000 תושבים. מהניתוח הזה עולה כי בירושלים נפגעו בשלוש השנים האחרונות 1.6 בני אדם לכל 1,000 תושבים – נתון שמציב את העיר במקום ה-16 הארצי, מתוך 33 ערים שעומדות בקריטריון של למעלה מ-50,000 תושבים ואשר לדברי אור ירוק מרכזות את מרבית הנפגעים בתאונות דרכים בארץ.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר