העבודות ברחוב הרצוג, הלילה
העבודות ברחוב הרצוג, הלילה

הסיוט של תושבי רחוב הרצוג נמשך – הוארכו העבודות לתוך הלילה

שוב חסימות ברחוב הרב הרצוג - הלילה (בין ראשון לשני) בוצעו עבודות לריבוד הכביש, וזאת בניגוד להבטחת העירייה בשבוע שעבר כי העבודות יסתיימו בלילה שבין חמישי לשישי שעבר (20.7)

פורסם בתאריך: 23.7.18 11:38

שוב חסימות ברחוב הרב הרצוג – אתמול בלילה (בין ראשון לשני) התבצעו עבודות לריבוד ולקרצוף הכביש, וזאת בניגוד להבטחת העירייה בשבוע שעבר כי העבודות יסתיימו בלילה שבין חמישי לשישי שעבר (20.7). אתמול בלילה הגיעו לרחוב הרצוג  משאיות וציוד מכני כבד והמשיכו בעבודות.

ומה אומרים בעירייה על התארכות העבודות? מהעירייה נמסר הבוקר בתגובה לפניית "כל העיר": "העבודות לקרצוף וריבוד הכביש הסתיימו ביום שישי 20.07.18. אתמול בוצעו תיקונים אחרונים בכביש להשלמת הריבוד".



כזכור, בשבוע שעבר פרסם "כל העיר" כי דיירי רחוב הרצוג לא ישנים בלילה. אגף שפ"ע בעירייה החל בראשון שעבר 15.7.18 בביצוע עבודות בכביש בשעות הלילה. מדובר היה בעבודות לקרצוף ולריבוד הכביש, שנערכות בין השעות 21:00 ועד 5:00 בבוקר. במסגרת העבודות נעשה שימוש בציוד מכני כבד. בפוסט שפרסמה בשעה 3:26 לפנות בוקר תושבת רחוב הרצוג בקבוצת הפייסבוק של שכונת רסקו היא כותבת בין השאר: "השעה 3:26 לפנות בבוקר. אני, וכנראה עוד אלפי אנשים וילדים לא ישנים כרגע כי עיריית ירושלים אישרה לבצע עבודות לילה ברחוב הרצוג. עבודות קרקע של ציוד מכני כבד. בלילה. זה התחיל בשעה 23:00 ונמשך עד עכשיו".

במודעה שנתלתה על ידי העירייה בשבוע שעבר ברחוב נכתב: "אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית שנגרמת עקב ביצוע העבודות ועושים את מירב המאמצים כדי להקל על שגרת חייכם. מודים לכם על שיתוף הפעולה".


רחוב הרצוג, מכיוון צומת פת (צילום: פרטי)

רחוב הרצוג, מכיוון צומת פת (צילום: פרטי)


יש לציין כי רחוב הרצוג צפוי לעבור מהפך במסגרת התוכנית של מעבר הרכבת הקלה בציר – כך שלא ברור מדוע נעשות העבודות לריבוד הכביש, כאשר בשנים הקרובות שוב יבוצעו עבודות תשתית במקום.

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", ברחוב הרצוג יעבור הקו הירוק של הרכבת הקלה – שיחבר בין הגבעה הצרפתית וקמפוס הר הצופים של האוניברסיטה העברית בצפון העיר, ויסתיים בשכונת גילה בדרומה. במסגרת העבודות להקמת הקו הירוק של הרכבת הקלה נחסם לתנועה אחד הנתיבים מצומת פת לכיוון כביש בגין. הנתיב יהיה חסום לתנועה עד לסיום הפרויקט בעוד כ-40 חודשים. בדרכו יעבור ברחוב דב יוסף, צומת פת, רחוב הרצוג, מחלף בייט, יחצה את קמפוס האוניברסיטה העברית בגבעת רם, את אזור הכניסה לעיר ומרכזה, בשד' שז"ר, שד' נורדאו, רחוב שרי ישראל, רחוב בר-אילן, רחוב חטיבת הראל, רחוב זלמן שרגאי ושדרות לוי אשכול. לאורכו של תוואי הקו הירוק, שיתפרס על פני 20.2 ק"מ, ימוקמו 47 תחנות. מספר הנסיעות בקו צפוי לעמוד על 160,000 ליום. עלות העבודות נאמדת ב-10 מיליארד שקלים – כולל שווי הקרונות שישמשו את הרכבת.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוסי קניבל

    תושבי הרצוג מפונקים עבודות נעשות בלילה בכדי שתוכלו לנסוע עם המכוניות שלכם לעבודה בבוקר בלי פקקים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר