"סחבק" בפייסבוק
"סחבק" בפייסבוק

מגייסים עובדים? מחפשים עבודה? סחבק לשירותך

תכירו את "סחבק" – אתר משרות הצעירים של ישראל

פורסם בתאריך: 23.8.18 10:45

לפני 4 חודשים הושק אתר הדרושים של צעירי ישראל בשם "סחבק" (www.sahbak.co.il) ומאז הוא הספיק להשתלט על שוק חיפוש העבודה של גילאי 16-28 ברחבי הארץ. מאחר ואתרי הדרושים הקיימים עד כה אינם פונים לצעירים, גם את צעירי ירושלים כבש "סחבק" עם מאות משרות לצעירים בתחומים שונים כגון מסעדות, חיי לילה, אופנה, אבטחה ועוד.

שמענו לא פעם על מצוקת גיוס העובדים בעיר, לכן גם בעלי העסקים מצאו באתר פתרון נוח, קל ודיגיטלי לגיוס עובדים עם תוצאות יפות.

מתן, בעל עסק ממרכז העיר מספר: "בעבר הייתי תולה שלטים על הדלת ומנסה את מזלי בקבוצות שונות בפייסבוק ללא הצלחה, מאז שפרסמתי משרה באתר – הבעיה נפתרה ואני מקבל מועמדים על בסיס יומי".

בנוסף, תמצאו באתר אזורים שלמים שמרכזים משרות עבור סטודנטים, משרות בחו"ל גם משרות עם מענק מועדפת לחיילים משוחררים.

 

מאחורי האתר, עומדים קבוצת שותפים ירושלמים: נועם צוברי וניר דוד בעלי משרד הפרסום הדיגיטלי SAFRA, חברת "חיילים מצייצים", איש תוכנה ועו"ד.

פגשנו לשיחה קצרה את מנכ"ל החברה, עו"ד אדם ברקת שאת רוב שעות היום מעביר במשרדי החברה בתל אביב.

עו"ד אדם ברקת

עו"ד אדם ברקת

כיצד זיהיתם את הבעיה של חיפוש וגיוס עובדים צעירים בישראל?

"לאורך השנים, אנחנו שומעים מבעלי עסקים על בעיית העובדים בעסק שלהם ומספרים שהם פשוט לא מצליחים להגיע לצעירים שמחפשים עבודה. מצד שני, אחיי הקטנים השתחררו לאחרונה מצה"ל ועדיין היו יוצאים רגלית לדפוק על דלתות החנויות לברר האם מחפשים עובדים. בעידן הדיגיטלי של היום, המצב היה נראה לי אבסורד. כאשר פגשתי את השותפים שלי כיום בסחבק, זה היה לי ברור שאנחנו הולכים לנסות ולפצח את הבעיה".

מה הפך את האתר שלכם לכל כך פופולרי בקרב הצעירים בזמן כל כך קצר?

"וואו זאת שאלה קשה, אם הייתי צריך להצביע על כמה נקודות עיקריות, הייתי בוחר בעיצוב המדליק והמותאם שמזכיר את החוויה ברשתות חברתיות, אופן הגשת המועמדות הזריז וכמובן הקלות שבה ניתן למצוא את המשרה שמעניינת אותך".

אז איפה אתה רואה את החברה בעוד 5 שנים?

"האמת, מאז שעלינו לאוויר כבר קיבלנו הצעה לרכוש אותנו על ידי חברה מובילה בתחום, אך זה פחות רלוונטי עבורנו בשלב זה. אנחנו רוצים לבנות חברה מובילה לשנים קדימה אשר תיתן מענה אמיתי לצעירים בחיפוש העבודה ופתרון לגיוס העובדים עבור בעלי העסקים בישראל".

 

שאלה אחרונה עבור הקוראים, שמעוניינים לראות על מה כל המהומה, איך מגיעים אליכם?
"פשוט חפשו סחבק בגוגל".

לאתר "סחבק"

לפייסבוק "סחבק"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר