מרפסת ביתו של חבר המועצה אריה קינג
מרפסת ביתו של חבר המועצה אריה קינג

אבנים הושלכו לעבר ביתו של חבר המועצה אריה קינג בהר הזיתים

במוצ"ש הושלכו אבנים לעבר מרפסת ביתו של חבר המועצה אריה קינג שמתגורר בהר הזיתים - המשטרה עצרה על חם שני חשודים

פורסם בתאריך: 16.7.18 15:28

שלשום, מוצ"ש, הושלכו אבנים לעבר ביתו של חברת המועצה יו"ר סיעת 'מאוחדים אריה קינג, המתגורר בשכונת מעלה הזיתים. במשטרה מסרו היום ל"כל העיר" כי בעקבות תלונתו של קינג הם תפסו על חם שני צעירים בחשד שיידו את האבנים.



"לקראת הערב", משחזר קינג, "ישבנו אני ובני משפחתי בבית, כשלפתע שמענו רעשים חזקים של פגיעות אבנים המושלכות לעבר הבית. לצערי הרב, זוהי לא הפעם הראשונה שבה מושלכות אבנים ונזרקים בקבוקי תבערה לעבר בתינו. אני סומך על משטרת ירושלים שתשים ידה על המחבלים וקורא לפרקליטות להחמיר בעונשם של המחבלים".

"במקרים רבים, כאשר ישנה מתיחות ברצועת עזה, אנו מרגישים זאת גם במזרח ירושלים", אומר קינג. "כך היה בעופרת יצוקה, בעמוד ענן ובצוק איתן. צריך להעביר מסר ברור למחבלים, הן בעוטף עזה והן במזרח ירושלים, שאם ליהודים לא יהיה שקט גם הם לא יזכו לשקט. האבנים האלו נזרקו לעבר הבית שלי, מרחוב חשוך".

אריה קינג (צילום: תומר אפלבאום)

אריה קינג (צילום: תומר אפלבאום)

ממשטרת ירושלים נמסר: "בעקבות קבלת דיווח על אודות יידוי אבנים לעבר בית, הגיעו למקום שוטרים ולוחמי מג"ב בתוך זמן קצר מאוד, ובפעילות נחושה תפסו 'על חם' שני חשודים תושבי מזרח ירושלים, שנעצרו והובאו לחקירה במשטרה. חקירתם של החשודים עודנה מתנהלת, ומעצרם הוארך אמש (ראשון) בבית המשפט".

עוד מוסיפים ואומרים במשטרה כי "בשבועיים האחרונים נעצרו בפעילות המשטרה במזרח ירושלים 44 חשודים בגין יידוי אבנים, בקבוקי תבערה וירי זיקוקים. משטרת ישראל מתכוונת לפעול למיצוי מלוא חומרת הדין עם החשודים, וכן תמשיך לפעול בנחישות, תוך מתן תגובה מהירה לכל דיווח, לשם הבטחת שלומם וביטחונם של כלל התושבים במזרח העיר ללא הבדל דת, גזע ומין".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר