נחלאות (צילום: Adiel lo)
נחלאות (צילום: Adiel lo)

מהפכת חניה לתושבי נחלאות: הדיירים יקבלו תו אזורי

ל"כל העיר" נודע כי מסיכום שהושג בין מינהל קהילתי לב העיר לעירייה, תיערך הסדרה מחודשת של החניה ברחובות הפנימיים בשכונה: החל משעות אחר הצהריים ועד הבוקר החניה תתאפשר לבעלי תו אזורי בלבד

פורסם בתאריך: 20.8.18 08:57

מהפכת חניה לדיירי נחלאות: ל"כל העיר" נודע כי הושג סיכום, בשיתוף מינהל קהילתי לב העיר  עם עיריית ירושלים, במסגרתו תוסדר מחדש החניה בכל הרחובות הפנימיים בשכונה. לפי הסיכום דיירים, בעלי תו אזורי בלבד, יהיו רשאים לחנות ברחובותיה הפנימיים של שכונת נחלאות, החל משעות אחר -הצהריים ועד הבוקר. בין הרחובות שיכללו בהסדר: שפרעם, צפת, אושה, טבריה, הרב שלום שבזי, ציפורי, נרבתה, המדרגות, כורזין, עלמא וכביש דרך ללא מוצא ליד בניין "בזק".



זאת בנוסף להסדרה מלאה של רחובות  אבן ספיר והרב חיים עיראקי. בעקבות שינויים אלה, יוסדרו בצד השני של נחלאות רחוב שומרון והמקטע שמוביל אליו מרח' מזי"א. כל זאת במסגרת סיכום חדש שערך יו"ר מינהל קהילתי לב העיר – ד"ר אופיר לנג עם נציגי העירייה.

שכונת נחלאות (צילום: דניאל בר און)

שכונת נחלאות (צילום: דניאל בר און)

יש לציין, הסדר זה מצטרף לשינויים נוספים שנערכו  לאחרונה בנושא הסדרי חניה חדשים לטובת בעלי תו אזורי ומבקרים.

ד"ר אופיר לנג, יו"ר מינהל קהילתי לב העיר (צילום: פרטי)

ד"ר אופיר לנג, יו"ר מינהל קהילתי לב העיר (צילום: פרטי)

לנג מספר ל"כל העיר" כי "בזכות עבודת מטה מקיפה שערכנו בשנתיים האחרונות קודמו הסדרי חניה חדשים בקרוב ל-50 רחובות ברחבי לב העיר על מנת לנסות להקל על מצוקת החנייה של התושבים, לצד פתיחת חניונים במחיר סמלי עבור המבקרים בסביבה, הסדרת מקומות פריקה וטעינה בשילוב פתרונות חנייה. ברצוני להודות לצוות המוביל שעמל איתנו על קידום הסדרי החניה, לרבות ראש אגף חנייה רויטל מרזין, מנהל רובע מרכז בעירייה יובל יעקב ולמהנדסת אלה זינגר. מובן מאליו כי לפנינו עוד עבודה רבה בנושא ובכוונתי להמשיך לפעול לקדם פתרונות שונים להקלת מצוקת החנייה ברחבי השכונות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר