הכותל המערבי (צילום: אוליבייה פיטוסי)
הכותל המערבי (צילום: אוליבייה פיטוסי)

הערב ב-21:00 בכותל: הרב קנייבסקי וחכם כהן צפויים להגיע לעצרת המונית ל"זעקה למען קדושת ירושלים" מטעם דגל התורה וש"ס

לעצרת ההמונית שתיערך הערב בכותל יגיעו הרב חיים קנייבסקי (דגל התורה) וחכם שלום כהן (ש"ס). רבבות ישתתפו בתפילה המיועדת ל"זעקה למען קדושת ירושלים"; צפויים באזור עומסי תנועה. יעקב מורגנבסר, אחד מיזמי האירוע, מספר ל"כל העיר": "עצם הגעתו של הרב קנייבסקי לירושלים יוצרת ציפייה והתרגשות גדולה"

פורסם בתאריך: 12.11.18 17:05

הערב בשעה 21:00 תתקיים ברחבת הכותל עצרת המונית מטעם סיעות דגל התורה וש"ס. לעצרת צפויים להגיע רבבות מתומכי ש"ס ודגל התורה, זאת לאחר שהרב חיים קנייבסקי, המכונה הגאון רבי, מהכוחות המובילים של דגל התורה וכן חכם שלום כהן, נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס, הבטיחו את השתתפותם בעצרת.



לאור הגעתם הצפויה של רבבות, צפויים מספר כבישים באזור להיחסם לתנועה בשעה הרלוונטית, ולשון ההודעה "הציבור מתבקש לא להגיע לאזור הרובע היהודי בירושלים ברכבים פרטיים ולהחנות בחניונים הפזורים באזור שער יפו".

חכם שלום כהן (צילום: אמיל סלמן)

העצרת אמנם נערכת בערב שלפני הסיבוב השני בבחירות לראשות העיר ירושלים, זאת כזכור לאחר שבסיבוב הראשון השתתפו כ-75,000 מצביעי דגל התורה וש"ס. אולם, בכרזה המזמינה לעצרת אין התייחסות לבחירות ולשונה: "ועיר האלוקים מושפלת עד שאול תחתיה. הערב בשעה 21:00 יתכנסו ררבות אלפי ישראל על יד שריד בית מקדשנו לעצרת תפילה וזעקה למען קדושת ירושלים. בהשתתפות מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א ובראשם רבן של כל בני הגולה מרנן שר התורה רבי חיים קנייבסקי שליט"א ומרן ראש הישיבה חכם שלום הכהן שליט"א נשיא מועצת חכמי התורה. מי רואה אותם יוצאים ואינו יוצא עימהם".

הרב חיים קנייבסקי (צילום: מוישימי)

בשיחה עם "כל העיר" אומר הערב (שני) יעקב מורגנבסר, אחד מיזמי האירוע: "הערב נתכנס כולנו בשעה 21:00 בכותל המערבי לעצרת תפילה לקראת המערכה מחר על קדושת ירושלים".

ההזמנה לאירוע התפילה ההמוני

מורגנבסר מוסיף ואומר כי "באירוע ישתתפו רבני סיעות ש"ס ודגל התורה ורבנים נוספים. גם חברי כנסת ושרים של ש"ס ודגל התורה יגיעו לעצרת. הרב קנייבסקי אמר לנו לעשות עצרת תפילה בכותל לקראת הבחירות בירושלים. נאמר בעצרת פרקי תהילים. יש התרגשות גדולה. הודיעו בכל עולם הישיבות והכוללים של ש"ס ודגל התורה, שיעזבו את הלימודים ויגיעו לעצרת. אנחנו נערכים לקלוט את ההמון הגדול שגיע. אנחנו יודעים שיהיה תגבור של קווי אגד וככל הנראה ייחסמו הצירים משער יפו לאזור הרובע היהודי והכותל. צריך להבין, מדובר באירוע בסדר גדול ענק. קודם כל אירוע שבו משתתפים הרב קנייבסקי וחכם כהן לא מתרחש בכל יום והוא בסדר גודל ענק. מעבר לכך, עצם הגעתו של הרב קנייבסקי לירושלים יוצרת באופן אוטומטי ציפייה והתרגשות גדולה בקרב הציבור החרדי. עצם העובדה שכל עולם הישיבות והכוללים יפסיק את הלימודים הערב – אומר דרשני".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. יצחק

    מה לעזאזל
    עצרת על הבחירות במקום להתפלל על ההסלמה בדרום.
    אנשים, איבדתם את זה!!!!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ככה זה כלא עושים צבא, מה שמעניין זה פוליטיקה ודילים, לא בני אדם…

  3. מישהו

    רק מזכיר לך- לפי מחקר מדעי, אותם אנשים שהגיעו לעצרת הוכחו כמנותקים מהמציאות (מחקר אמיתי, לא צוחק), אז אתה מתפלא שהאנשים ההזויים הללו מנותקים באמת מהמציאות? הרי רובם עוד חיים בשנת 1565, לדעתי לצריך לקחת להם את הזכות להצביע בדיוק כמו לאדם הלוקה בנפשו- אין שום הבדל בין אידיוט בן 70 שלא מבין מהי המציאות לאדם בן 20 שנולד ככה ומנותק מהמציאות, ההבדל היחידי זה שלאותו חולה נפש לא הייתה זכות בחירה ולחולארות הללו שנקראים "דתיים" הייתה….

  4. מישהו

    איפה הייתם לפני שבועיים?
    אז קדושת ירושלים לא עניינה אתכם?
    למה לא הצבעתם ליוסי דייטש?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר