(צילום: נתנאל הירש)
(צילום: נתנאל הירש)

סיפורה של שפחה זה כאן: הושחתו תמונותיה של נטע ברזילי בכניסה לעיר

שלטי פרסום שנתלו בכניסה לעיר, שבהן מופיעה נטע ברזילי הושחתו - פניה רוססו בספריי בצבע שחור. מי ישים סוף לתופעה המבישה הזו?

פורסם בתאריך: 1.8.18 18:20

שוב התופעה המבישה של השחתת תמונות של נשים משלטי חוצות ברחבי העיר מרימה את ראשה. הפעם, מדובר בזוכת האירוויזיון נטע ברזילי, שמופיעה על שלטי פרסום באזור הכניסה לעיר. אתמול בלילה, שלישי, פניה של ברזילי, שמופיעות על גבי השלטים, נצבעו באמצעות ספריי שחור.



אין זו הפעם הראשונה, כאמור, שבה מושחת שלט פרסום בירושלים, שעל גביו מופיעה אישה. כפי שפורסם ב"כל העיר" בנובמבר בשנה שעברה רוססו בספריי שחור תמונותיהן של נשים על גבי שלטי חוצות בשדרות הרצל. במקרה זה הושחתו תמונותיהן של העיתונאית ומגישת החדשות הבכירה יונית לוי, היוצרת וכוכבת הסדרה "מטומטמת" – בת חן סבג והדוגמנית בר רפאלי.עוד באותו שבוע הושחת שלט פרסום שבו הופיעה הדוגמנית שלומית מלכה – המשחיתים בחרו להסתיר את פניה של מלכה בצבע שחור ודמות המנחה שלצידה, מיכאל אלוני, לא הושחתה.

כמו כן, לפני שנה במסגרת קמפיין פרסומי של תיאטרון החאן נתלו ברחבי העיר שלטי חוצות, שהושחתו בשל הופעת שחקניות, לצד שחקנים, על השלטים. בעקבות השחתת השלטים תיאטרון החאן פנה לעירייה בבקשה דחופה לטפל בתופעה הוונדליסטית ולהגביר את האכיפה.


הושחת שלט פרסום בכניסה לעיר - נטע ברזילי (צילום נתנאל הירש)

הכניסה לעיר (צילום: נתנאל הירש)


בנוסף, מאז שהחלו הרשימות השונות בקמפיינים הפרסומיים לבחירות המוניציפליות 2018 – הושחתו לא מעט מודעות פרסום, שבהן מופיעות נשים המתמודדות לראשות העיר ועל מקום במועצת עיריית ירושלים. בין היתר בחודש אפריל פרסם "כל העיר" כי הושחתו תמונותיה של חברת המועצה עינב בר-כהן מסיעת התעוררות. לפני שלושה שבועות הושחתו תמונותיה של סגנית ראש העיר חגית משה, יו"ר סיעת הבית היהודי. ובשבוע שעבר נתלשו על ידי חרדים קיצונים שלטי פרסום על גבי אוטובוסים של המתמודדת לראשות העיר רחל עזריה, יו"ר סיעת ירושלמים.


עינב בר כהן (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)

עינב בר כהן (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)


חברת המועצה עינב בר כהן מציינת: "אני מצפה ממשטרת ירושלים לעשות כל שביכולתה לעצור את התופעה הבזויה הזאת בירושלים. ירושלים היא עיר של כולם וחובתינו לעשות הכל כדי לשמור עליה ככזאת. הקיצונים לא יכתיבו לנו איך ייראה המרחב הציבורי של העיר. לכל אחד יש מקום בירושלים וכך ימשיך להיות. נשים ימשיכו להיות בכל מקום במרחב הציבורי, להתברג בעמדות מפתח, להוביל ולהנהיג".

ממשטרת ירושלים נמסר: "מבדיקה שערכנו, המקרה אינו מוכר במשטרה. נדגיש כי בכל מקום בו עולה חשד לביצועה של עבירה, והדבר מובא לידיעת המשטרה, פותחת המשטרה בבדיקה ובמקרה הצורך בחקירה במטרה להגיע לחקר האמת ביסודיות ובמקצועיות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מי שבוכה היום על נפילת העיר לחרדים צריך לשאול את עצמו איפה הוא היה לפני 12 שנה כשהולחלט על ביטול תוכנית ספדיה. תוכנית ספדיה היתה יוזמה של אהוד אולמרט שנועדה להציל את ירושלים מהמשך ההגירה השלישית של חילונים ואכלוסיה חזקה ואיכותית ובמקביל לבנות כאן מאות אלפי מטרים של שטחי תעסוקה. במספרים המדובר על סיפוח שטחים בהיקף של 26 אלף דונם בניית 24 אלף דירות חדשות סיפוח ישובים שהם למעשה שכונות ירושלמיות לכל דבר ועניין ובניית חצי מיליון מר לתעסוקה. הירוקים השתוללו. נכון שהתוכנית גובשה יד ביד איתם אבל הירוק הקנאי תמיד מוליך את הזרם ויאללה מאבק. האמת היא שלמאבק שלהם לא היה שום סיכוי. כולם, כל גורמי התיכנון והשלטון היו בעד התוכנית למעט החרדים שהבינו שאם התוכנית תצא לפועל ירושלים לעולם לא תהפוך לבני ברק שנייה. לופוליאנסקי רכב על הגב של הירוקים התמימים והודיע יום אחד שהוא מצטרף לדעתם והופ מתנגד לתוכנית. הירוקים צהלו. היום כשירושלים היא רגע לפני בני ברק, עניה יותר מרירה יותר ננטשת יותר וחסרת סיכוי לחלוטין זה זמן לא רע לאותם סכלים שהובילו את ההתנגדות לתוכנית לבקש סליחה מהעיר הכי מדהימה ויפה בעולם. בגללם היא נפלה. תתבישו לכם ירוקים. תתבישו

  2. יענקל בוגר הישיבה

    למה אתם מתפלאים… המדינה מגדלת דורות של אנשים חשוכים בזכות התקציבים שאנחנו נותנים להם…פרימיטבים חסרי חינוך וחסרי תרבות

  3. פאני זילברטרסט

    כשיפסיקו לתמוך בחרידים.כשהחרידים יצתרכו לעבוד כדי להחזיק את המשפחה,כשיצתרכו לשרת בצבא כמו כל אזרח וכך לא יהיה להם זמן פנוי כדי להתעסק בלהפריע לחיים של התושבים ..החיים בירושלים נהפכו לקשים ביותר בגללם.התמיכה בחרידים גורמת שהנוער החילוני יחפש מקום אחר לחיות.הם מרגישים שהכל מגיע להם בגלל התמיכה של הממשלה שמעונינת בקולות וגם בתמיכה של ראש העיר מאותה הסיבה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר