אלי בר זכאי (צילום: תומר אפלבאום)
אלי בר זכאי (צילום: תומר אפלבאום)

הנהג הדורס אלי בר זכאי יובא היום להארכת מעצר; חבריו העידו במשטרה

הנהג אלי בר זכאי, תושב שכונת סנהדריה בירושלים, יובא היום, שלישי, לדיון בהארכת מעצר נוספת בעקבות התאונה הקטלנית שבה נהרג הנער אילון שלו אמסלם ז"ל; חבריו העידו אתמול, שני, במשטרה כי בר זכאי שתה עימם אלכוהול לפני התאונה

פורסם בתאריך: 31.7.18 14:05

היום, שלישי, 31.7.18, יובא הנהג אלי בר זכאי, תושב שכונת סנהדריה בירושלים, שחשוד כי דרס למוות את הנער אילון שלו-אמסלם ז"ל, בן 13 במותו, להארכת מעצר נוספת בבית משפט השלום בתל אביב. המשטרה חושדת כי בר זכאי שתה אלכוהול לפני שנהג ברכב. חבריו של בר זכאי העידו אתמול, שני, במשטרה ובין השאר סיפרו כי בר זכאי שתה עימם אלכוהול בבית של חבר בפתח תקווה, לפני שיצאו לבילוי בנמל תל אביב. יש לציין כי בר זכאי, באמצעות סנגורו עו"ד אורון אילון, הכחיש כי שתה אלכוהול לפני שנהג. בכוונת המשטרה לערוך עימות בין הנהג לבין חברו. חוקרי המשטרה הגיעו אתמול לחבר, שאצלו בילה בר זכאי, ו"בנו" למעשה את מסלול הנסיעה שלו עד לצומת שבו הוא עלה עם רכבו על המדרכה ודרס את הנער.

היום, בהארכת המעצר, המשטרה תבקש להאריך את מעצרו של בר זכאי.

אתמול, מאות בני נוער הגיעו סמוך לצומת שבו התרחשה התאונה הקטלנית שגבתה את חיין של אילון שלו-אמסלם ז"ל. אביו של הנער, קובי אמסלם, יצא מהשבעה, הגיע למקום ופנה לאנשים ואמר: "יצאנו מהשבעה הכואבת כדי לפגוש אתכם. האהבה שלכם מנחמת ומשמחת ברגעים הקשים האלה". לטענתו בנו "נרצח על ידי נהג שיכור" ו"שום דבר לא יחזיר לנו את האהבה שיצאה מאילון".

אילון שלו אמסלם ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

אילון שלו אמסלם ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)


הטרגדיה התרחשה, כידוע, בתל אביב בלילה שבין חמישי לשישי שעבר. בית המשפט המחוזי בתל אביב קיבל בראשון, את ערעור המשטרה והאריך את מעצרו של בר זכאי, שנהג כאמור ברכב שדרס למוות את הנער אילון שלו אמסלם ז"ל, עד ליום שלישי. כידוע, כשנעצר בר זכאי נמדדו בבדיקת הינשוף שעשה למעלה מ-600 מיקרוגרם אלכוהול לליטר אוויר נשוף – פי שניים מהמותר. הבדיקה בוצעה באמצעות "נשיפון". בר זכאי סירב לעבוד בדיקת באמצעות מכשיר "ינשוף".

בראשון, הובא הנער אילון שלו אמסלם ז"ל, בן 13 במותו, למנוחת עולמים בבית העלמין בקרית שאול. מאות בני משפחה וחברים ליוו את הנער בדרכו האחרונה. בין המלווים הרבים – שר האוצר משה כחלון. אביו של הנער, קובי אמסלם, כיהן בעבר כממונה על השכר באוצר.

חבר של בר זכאי סיפר אתמול בשיחה עם "כל העיר" כי "המשפחה שלו שבורה. ליבם עם המשפחה של הנער שנדרס למוות ומתקשה להתמודד עם האסון שהחריב משפחה שלמה. הם לא יודעים מה לעשות, זה אסון".


זירת התאונה בתל אביב (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)


עוד אתמול, שלחה משפחתו של בר זכאי מכתב למשפחתו של הנער אילון שלו אמסלם ז"ל ובו הם מציינים בין השאר: "עדיין לא מסוגלים לעכל את האסון הנורא, ומאז התאונה המחרידה לא מסוגלים לעצום עין. הבן בטראומה קשה וממרר בבכי. החלטנו להקים עמותה לעילוי נשמתו שתיקרא 'נר אילון' שתהווה עזרה לנזקקים. אנו מקווים שהמשפחה היקרה תמצא נחמה ויפוג מהם מעט מהצער הנורא".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. איתי

    גם דרס וגם משקר במצח נחושה עם סיפורים והמצאות. למצא את הדין עד הסוף ללא עסקאות טיעון מצחיקות

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נראה לך אבא של המנוח, עו"ד בהכשרתו ובעל עמדה בכירה, יאפשר עסקאות טיעון? הנהג הזה לא חלם בחלומות הכי שחורים מה מחכה לו. בתיק הזה לא תהיינה שום הנחות ועיגולי פינות. הוא ישלם בדיוק מה שמגיע לו. וכך צריך תמיד.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ידע כל אדם השותה לשוכרה ויוצא לכביש, דינו כדין רוצח המחפש קורבן

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אתם מגיבים כאילו מדובר במחבל,הבחור בתוך תוכו מרגיש שבה לו למות
    אף אחד לא היה רוצה שבילוי שגרתי ייגמר באובדן חיים דל מידהו + הרבה שנים
    של מאסר ואולי חיים הרוסים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר