מתוך מבצע האכיפה של שוטרי התנועה בסופ"ש האחרון (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

בסופ"ש אחד: 17 נהגים נתפסו בעיר תחת השפעת אלכוהול

במשטרת ירושלים מציינים כי במסגרת מבצע אכיפה שנערך בסוף השבוע ברחבי העיר נתפסה נהגת רכב, בת 37, עם ריכוז אלכוהול שעולה על פי 3.5 מהקבוע והמותר בחוק. הנהגת נעצרה לחקירה ורישיונה נפסל

פורסם בתאריך: 15.7.18 11:57

בסוף שבוע אחד בירושלים נתפסו 17 נהגים שנוהגים תחת השפעת אלכוהול. במשטרת ירושלים מדווחים הבוקר, ראשון, כי "בפעילות אכיפה ממוקדת שערכה המשטרה בירושלים במהלך סוף השבוע נתפסו 17 נהגים תחת השפעת אלכוהול, נפסלו רישיונותיהם של 16, והשבתת רכבם במקום של 12 מתוכם".

במשטרה מספרים כי במסגרת פעילות אכיפה ממוקדת של שוטרי אגף התנועה בירושלים במהלך סוף השבוע, נתפסה נהגת רכב, ובדיקה שנערכה לה העלתה כי ריכוז האלכוהול בגופה עולה על פי 3.5 מהקבוע והמותר בחוק. הנהגת, בת 37, תושבת ירושלים, נעצרה לחקירה במשטרה, רישיונה נפסל ורכבה הושבת. היום היא תובא להארכת מעצרה בפני בית המשפט.

עוד זומנו לדין 16 נהגים נוספים שנתפסו בגין נהיגה בגילופין, רישיונותיהם של 15 נפסלו למשך 30 ימים ורכבם של 11 מהם הושבת במקום על ידי קצין משטרה. "זאת במסגרת מאבקה העיקש של משטרת ישראל בקטל בדרכים", נמסר מהמשטרה, "תוך אכיפה אפקטיבית ונחושה נגד עבירות מסכנות החיים למען כלל משתמשי הדרך הנורמטיביים וכן ליצור הרתעה שתביא לצמצום תאונות הדרכים והנפגעים. בריונות נהגים בכביש גורמת לא אחת לסיכון חיי אדם ותאונות דרכים העלולות לגרום לאובדן בנפש ופציעות קשות. על כן, משטרת ישראל פועלת מחד ליצירת מניעה מצבית תוך אכיפה ידידותית והסברתית ומנגד ביד קשה כנגד נהגים המבצעים עבירות הגורמות לתאונות ואלו המשפיעות על חומרתן".

כזכור, בראיון שפורסם ב"כל העיר" לפני כשבועיים עם סנ"צ ארז תבור, מפקד אגף התנועה בירושלים,הוא סיפר כי במחצית הראשונה של שנת 2017 ניתנו 217 דוחות, לעומת זאת מתחילת השנה חילקה המשטרה בגין עבירה זו 165 דוחות. "עשינו הרבה יותר פעילויות נגד נהיגה תחת השפעת אלכוהול במקומות הבעייתים – כמו בעלייה לגילה, אזור ממילא, תלפיות ומרכז העיר", פירט סנ"צ תבור. "אנחנו גם מבצעים אכיפה של שכרות במעטפת של מתחם הבילויים בשוק. אבל אנחנו נמצאים בכניסות של אגריפס ומזהירים את הבליינים בשוק שלא ישתו אם הם נוהגים".



***

בתוך כך, כפי שפורסם ב"כל העיר" בשבוע שעבר משטרת ירושלים ערכה מבצע אכיפה כנגד רכבים כבדים בהם משאיות ואוטובוסים, במסגרתו נרשמו 141 דוחות תנועה בגין עבירות מסכנות חיים וליקויים בטיחותיים. כמו כן, נאסר המשך השימוש ב-46 רכבים, ובמהלכו אף נתפס ונעצר נהג משאית שרישיונו נפסל מלנהוג.

במשטרה סיפרו כי "במהלך המבצע, עצרו השוטרים לבדיקה נהג משאית, ובדיקה שערכו לרשיונו, העלתה כי רישיון הנהיגה שלו נפסל וכי הוא אינו מורשה לנהוג כלל בכל סוג רכב, השוטרים עצרו את הנהג לחקירה והזמנתו לדין במטרה להפסיק ולמנוע את המשך מסוכנותו". בנוסף, במשטרה מציינים כי "מתוך 141 דוחות שנרשמו – 115 דוחות נרשמו כנגד נהגי רכבים כבדים, 17 דוחות כנגד נהגי אוטובוס, ומספר דוחות נוספים לרכבים פרטיים ודו גלגלים בגין עבירות מסכנות חיים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. תמיר

    שוטרים חארות מחפשים לעצור סתם, ממתי בירה אחת זה שיכור, רק בישראל הפכו מי ששותה בירה חצי כוס לשתיין הכל בשביל לתת דו"ח. כולם שונאים את השוטרים, אנחנו לא צריכים אותכם, שירתתי בקרבי ואני יודע טוב מאוד להגן על עצמי אין לי צורך בכם.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר