גן הפעמון (צילום: deror avi)
גן הפעמון (צילום: deror avi)

דיווח: אדם הצית את עצמו בסמוך לגן הפעמון

לפני כשעה קלה התקבל דיווח במוקד המשטרה על אדם שככל הנראה הצית את עצמו באזור גן הפעמון. הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם במצב אנוש. המשטרה בודקת את נסיבות האירוע

פורסם בתאריך: 8.10.18 14:47

לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על אדם, שככל הנראה הצית את עצמו בסמוך לגן הפעמון.האדם, כבן 55, טופל בשטח על ידי צוותים של איחוד הצלה מחוז ירושלים ומד"א ופונה לבית החולים הדסה עין כרם.



מדוברות איחוד הצלה – מחוז ירושלים נמסר כי "פצוע בינוני עד קשה כבן 50 מכוויות טופל על ידי חובשים באיחוד הצלה סניף ירושלים בתחנת הדלק בסמוך לגן הפעמון בירושלים. נסיבות ואופי המקרה בבדיקה".

בהדסה מציינים כי "מדובר על גבר כבן 60-50 שזהותו אינה ידועה. הוא  הגיע לבית החולים עם 100 אחוז כוויות בכל גופו כשמצבו אנוש. הוא מטופל כעת בחדר הטראומה על ידי הצוותים הרופאיים".

השוטרים שהגיעו למקום פתחו בבירור נסיבות המקרה. כמו כן, בעקבות האירוע, ישנם באזור גן הפעמון ומתחם התחנה עומסי תנועה לכל הכיוונים, כשגם בדרכים המובילות לאזור – רחוב עמק רפאים, רחוב דרך בית לחם ורחוב דןד המלך נרשמים בשעה זאת עומסי תנועה. שוטרי משטרת המחוז שנמצאים בשטח מכווינים את התנועה ומפנים את הסקרנים מהמקום.

אבי נפוסי, חובש באיחוד הצלה שהגיע לזירה בתוך כדקה מקבלת הקריאה במוקד איחוד הצלה מספר: "הענקתי יחד עם חובשים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה טיפול רפואי ראשוני בזירת האירוע לפצוע, שסבל מכוויות ברוב חלקי גופו. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אלונה

    מדובר בנכה שהצית את עצמו בשל מצוקה. כמו משה סילמן ז"ל. חשוב לציין את זה.

  2. א.א

    והוא לא יהיה האחרון החודש אנחנו לא יכולים לחיות מהקצבה ומההתעלמות של המדינה קופת חולים והרווה ממצבינו.

    וואלה לא למחוק!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר