נותנים לדבורה חיים חדשים

מבצע התרמה של 24 שעות: מצילים את דבורה הופמן, בת ה-6, מירושלים

דבורה הופמן, שמתקשה לנשום ולאכול בכוחות עצמה, זקוקה לסדרת ניתוחים דחופה בארה"ב. כל תרומה תעזור למשפחה

פורסם בתאריך: 14.8.18 20:59

מבצע התרמה של 24 שעות: הילדה דבורה הופמן, בת ה-6, תושבת ירושלים, שנולדה ללא לסת, מתקשה לנשום ולאכול בכוחות עצמה. כעת, היא זקוקה לסדרת ניתוחים מצילי חיים בארה"ב בעלות של 150,000 דולר. כל תרומה יכולה לסייע.

דבורה הופמן היא בתם של שלוימי ומלכי הופמן. "ילדה חכמה ומתוקה שנולדה בלי לסת", כך נכתב בדף ההתרמה עבור דבורה, "בעקבות כך דבורה נושמת דרך חור בגרון ואוכלת דרך צינור הזנה. בנוסף ילדים אחרים (ואפילו מבוגרים) לעתים קרובות אובדי עצות כיצד לתקשר איתה. למרות המתואר, סבלה של דבורה לא חייב להיות ארוך. בעזרת השם עם כמה ניתוחים, היא יכולה להתחיל חיים חדשים ככל בני גילה. למומחים בבוסטון בארה"ב יש את היכולות הדרושות כדי לעצב לסת עבור דבורה באמצעות עצמות מחלקים אחרים של גופה. ניתוח המשך יידרש כדי להכניס חתיכות מתכת שיסייעו להציב את העצמות כנדרש ולאפשר להם לגדול כראוי. לבסוף היא תצטרך ניתוחים פלסטיים כדי לתקן את פניה".

"הקשיים של דבורה יכולים ברגע להיות זיכרון רחוק. הבעיה, כמובן, היא כסף. מלבד הניתוחים היקרים, הוריה של דבורה נושאים בהוצאות כבדות של נסיעות ושהות בבוסטון. דבורה היא בתם היחידה; ילדה חמודה וחכמה, היא מבינה לגמרי את מצבה. אנא שקלו לעזור לשלוימי ולמלכי, כאשר הם מנסים לתת לבתם סיכוי טוב יותר בחיים".

לתרומות

https://www.charidy.com/devorah

לתרומות דרך הטלפון:

052-4493641

052-7631883

052-7141054

נותנים לדבורה חיים חדשים

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר