ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

בן 46 חשוד בביצוע עבירת מין קשה באישה העובדת עימו בירושלים

לפי החשד העובד, בן 46, ביצע מעשה סדום שלא בהסכמה חופשית באישה, קולגה לעבודה. מעצרו הוארך

פורסם בתאריך: 12.8.18 11:34

משטרת ירושלים עצרה לחקירה גבר, כבן 46, בחשד שביצע עבירת מין קשה באישה העובדת עמו. במשטרה מספרים כי ראשיתה של חקירת המשטרה ביום חמישי, 9.8, בעקבות אישה שהגיעה לתחנת המשטרה לאחר שגמלה בליבה להתלונן כנגד אדם העובד יחד עמה על כך שביצע בה עבירת מין קשה.

"מיד עם קבלת תלונתה", מציינים במשטרה, "פעלו חוקרי המשטרה ועצרו את החשוד, כבן 46, תושב מזרח העיר, במקום עבודתו והוא הובא לחקירה במשטרה בחשד לביצוע מעשה סדום שלא בהסכמה חופשית. מחקירת המשטרה עולה, כי על פי החשד עת שהבחין החשוד באישה במקום עבודתם כשהיא במקום מבודד, על פי החשד ניצל זאת על מנת לבצע בה את זממו".

מעצרו של החשוד הוארך בפני בית המשפט עד לתאריך 13.8.18.

מהמשטרה נמסר: "פעולות החקירה המיידיות שערכו חוקרי המשטרה ומעצרו המידי של החשוד, הינם פועל יוצא מתפקידם המרכזי של חוקרי המשטרה על מנת להגיע לכל חשוד בדגש בעבירות שיש בהן פגיעה מינית, הבאתו לחקירה ולבסוף הרחקתו מסביבת החיים של האזרח הנורמטיבי שומר החוק. המשטרה תמשיך לפעול בנחישות למיצוי חקירה מהיר וייסודי בכל תלונה או חשד לעבירות מין, העלולות לגרום סבל נפשי קשה לקורבנות".



***

בתוך כך, בשבוע שעבר, משטרת ירושלים עצרה גבר כבן 30 בחשד שביצע עבירות מין בילדות, ועל פי החשד גזר קצוות שיערן ופרטי לבושן של ילדות, לפי החשד על מנת לבוא על סיפוקו. ראשיתה של החקירה בעקבות תלונות שהתקבלו מהוריהן של שתי ילדות, בגילי 10-9, לפיהן אדם זר החל לשלוח למכשירן הנייד של הקטינות הודעות בעלות אופי ותוכן מיני בוטה. חוקרי המשטרה שאיתרו את זהותו של החשוד באמצעות אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, הגיעו בשבוע שעבר לביתו שבדרום ירושלים ועצרו אותו לחקירה. בחיפוש שערכו השוטרים בביתו של החשוד, נתפסו 'קצוות שיער' רבות שלחלקם הוצמד פתק ובו פרטים נוספים כגון גיל ו\או שם של הקטינה שהשיער לכאורה שייך לה. עוד תפסו השוטרים פרטי לבוש רבים שעפ"י החשד שייכים לקטינות, ותמונות בהן נראות דמויותיהן של קטינות.

מחקירת המשטרה עולה חשד כי החשוד פועל בדרכים שונות הן במרחב הסייבר והן במרחב הציבורי על מנת 'להשיג' את אותן קצוות שיער ע"י גזירתם מראשן של קטינות וכדי להשיג פרטי לבוש השייכים לקטינות. כל זאת עפ"י החשד על מנת להביא לסיפוקו. מעצרו הוארך עד ליום 13.8.18. חקירת המשטרה נמשכת במאמץ רב על מנת לאתר קורבנות נוספות שנפגעו או היו עדים לדפוס פעולה דומה. המשטרה פונה לציבור להגיע לתחנת המשטרה ולהגיש תלונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר