הביצים המוברחות (צילום: דוברות המשטרה)
הביצים המוברחות (צילום: דוברות המשטרה)

צפו: למעלה מ-10,000 ביצים לא מפוקחות, שהוחזקו ללא קירור, היו בדרך לשווקים בעיר

צוות משטרה הבחין בשני חשודים שמעמיסים לרכבם המסחרי עשרות תבניות ביצים, שהוצאו ממשאית ללא קירור וללא תנאי תברואה. לביצים לא היו חותמות והן היו בדרכם לשווקים בירושלים

פורסם בתאריך: 20.9.18 15:18

רגע לפני החג, ובזמן שרבבות עורכים את קניותיהם ברחבי ירושלים, צוות משטרה סיכל את הפצתם של למעלה מ-10,000 ביצים החשודות כמוברחות, ללא חותמות וללא תנאי תברואה שהוחזקו במשאית בחום.




"לפני זמן קצר, בפעילות מבצעית של שוטרי משטרת ישראל במזרח ירושלים, הבחינו השוטרים בשני חשודים המעמיסים לרכבם המסחרי עשרות תבניות ביצים אותם הם מוציאים מתוך משאית חונה ללא קירור וללא תנאי תברואה", מספרים במשטרה. "בבדיקה שערכו השוטרים, גילו כי מדובר במעל 10 אלף ביצים, ללא חותמות ועל פי החשד הוברחו ואוחסנו במשאית במטרה להפיצם ברחבי ירושלים לקראת הקניות לחג. השוטרים מיד העבירו דיווח ליחידת הפיצוח של משרד החקלאות שהגיעו למקום, החרימו הביצים והרכב המסחרי של החשודים ופתחו בחקירה".

מהמשטרה נמסר: "ערנותם של השוטרים והיערכותם בתקופת החגים לאיתור עבירות על סוגיהן כולל אלו העלולות לפגוע קשות בבריאות הציבור, חשפו וסיכלו את ניסיונם של החשודים להפיץ את הביצים שאוחסנו ללא כל תנאי תברואה הולמים בירושלים והסביבה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר