מחשב נייד, לפטופ (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

חייל נעצר בחשד לסחיטת נערות ונשים ברשת – איים שיפרסם תמונות אינטימיות שלהן

החייל חשוד כי סחט באיומים נערות ונשים, עימן התכתב ברשת - לפי החשד הוא איים עליהן שאם לא יענו על דרישותיו הוא יפרסם תמונות אינטימיות שלהן

פורסם בתאריך: 26.10.18 15:17

משטרת ירושלים עצרה חייל בחשד, שסחט באיומים קטינות ונשים אותן הכיר ברשתות חברתיות, זאת על פי החשד תמורת מפגשים מיניים. במשטרת ירושלים מספרים כי "מזה מספר שבועות מנהלת משטרת ישראל חקירה סמויה כנגד חשוד, צעיר כבן 19 שהנו חייל בשירות חובה, לאחר שהתקבלה במשטרה תלונה מקטינה כבת 14, לפיה אותו חשוד אותו הכירה ברשת חברתית, מתכתב איתה ועל פי החשד סוחט אותה באיומים על מנת שתפגש עמו, ואם לא תענה לדרישותיו, יפרסם תמונות אינטימיות שלה ופרטים שלה ברשת האינטרנט".



חוקרי המשטרה, שכאמור פתחו בחקירה מאומצת, הצליחו לאתר באמצעות אמצעים טכנולוגיים מתקדמים את זהותו וכתובת מגוריו של החשוד בדרום הארץ, ובנוסף הצליחו להגיע לקורבנות נוספות בהן קטינות. "עם התקדמות חקירה המשטרה וגביית עדויות נוספות", נמסר מהמשטרה, "עלה כי החשוד פועל בדפוס פעולה בו הוא מאתר את קורבנותיו ברשת האינטרנט, יוזם עמן שיחות בעלות אופי מיני הכוללות העברת תכנים מיניים, ובשלב זה סוחט אותן באיומים שאם לא יקיימו עמו מפגשים אינטימיים הוא יפרסם את תמונותיהן וזהותן. עוד עלה כי על פי החשד נהג החשוד להציג עצמו כאדם אמיד אשר יכול לתמוך כלכלית באותן נשים, וזאת בעבור קיומם של מפגשים מיניים עמן עבורם ישלם להן סכום כסף, כאשר לחלקם נהג עפ"י החשד להגיע כשהוא לבוש במדי חייל של יחידה בה איננו משרת".

מחשב נייד, לפטופ (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

עם ההחלטה במשטרה לעבור לשלב החקירה הגלוי, ערכו חוקרי המשטרה יחד עם בלשי מג"ב פעילות מתוחכמת, במהלכה נקבעה פגישה עם החשוד והוא נעצר על ידי השוטרים. החשוד הובא לחקירה במשטרה בחשד לסחיטה באיומים, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, העברת מידע כוזב במחשב ועבירות נוספות. החייל הובא בפני בית המשפט בבקשת המשטרה להאריך מעצרו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר