אילוסטרציה מעצר (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה)

מרכז העיר: נעצר חשוד שהציץ לבתים של נשים

השוטרים עצרו הלילה בן 40 בחשד שהציץ לבתים של נשים במרכז העיר - צוות השיטור הבחין בו מסתתר מתחת לרכב באזור

פורסם בתאריך: 16.7.18 10:36

משטרת ירושלים עצרה הלילה, בין ראשון לשני, גבר בן 40 בחשד שתצפת על נשים כשהן בתוך בתיהן. החשוד נעצר בעקבות תלונתה של דיירת במרכז העיר לפיה אדם מתצפת עליה כשהיא בתוך ביתה. השוטרים הגיעו למקום וערכו סריקות לאיתור החשוד – כעבור זמן מה הוא אותר מסתתר מתחת לרכב פרטי.



"תגובתם המהירה של השוטרים לדיווח שהתקבל בשעות הלילה, הביאה לאיתורו ומעצרו של חשוד שהסתתר מתחת לרכב, לאחר שעל פי החשד תצפת לעבר בתיהן של נשים", מציינים במשטרה, "בשעות הלילה התקבל דיווח במוקד המשטרה מאישה, לפיו אדם חשוד במרכז העיר תצפת עליה כשהיא בביתה ונמלט מהמקום. שוטרים שהוזעקו למקום והגיעו תוך זמן קצר, פתחו בסריקות אחר החשוד ואיתרו אותו כשהוא מסתתר תחת רכב באחד הרחובות ועצרו אותו".

החשוד, בן 40, תושב מזרח העיר, הובא לחקירה בחשד להטרדה ופגיעה בפרטיות. בהמשך יובא לדיון בעניינו.

"פריסתם של שוטרי משטרת ישראל ברחבי העיר ובמוקדים השונים", נמסר מהמשטרה, "נעשית מתוך כוונה לתת מענה מהיר, יעיל ומקצועי תוך זמן קצר לכל דיווח המתקבל במשטרה ועל מנת לאתר החשודים, לעצרם ולהרחיקם מסביבת החיים של האזרח שומר החוק. תגובתם הנחושה ומהירה של השוטרים תוך סריקות נרחבות, הביאו תוך זמן קצר לאיתור החשוד שהסתתר תחת רכב, מעצרו וחקירתו במשטרה".


אילוסטרציה מעצר (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה)


***

בתוך כך, כפי שפורסם אתמול, ראשון, ב"כל העיר", בסוף שבוע אחד בירושלים נתפסו 17 נהגים שנוהגים תחת השפעת אלכוהול. במשטרת ירושלים דיווחו כי "בפעילות אכיפה ממוקדת שערכה המשטרה בירושלים במהלך סוף השבוע נתפסו 17 נהגים תחת השפעת אלכוהול, נפסלו רישיונותיהם של 16, והשבתת רכבם במקום של 12 מתוכם". במשטרה עוד סיפרו כי במסגרת פעילות אכיפה ממוקדת של שוטרי אגף התנועה בירושלים במהלך סוף השבוע, נתפסה נהגת רכב, ובדיקה שנערכה לה העלתה כי ריכוז האלכוהול בגופה עולה על פי 3.5 מהקבוע והמותר בחוק. הנהגת, בת 37, תושבת ירושלים, נעצרה לחקירה במשטרה, רישיונה נפסל ורכבה הושבת.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר