רחוב הרצוג, מכיוון צומת פת (צילום: פרטי)
רחוב הרצוג, מכיוון צומת פת (צילום: פרטי)

הסיוט של תושבי רחוב הרצוג: עבודות בכביש לאורך כל הלילה

העבודות לקרצוף ולריבוד הכביש נערכות בלילות בין השעות 21:00 ועד 5:00 בבוקר. צפויות להסתיים בשישי הקרוב 20.7.18

פורסם בתאריך: 17.7.18 20:13

הדיירים ברחוב הרב הרצוג בירושלים לא ישנים בלילה. אגף שפ"ע בעירייה החל ביום ראשון השבוע 15.7.18 בביצוע עבודות בכביש בשעות הלילה – העבודות יימשכו עד ליום שישי הקרוב, 20.7.18, לפנות בוקר. מדובר בעבודות לקרצוף ולריבוד הכביש, שנערכות בין השעות 21:00 ועד 5:00 בבוקר. במסגרת העבודות נעשה שימוש בציוד מכני כבד.

במודעה שנתלתה על ידי העירייה ברחוב נכתב: "אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית שנגרמת עקב ביצוע העבודות ועושים את מירב המאמצים כדי להקל על שגרת חייכם. מודים לכם על שיתוף הפעולה".

בפוסט שפרסמה בשעה 3:26 לפנות בוקר תושבת רחוב הרצוג בקבוצת הפייסבוק של שכונת רסקו היא כותבת בין השאר: "השעה 3:26 לפנות בבוקר. אני, וכנראה עוד אלפי אנשים וילדים לא ישנים כרגע כי עיריית ירושלים אישרה לבצע עבודות לילה ברחוב הרצוג. עבודות קרקע של ציוד מכני כבד. בלילה. זה התחיל בשעה 23:00 ונמשך עד עכשיו.
האשה שענתה לי במוקד 106 אמרה שאין מה לעשות כי המפעילים קיבלו היתר לעבודה בלילה. לשנה. כן, זו לא טעות, יהיו עבודות בלילה, ברעש מחריד שלא מאפשר לישון, למשך שנה. איך ייתכן דבר כזה? איך ייתכן שבשנת 2018, אלפי תושבים שקופים לגמרי? לא לישון שנה? נסו לא לישון יומיים ותתפרקו לגמרי. אני כל כך בהלם, שאני כבר מעבר לכעס. פשוט מיואשת. עיר אוכלת יושביה".

יש לציין כי רחוב הרצוג צפוי לעבור מהפך במסגרת התוכנית של מעבר הרכבת הקלה בציר – כך שלא ברור מדוע נעשות העבודות לריבוד הכביש, כאשר בשנים הקרובות שוב יבוצעו עבודות תשתית במקום.

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", ברחוב הרצוג יעבור הקו הירוק של הרכבת הקלה – שיחבר בין הגבעה הצרפתית וקמפוס הר הצופים של האוניברסיטה העברית בצפון העיר, ויסתיים בשכונת גילה בדרומה. במסגרת העבודות להקמת הקו הירוק של הרכבת הקלה נחסם לתנועה אחד הנתיבים מצומת פת לכיוון כביש בגין. הנתיב יהיה חסום לתנועה עד לסיום הפרויקט בעוד כ-40 חודשים. בדרכו יעבור ברחוב דב יוסף, צומת פת, רחוב הרצוג, מחלף בייט, יחצה את קמפוס האוניברסיטה העברית בגבעת רם, את אזור הכניסה לעיר ומרכזה, בשד' שז"ר, שד' נורדאו, רחוב שרי ישראל, רחוב בר-אילן, רחוב חטיבת הראל, רחוב זלמן שרגאי ושדרות לוי אשכול. לאורכו של תוואי הקו הירוק, שיתפרס על פני 20.2 ק"מ, ימוקמו 47 תחנות. מספר הנסיעות בקו צפוי לעמוד על 160,000 ליום. עלות העבודות נאמדת ב-10 מיליארד שקלים – כולל שווי הקרונות שישמשו את הרכבת.



מהעירייה נמסר הערב בתגובה ל"כל העיר": "מדובר בעבודות פיתוח כבישים של מחלקת אחזקה באגף שפ"ע. העבודות מבוצעות על פי היתר וכוללות קרצוף וריבוד הכביש. העבודות מתבצעות בלילה כדי לא להפריע לתנועה במהלך היום. העירייה עדכנה את התושבים על ביצוע העבודות באמצעות פליירים. מועד סיום העבודות – יום שישי – 20.7.18".


התוכנית להארכת מנהרת כיכר צה"ל הגיעה לוועדה המחוזית


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. עד

    נראה אם יצליחו לסיים בזמן.
    בנחלאות פרוייקט של חברת ׳הגיחון׳ לשיפור תשתיות, מרעיש לתושבים בשעות היום מאז ינואר, ו-3 חודשים מעבר לזמן הסיום שהוזכר בפלקט…

    ממליץ לתושבי העיר על אטמי אוזניים. הכרחיים כבר שנים (כאילו שניתן לפתוח בלילה חלון למי שגר ליד הרצוג או גולומב).

  2. תומר

    כל הכבוד לעיריית ירושלים גם אני תושב ניות ולמרות הרעש אני מאוד תומך צריך לחדש מהתחלה את כל הכבישים בעיר הזאת לא הגיוני שבשנת 2018 אנשים נוסעים עם כבשים שהם יותר בורות מכביש חידוש הכבשים זה דבר גדול אני מברך את עיירית ירושלים שמתחילה בזה סוף סוף מי אתן ויחדשו את כל עיר

  3. יוני- דייר מרחוב הרצוג

    חלאס להתלונן כל דבר שעושים לא טוב…. ואתם כל העיר משעמם לכם עושים מזה רעש

  4. ארז

    תגידו תודה שעושים לכם זפת
    אצלנו בשכונה בדרום העיר הכל בורות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר