(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

מבצע משטרתי נוסף לתפיסת נהגים תחת השפעת אלכוהול נערך בעיר

לאחר שבסוף השבוע שעבר נתפסו 17 נהגים תחת השפעת אלכוהול - בסופ"ש האחרון תפסה המשטרה 9 נהגים; עוד נתפס תושב שנהג ברכב מבלי שהוציא מעולם רישיון נהיגה

פורסם בתאריך: 22.7.18 20:32

גם בסוף השבוע האחרון ערך אגף התנועה במשטרת ירושלים מבצע לתפיסת נהגים תחת השפעת אלכוהול – לאחר שבשבוע שעבר נתפסו 17 נהגים, בסוף השבוע האחרון תפסה המשטרה 9 נהגים שנהגו תחת השפעת אלכוהול. כמו כן, במסגרת עבודת השוטרים נתפס תושב שנוהג ברכב למרות שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה. כמו כן, השוטרים השביתו חמישה כלי רכב במקום.



"בפעילות אכיפה ממוקדת שערכה המשטרה בירושלים במהלך סוף השבוע נתפסו 9 נהגים תחת השפעת אלכוהול", נמסר מהמשטרה, "ואדם שנהג ברכב מבלי שהוציא מעולם רישיון נהיגה – 5 רכבים הושבתו במקום. זאת במסגרת באבקה העיקש של משטרת ישראל בקטל בדרכים, תוך אכיפה אפקטיבית ונחושה נגד עבירות מסכנות החיים למען כלל משתמשי הדרך הנורמטיביים וכן ליצור הרתעה שתביא לצמצום תאונות הדרכים והנפגעים. במסגרת פעילות אכיפה ממוקדת של שוטרי אגף התנועה בירושלים במהלך סוף השבוע, נתפסו 9 נהגים שבדיקה שנערכה להם העלתה כי הם נוהגים בגילופין ומסכנים את משתמשי הדרך. רשיונותיהם של 3 מהם נפסלו והם זומנו לדין. עוד נתפס אדם שכהוא נוהג ברכב, ובבדיקה שערכו לו השוטרים עלה כי מעולם לא הוציא רישיון נהיגה. החשוד זומן לדין והרכב הושבת. ארבעה רכבים נוספים הושבתו במקום ע"י קצין משטרה בשל נהיגה בגילופין, ואחרים זומנו לשימוע במשטרה יחד עם בעל הרכב".

מהמשטרה נמסר כי "בריונות נהגים בכביש גורמת לא אחת לסיכון חיי אדם ותאונות דרכים העלולות לגרום לאובדן בנפש ופציעות קשות. על כן, משטרת ישראל פועלת מחד ליצירת מניעה מצבית תוך אכיפה ידידותית והסברתית ומנגד ביד קשה כנגד נהגים המבצעים עבירות הגורמות לתאונות ואלו המשפיעות על חומרתן".


מתוך מבצע האכיפה של שוטרי התנועה בסופ"ש האחרון (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר" ביום ראשון שעבר, בסוף שבוע אחד בירושלים נתפסו 17 נהגים שנוהגים תחת השפעת אלכוהול. במשטרת ירושלים דיווחו כי "בפעילות אכיפה ממוקדת שערכה המשטרה בירושלים במהלך סוף השבוע נתפסו 17 נהגים תחת השפעת אלכוהול, נפסלו רישיונותיהם של 16, והשבתת רכבם במקום של 12 מתוכם".

במשטרה עוד סיפרו כי באותו מבצע נתפסה נהגת רכב, ובדיקה שנערכה לה העלתה כי ריכוז האלכוהול בגופה עולה על פי 3.5 מהקבוע והמותר בחוק. הנהגת, בת 37, תושבת ירושלים, נעצרה לחקירה במשטרה, רישיונה נפסל ורכבה הושבת.

בראיון שפורסם ב"כל העיר" לפני כשבועיים עם סנ"צ ארז תבור, מפקד אגף התנועה בירושלים,הוא סיפר כי במחצית הראשונה של שנת 2017 ניתנו 217 דוחות, לעומת זאת מתחילת השנה חילקה המשטרה בגין עבירה זו 165 דוחות. "עשינו הרבה יותר פעילויות נגד נהיגה תחת השפעת אלכוהול במקומות הבעייתים – כמו בעלייה לגילה, אזור ממילא, תלפיות ומרכז העיר", פירט סנ"צ תבור. "אנחנו גם מבצעים אכיפה של שכרות במעטפת של מתחם הבילויים בשוק. אבל אנחנו נמצאים בכניסות של אגריפס ומזהירים את הבליינים בשוק שלא ישתו אם הם נוהגים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר