קוקאין (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

מרכז העיר – נחשפה מעבדה לייצור קוקאין; הסמים שנתפסו מוערכים בכ-7 מיליון שקלים

הותר לפרסום: משטרת ירושלים פשטה על דירה במרכז העיר ששימשה למעבדה לקוקאין - הסמים הוברחו לארץ מקולומביה בתוך בקבוקי יין

פורסם בתאריך: 27.8.18 16:55

משטרת רושלים סיכלה הפצה של סם מסוכן מסוג קוקאין נוזלי טהור במשקל 3 ק"ג – המעבדה שנתפסה במרכז ירושלים שימשה לעיבוד הסם לאבקה במשקל מוערך של כ-9 ק"ג למטרת הפצה במחיר מוערך של מעל 7 מיליון שקלים.

ראשיתה של חקירת המשטרה הסמויה לפני כשבועיים, עם קבלת מידע במשטרה אודות ייבוא וייצור של סם מסוכן מסוג קוקאין נוזלי, במהלכה פעלו בלשי המשטרה במגוון מישורים סמויים שכללו שימוש נרחב באמצעים טכנולוגיים.



סנ"צ אהוד לוי ראש מפלג מודיעין בימ"ר ירושלים:



עם התקדמות החקירה, עלה החשד כי אחד החשודים המרכזיים חזר לישראל בליווי חשודה נוספת תושבת קולומביה, ועל פי החשד ייבאו לארץ, 3 ק"ג סם נוזלי טהור מסוג קוקאין בבקבוקי יין שמקורם לפי החשד בקולומביה. עוד עלה בחקירה כי לפי החשד שכרו החשודים דירה במרכז ירושלים, בה החשודה, תושבת קולומביה, הפעילה מעבדה באמצעותה עבדה את הסם הנוזלי על מנת להפיק ממנו אבקת סם שעל פי הערכת המשטרה יכל להגיע לכדי 9 ק"ג אבקה כתוצר מוגמר ובשווי שוק מוערך של מעל 7 מיליון שקלים".

עם מעבר החקירה לשלב הגלוי ביום חמישי, 16.8, פשטו כוחות המשטרה על המעבדה שהופעלה במרכז העיר במקביל עצרו 6 חשודים (20-40) שעפ"י החשד מעורבים בייבוא הסמים והפעלתה של המעבדה, בהם החשודה תושבת חוץ. במעבדה תפסו השוטרים את בקבוקי היין ובהם הסם הנוזלי, וחומרים כימיים נוספים בהם עפ"י החשד השתמשו להפקת אבקת הסם. החשודים הובאו לחקירה במשטרה בחשד לייבוא, ייצור, סחר והפצה של סם מסוכן. היום, שני, 27.8, הוארך מעצרם של כלל החשודים בפני בית המשפט עד לתאריך 30.8.18.

"מדובר בחשיפת מעבדת סמים מסוכנים בהיקף גדול ובמשקל רב אשר מהווה נדבך נוסף ומרכזי במסגרת מלחמתה הבלתי מתפשרת של משטרת ישראל בייבוא ובסחר בסמים", נמסר מהמשטרה, "המשטרה פועלת כל העת במגוון מישורים גלויים וסמויים במרחב האוירי, ביבשה ובים במטרה לסכל, לאתר, לתפוס ולהביא לדין כל אדם העוסק בגידול, ייבוא וסחר בסמים, שלא אחת מגיעים לידיהם של ילדים ונוער ומסכנים חייהם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר