כתובת הנאצה שרוססה בפסגת זאב (צילום: מתוך הפייסבוק של מינהל קהילתי פסגת זאב)
כתובת הנאצה שרוססה בפסגת זאב (צילום: מתוך הפייסבוק של מינהל קהילתי פסגת זאב)

פסגת זאב: כתובת נאצה נגד דיירים מקהילת הלהט"ב

הומופוביה בפסגת זאב - כתובת נאצה מזעזעת נגד קהילת הלהט"ב רוססה על אחד הקירות בבניין מגורים, שבו נתלה דגל הגאווה. משטרת ירושלים נמסר: "המקרה נמצא בטיפול"

פורסם בתאריך: 29.10.18 12:35

כתובת נאצה מזעזעת נגד קהילת הלהט"ב רוססה במוצ"ש על אחד הקירות בבניין מגורים בשכונת פסגת זאב. המקרה הגיע לטיפול משטרת ירושלים.

גורמים במינהל הקהילתי בשכונה מספרים ל"כל העיר" כי "זהו מקרה חמור. אנו יודעים שהוגשה תלונה על כך. בפסגת זאב קיימות שתי דירות מגורים של פעילי תנועת 'דרור ישראל', שמבצעים פעילות חברתית בכל הארץ, וגם בשכונה. מאז מצעד הגאווה האחרון נתלו בבניין דגלים של קהילת הלהט"ב, והכתובת רוססה נגד מי שתלה את הדגל, מדובר באלימות".



בפוסט שפורסם בדף הפייסבוק של מינהל קהילתי פסגת זאב, הודגש כי למעשים כאלה אין מקום בשכונה, וכי מדובר באלימות ובחציית קו אדום. "אלימות היא אלימות! מקרה חמור אירע בשכונתנו". עוד נכתב בפוסט כי כתובת הנאצה רוססה "על קיר הבניין של אחד מקבוצות ארגוני הבוגרים של תנועת 'דרור ישראל' שגרה בפסגת זאב, הכוללת איום כנגד הומוסקסואלים. מינהל קהילתי פסגת זאב מגנה ודוחה בכל תוקף אלימות מסוג כלשהו, זהו חציית קו אדום ואיתות לכולם כי השיח של השונה חייב להישאר בגדר שיח.
המינהל הקהילתי ידאג להעביר מסר זה לכל מסגרות המינהל כמו יחד עם נציגי מערכת החינוך וזאת כדי להציף את הערכים שמייחדים את החיים המשותפים בשכונת פסגת זאב. מקווים וסומכים על משטרת ישראל ורשוית החוק שימצו את הדין עם מרססי הכתובת".


הפוסט בפייסבוק של מינהל קהילתי פסגת זאב


ממינהל קהילתי פסגת זאב נמסר: "מינהל קהילתי פסגת זאב רואים את המקרה בחומרה, אנו נדאג להעביר את המסר בכל הכלים האפשריים, ושולחים את המסר לכל יחידות המינהל ולמנהלים בבתי הספר, לרבות הפצת הערכים של המינהל כגוף קהילתי מוביל: אפס אלימות, מאה אחוז סובלנות וקבלת האחר לטובת חיים משותפים כפי שקורה כל השנה. אנו לוקחים את המקרה הזה בתקווה שלא יחזור אף פעם – אין מקום לאלימות".

"בעיר שבה נרצחה שירה בנקי ז"ל בדקירות סכין ב-2015 במצעד הגאווה, עדיין ממשיכים לרסס כתובות נאצה להט"בפוביות, שמזינות שנאה ואף אלימות נגד הקהילה הגאה בירושלים", מציינים היום, שני, בבית הפתוח בירושלים. "יום לפני הבחירות לראשות עיריית ירושלים – הקהילה הגאה תצא להצביע בהמוניה ותבהיר שאנחנו לא הולכים לשום מקום. אנחנו מצפים מראש העיר הבא לגנות תופעות כאלה בקול ברור, ולדאוג לפעולות מניעה אפקטיביות כמו חינוך אמיתי לסובלנות ולפלורליזם. הבית הפתוח ימשיך להילחם בכל גילוי שנאה כזה ולתמוך בניראות גאה ובירושלים סובלנית – בכל שכונה ובכל זמן. אנחנו מצפים מהמשטרה לאתר את האחראים ולמצות עימם את הדין במלוא החומרה המתבקשת".

ממשטרת ירושלים נמסר: "המקרה נמצא בטיפול התחנה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. פסגת זאבי בדם

    אין מקום לאלימות אצלנו בשכונה ולא בירושלים, ירושלים היא עיר של שלום, המכילה את כל השונויות והאנשים שבה. הגיע הזמן להפריד בין האיסור המקראי, לבין השנאה כלפי בני אדם; גם עבור חילול שבת המקרא מציין עונש מוות, בדיוק כפי שהוא מציין עבור משכר זכור, למה לא שונאים כל כך מחללי שבת, באותן עוצמות רצחניות? מהסיבה הפשוטה שהומופוביה היא שנאת חינם ותו-לא, מה שעליו חרב הבית. מותר לא להסכים, מותר לחשוב שהתופעה מכוערת ולא ראויה, הכול טוב, זו דמוקרטיה, אבל לאיים באלימות? עד כאן

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר