זירת השריפה בשמואל הנביא (צילום: קבוצת כב"ה ארצי)
זירת השריפה בשמואל הנביא (צילום: קבוצת כב"ה ארצי)

חמישי שעבר, שמואל הנביא: שריפה פרצה בישיבת זוועהיל, מאות ילדים ונערים פונו

היום, חמישי בצהריים, החלה שריפה בישיבת זוועהיל בשמואל הנביא - שישה צוותי כיבוי פעלו בזירה, מאות תלמידי ישיבה וילדי גן פונו מהמבנה. אין נפגעים. נפתחה חקירה לבירור נסיבות פרוץ הדליקה

פורסם בתאריך: 11.10.18 16:51

שריפה פרצה בישיבת זוועהיל שבשמואל הנביא היום, חמישי בצהריים.  מאות תלמידי ישיבה – נערים וילדים קטנים ששהו בגנים בתוך הבניין פונו מהמבנה. אין נפגעים. האש החלה בקומה השלישית ומשם התפשטה לאזורים נוספים בבניין, לא ברור בשלב זה כיצד החלה הדליקה.




בכבאות והצלה ירושלים מספרים כי "סמוך לשעה 13:25 התקבל דיווח בחדר המבצעים של כבאות והצלה ירושלים, על שריפה המתפתחת בקומה השלישית של בניין המאוכלס במספר מוסדות חינוך, ובהם: ישיבה, תלמוד תורה וגן ילדים. בנוסף, דווח כי בבניין שוהים באותה העת, מאות ילדים ובני נוער. עם קבלת ההודעה, הנחו הסמב"צים בחדר המבצעים של כבאות והצלה ירושלים, את מורי ומנהלי המוסד החינוכי, להחל בפינוי מהיר של כל התלמידים והאזרחים השוהים בבניין. בד בבד, הוזנקו למקום שישה צוותי כיבוי והצלה ומנוף גבהים, אשר הגיעו תוך זמן קצר למקום והחלו מיד בפעילות כיבוי והצלה, פינוי עשרות רבות של תלמידים וילדים קטנים נוספים אשר עדיין נותרו בבניין, סריקות אחר לכודים, ומניעת התפשטות העשן הכבד ולשונות האש שבקעו מחלונות הבניין, לכלל המבנה".

בכבאות והצלה ירושלים מציינים כי "לאחר פעילות מאומצת, ותוך מאבק בלהבות, מנעו לוחמי האש פגיעה בכלל הבניין והשיגו שליטה בשריפה. הודות לפעילותם המהירה, המקצועית והאמיצה של לוחמי האש, וכן קור רוחם של סמלי המבצעים בחדר המבצעים של כבאות והצלה ירושלים, נמנעה פגיעה פוטנציאלית בנפש של תלמידים וילדים קטנים רבים".

בכבאות והצלה ירושלים, נפתחה חקירה לבירור נסיבות פרוץ השריפה.



בכבאות והצלה לישראל שבים ומזכירים לציבור: "בכל מקרה של שריפה, עשן, או אפילו חשש קל לשריפה וכן כל אירוע חירום והצלה אחר: התקשרו מיידית למוקד המבצעים של כבאות והצלה לישראל בטלפון 102 והזעיקו את לוחמי האש. הזעקת כוחות כבאות והצלה לישראל במהירות וללא עיכוב, מצילה חיים רבים ועוזרת בהגנה על רכוש הציבור. חייגו ללוחמי האש במהירות והצילו חיים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר