שריפה בדירה ברשמת אשכול (צילום: קבוצת כב"ה ארצי)
שריפה בדירה ברשמת אשכול (צילום: קבוצת כב"ה ארצי)

השריפה בדירה ברמת אשכול: הכבאים השיגו שליטה על האש

ארבעה צוותי כיבוי והצלה פעלו בשריפה שפרצה בדירה בבניין ברחוב פארן. לאחר סריקות לא נמצאו לכודים

פורסם בתאריך: 31.7.18 16:54

שריפה פרצה בדירה ברמת אשכול – הכבאים חששו כי הדיירים נלכדו בתוך הדירה. צוותים של כבאות והצלה הוזעקו לדירה, והחלו בפעולות הכיבוי. בכבאות מדווחים כי מהדירה נשמעים קולות פיצוץ.

מהכבאות נמסר: "ארבעה צוותי כיבוי והצלה פועלים בשריפה בדירה בבניין ברחוב פארן, הדירה בוערת כליל ומהמקום נשמעים פיצוצים, כמו כן ייתכן וישנם אנשים בדירה".

בכבאות ממשיכים ומתארים כי "לוחמי האש חדרו לדירה הבוערת ברחוב פארן, ולאחר סריקות לא נמצאו לכודים בדירה. כמו כן, צוותי כבאות והצלה, השיגו שליטה בשריפה ומנעו את התפשטות האש לכלל הבניין. למקום נגרם נזק כבד כתוצאה מהאש והעשן. בכבאות והצלה ירושלים נפתחה חקירה לבירור נסיבות פרוץ השריפה".




***

בתוך כך, כפי שפורסם ב"כל העיר", בהמשך להצתת המלונית במרכז העיר – באירוע שבו נפגעו ארבעה בני משפחה – בראשון בלילה עצרו חוקרי המשטרה חשודה נוספת, בשנות ה-30 לחייה. ביום שני האריך בית משפט השלום בירושלים את מעצרה של החשודה השלישית עד לתאריך 2.8.18. הצעירה נעצרה במסגרת חקירת המשטרה, והיא נחקרת בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע, מעורבותה בהצתה ועבירות נוספות.

במשטרה הדגישו כי "חקירת המשטרה שנפתחה במהלך סוף השבוע בעקבות חשד להצתת בניין המשמש כמלונית במרכז ירושלים, ממשיכה במאמצים נרחבים תוך ביצוע מגוון רחב של פעולות חקירה ושימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים".

כזכור, בלילה שבין חמישי לשישי, בסביבות השעה 2:00, הוזעקו כוחות כיבוי והצלה למלונית ברחוב הנביאים בעקבות שריפה שפרצה. 8 דיירים נפגעו מהשריפה ארבעה מתוכם בני משפחה במצב קשה – הורים ושני ילדיהם. המשטרה פתחה בחקירה – החשד הראשוני הוא הצתה. לפי החשד אדם, עובד לשעבר במקום, תושב מזרח העיר, השליך בקבוק תבערה לעבר בניין המגורים.

בראשון, הוציאו בכבאות והצלה צו הגבלת שימוש בנכס למלון הדירות "יפו 60" בגין אי קיום הוראות בטיחות אש. בשימוע שנערך בפני מפקד כבאות והצלה מחוז ירושלים טפסר משה סויסה, התברר כי "למלון הדירות אין אישורי כבאות ואמצעי הגנה מאש רבים חסרים או לא קיימים ויתרה מכך, המקום הוסב למלון לכל דבר ועניין, בלי אישור עסק מתאים וללא כל התאמה של המקום לשהיית אורחים מבחינת בטיחות אש", כך מציינים בכבאות. "לאור האמור לעיל מפקד המחוז הורה על הגבלת השימוש בנכס וסגירת הקומה המהווה סכנה לנפש ורכוש שאינה עומדת באישורים שניתנו למקום. בשאר המבנה הוחלט לתת צו סגירה על תנאי למשך שבועיים בהם יתחייבו בעלי המקום להסדיר את כל אמצעי הבטיחות וההגנה מאש במקום.  במידה ודבר זה לא יתקיים, המקום יסגר לחלוטין ללא שימוע נוסף".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר