כבאית (צילום: אריק אבולוף, כבאות והצלה ירושלים)
(צילום: אריק אבולוף, כבאות והצלה ירושלים)

גבעת מרדכי: תינוק בן שנה ננעל ברכב וחולץ על ידי הכבאים

הכבאים חילצו במהירות את התינוק ופינו אותו לבדיקות. בכבאות מדגישים כי הילד לא נשכח - אלא ננעל ברכב כשאימו נמצאת מחוץ לרכב

פורסם בתאריך: 23.7.18 16:48

כבאות והצלה ירושלים הוזעקו לפני שעה קלה לחלץ תינוק שננעל ברכב פרטי. התינוק חולץ על ידי הכבאים מהרכב ופונה לבדיקות כשהוא במצב קל. בכבאות מדגישים כי התינוק לא נשכח, אלא ננעל ברכב, כשאימו נמצאת מחוץ לרכב.

"צוותי חילוץ מכבאות והצלה ירושלים, חילצו לפני זמן קצר תינוק כבן שנה שננעל ברכב בשכונת גבעת מרדכי", מציינים בכבאות והצלה ירושלים, "לוחמי האש חילצו במהירות את התינוק מהרכב, ולאחר בדיקה של חובשים במקום, פונה התינוק לבדיקות בבית החולים ככל הנראה במצב קל (לדברי גורמי רפואה במקום)".

בכבאות והצלה מבהירים ואומרים כי "הילד לא נשכח ברכב, אלא ננעל ברכב כשאימו נמצאת מחוץ לרכב".



***

בתוך כך, כפי שפורסם מוקדם יותר היום, שני, ב"כל העיר" – תושבים בצפון ירושלים חוששים כי מחלת הלשמניה, המכונה גם "שושנת יריחו", שהתפשטה בתקופה האחרונה במעלה אדומים והסביבה וביישובים סביב מודיעין עלולה להגיע לאזור צפון ירושלים, בדגש על שכונות נוה יעקב ופסגת זאב. לפני כשבועיים דיווח משרד הבריאות על 50 חולים חדשים, מבוגרים וילדים, באזור ירושלים והשומרון – כולם מטופלים בבתי החולים הדסה בירושלים ובשיבא תל השומר. הנגיף נמצא בקרב שפני סלע והוא מועבר באופן ראשוני על עקיצת זבוב החול – החיידק עלול לגרום לכיבים באיברים הפנימיים של הגוף.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר