הקלטה של תפיסת נהג מונית שהטריד מינית נערה בת 17 (דוברוות המשטרה)
(דוברוות המשטרה)

האזינו: בת 17 הוטרדה מינית במונית – תוכנת איתור משטרתית הובילה למעצרו של הנהג

אתמול, רביעי, בלילה, תוכנת "ה-100 מאתר" הנמצאת בשימוש המשטרה, הביאה לאיתורו ולמעצרו על חם של נהג מונית, שבזמן נסיעה לפי החשד ביצע מעשה מגונה בנערה בת 17

פורסם בתאריך: 2.8.18 08:10

תוכנת "ה-100 מאתר" הנמצאת בשימוש משטרת ישראל, הביאה אמש, רביעי, בשעות הלילה לאיתורו ומעצרו על חם של נהג מונית, שבזמן נסיעה לפי החשד ביצע מעשה מגונה בנערה בת 17.

"אמש בשעות הלילה התקבל במוקד המשטרה דיווח מצעירה, לפיו חברתה, נערה בת 17, נמצאת במונית בדרכה מת"א לכיוון ירושלים, וכתבה לה בהודעת טקסט כי נהג המונית מבצע בה מעשים מגונים ומטריד אותה בניגוד לרצונה והיא חוששת ממנו", כך מספרים במשטרה. "שוטרת המשרתת במוקד 100 של המשטרה שקיבלה את הדיווח, מיד פעלה על מנת לאתר את המונית, שעדיין נמצאת בנסיעה לכיוון ירושלים, ושלחה למכשירה הנייד של הקטינה הנוסעת במונית קישור הנקרא '100 מאתר' שלחיצה עליו מעניקה למשטרה גישה מידית למעקב אחר מיקומה של הצעירה. במקביל, נשארה שוטרת מוקד 100 בנוהל 'קו פתוח' בשיחה עם חברתה של הקטינה והנחתה אותה מה לעשות עד להגעת השוטרים. לאחר זמן קצר, איתרו השוטרים באמצעות המיקום שנשלח אליהם את המונית כשהיא בשכונת רמות ופעלו למעצרו של הנהג ובמקביל הרגיעו את הקטינה שהיתה נסערת וגבו תלונתה".



נהג המונית, בן 47, תושב חולון, הובא לחקירה במשטרה בחשד למעשה מגונה באדם, נהיגה תחת השפעת סם מסוכן  והחזקה\שימוש בסם מסוכן.

במשטרה מציינים כי "מחקירת המשטרה עלה חשד כי הנהג, בזמן הנסיעה ביצע מעשה מגונה בקטינה ואף הטריד אותה, עוד עלה חשד כי החשוד נהג במונית כשהוא תחת השפעת סמים מסוכנים".



אתמול בלילה הובא החשוד בפני בית המשפט ששיחרר אותו בתנאי מעצר בית ותנאים מגבילים נוספים.

"מענה מקצועי על ידי שוטרי מוקד 100 של משטרת ישראל, ששולב במערכת טכנולוגית מתקדמת הנמצאת בשימוש המשטרה", נמסר מהמשטרה, "עשרות פעמים מדי יום ואף סייעה לא מעט פעמים להצלת חיי אדם, יחד עם תגובתם המהירה ומקצועית של שוטרי הסיור, הביאו לאיתורה המהיר של המונית ובה החשוד והקטינה, הפסקת העבירה ומעצרו של החשוד. משטרת ישראל מפתחת כל העת את יכולותיה הטכנולוגיות במגוון המישורים והתחומים, וזאת במטרה לצמצמם ככל האפשר את זמן התגובה בכל דיווח למוקד 100 של המשטרה, להפסיק את העבירה ולהביא החשודים לחקירה. זאת למען שמירה מיטבית ומקסימלית על שלומו וביטחונו של האזרח שומר החוק".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. כמה דרמה..

    בסוף תוך פחות מ 24 שעות משחררים למעצר בית??????????????????????????.

  2. איתמר

    לנהג המונית חייבים לשלול לו את רשיון המונית כדי לא לסכן את הציבור .2. להעניש אותו על נהיגה תחת השפעת סמים . ואז מפרידים בין שני השלילות .3. ולתת לו עונש על התרדה מינית על פי החוק וללא הנחות .כי לקח נוסעת תחת השפעת סמים וסיכן אותה גם

  3. יוסי

    תגובה אחת אבל תמיד אף אחד לא יודע לשבח. כל הכבוד למשטרה על התקדמות אלקטרונית לנציגה על המקצועיות ולשתי הנערות שפעלו בקור רוח

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר