בירה "השביעיה החברתית" (צילום: חגי שמואלי)
בירה "השביעיה החברתית" (צילום: חגי שמואלי)

'השביעייה החברתית' – בירה חדשה ומיוחדת של עמותת שק"ל

הבירה הושקה לרגל החגים, וכל הכנסותיה יוקדשו למען קידום שילובם של אנשים עם צרכים מיוחדים בשוק העבודה

פורסם בתאריך: 6.9.18 12:25

מיזם מקורי לכבוד החגים: לקראת ראש השנה וחג הסוכות משיקים בעמותת 'שק"ל – שילוב קהילתי לאנשים עם מוגבלויות' מארז בירה חגיגי מעוצב, שכל הכנסותיו מיועדות לקידום שילובם בתעסוקה של אנשים עם צרכים מיוחדים.



המארזים הושקו בשיתוף מבשלת שריגים, ובעיצוב מיוחד של סטודיו בין השורות של עמותת שק"ל, והם יימכרו באתר המיוחד של המיזם ובסניפי העמותה בתקופת החגים.

בכל מארז ניתן למצוא שבע בירות שונות משתי סדרות: סדרת 'רונן' וסדרת 'עמק האלה'. לצידן תמצאו כוס בירה, ושובר לביקור ב'בירגארדן' שבמבשלת שריגים. המארזים נארזו על ידי אנשים עם מוגבלות שכלית, המועסקים בעמותת שק"ל.

הבירה של שק"ל – סדרת עמק האלה (באדיבות עמותת שק"ל)

יעל תנעמי, מנהלת סטודיו בין השורות של שק"ל, מספרת כי המעצבות בסטודיו בנו לכל בירה דמות מותאמת על פי אופייה: "עיצבנו את הכהה המרושעת, הבירה המכוערת והחיטה המחוצפת מסדרת רונן, וטריפל בלגית, חיטה בווארית, אירית אדמונית ובלונד אנגלית מסדרת עמק האלה. עכשיו נותר לכם רק לטעום ולראות אם קלענו בעיצוב לטעם המאפיין את הבירה".

הבירה של שק"ל – סדרת רונן (באדיבות עמותת שק"ל)

ד"ר ארז אזרחי, מנהל פיתוח וקשרי חוץ בעמותת שק"ל, קורא לציבור הרחב לרכוש מארזים ולתרום להעסקת אנשים עם מוגבלות: "במיוחד בחגים, נעים לתת ולקבל מתנה עם ערך חברתי ובעיצוב מדהים, שהיא בעצם בירה מעולה. יש פה שילוב מנצח שצריך להיות על שולחן החג בכל בית או סוכה".

הזמנות ניתן לבצע דרך האתר www.7beers4u.com או בטלפון: 052-5610383 (יעל)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר