שבת, פארק עמק הארזים
שבת, פארק עמק הארזים

שנה אחרי שנפתח פארק הארזים: לכלוך, שקיות אשפה שלא נאספות וטינופת על שולחנות הפיקניק

רק לפני שנה נפתח פארק הארזים בהשקעה כוללת של 13 מיליון שקל - מתמונות שהגיעו לידי "כל העיר" נראית הזנחה בתחזוקת המתחם. העירייה: "הפארק זוכה לניקיון מתוגבר בחודשי הקיץ; אנו קוראים לתושבים ולמבקרים לשמור על הניקיון"

פורסם בתאריך: 20.8.18 11:46

לפני כשנה נפתח פארק הארזים בהשקעה כוללת של כ-13 מיליון שקלים, וכעת, מתיעוד מצולם שהגיע לידי "כל העיר" מיום שבת נראית הזנחה במתחם – לכלוך על הקרקע, שקיות אשפה שלא נאספו וטינופת על שולחנות הפיקניק.

"הפארק היה כל כל יפה כשנפתח – פינות ישיבה מטופחות ומתקני משחק יפים, אבל הכל מוזנח ומלוכלך", מתארת מבקרת שהגיעה לפארק בשבת שעברה, 11.8. "פעם אחת לא ניקו את מתקני המשחקים או את השולחנות פיקניק. שלא לדבר על פינוי האשפה".

מנגד, בעירייה מדגישים השבוע בתגובה ל"כל העיר" כי המתחם זוכה לניקיון מתוגבר בחודשי הקיץ, שמתבצע בין השעות 22:00-7:00. בעירייה עוד טוענים כי ייתכן והתמונות צולמו במצב שבו הצטברה אשפה לזמן קצר, וקוראים לתושבים ולמבקרים לשמור על הניקיון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בירושלים?

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


שבת, הזנחה פארק עמק הארזים

שבת, פארק עמק הארזים

שבת, הזנחה פארק עמק הארזים

שבת, פארק עמק הארזים


את הפארק, יש לציין, פוקדים מדי שבת הורים וילדים רבים – במתחם פועלים מתקני משחקים. כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", בחודש מאי 2017 נחנך פארק הארזים בירושלים שכולל מתקני משחק וטיפוס, טיילת, גשר הולכי רגל מעל נחל שורק ומסלול אופניים בטבע. המתחם, שפתוח לקהל הרחב, מהווה מוקד בילוי נוסף עם חיבור למסלול האופניים "סובב ירושלים" ומדשאה לטובת עריכת פיקניקים ופעילות פנאי. הפרויקט כולו תוכנן על ידי הרשות לפיתוח ירושלים, בוצע על ידי חברת מוריה ובתמיכת עיריית ירושלים ומשרד ירושלים ומורשת. כאמור, עלותו נאמדת בכ-13 מיליון שקלים.


שבת, הזנחה פארק עמק הארזים

שבת, פארק עמק הארזים


מהעירייה נמסר בתגובה: "פארק עמק הארזים זוכה לניקיון מתוגבר בחודשי הקיץ, הניקיון מתבצע בין השעות 22:00-7:00. בנוסף, ישנו פיקוח על עבודות הניקיון. בפארק ישנם 4 מתחמי פעילות וצוות הניקיון עובר ממתחם למתחם לסירוגין ולכן יתכן מצב בו במהלך סבב הניקיון הצטברה אשפה לזמן קצר. אנו קוראים לתושבים ולמבקרים בעיר ובפארקים לשמור על הניקיון במרחב הציבורי  ולהשליך אשפה במקומות המיועדים לכך. נמשיך לפעול ולשפר את השירות והניקיון לרווחת התושבים והמבקרים בפארק".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ארז

    בעיריה מעדיפים הכנסות קלות מדו״חות חניה על פני פקחי נקיון.
    הגיע הזמן להעניש את הציבור המלכלך. ההכנסות מהקנסות יממנו את שכר הפקחים והנקיון.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר